Ja lachen hè, maat van me is met dat ding onderweg geweest vandaag en de TT klinkt inderdaad niet echt meer als een diesel......frank de jonge schreef:Jos, je bent zojuist gespot in Hoogersmilde met de tt. Wat klinkt ie lekker zeg!

Jos.
Ja lachen hè, maat van me is met dat ding onderweg geweest vandaag en de TT klinkt inderdaad niet echt meer als een diesel......frank de jonge schreef:Jos, je bent zojuist gespot in Hoogersmilde met de tt. Wat klinkt ie lekker zeg!
Ik vond ze onder een diesel met 500nm op de voorwielen erg fijnJdBn schreef: 03 mar 2017, 08:30 Ik ben benieuwd naar wat je van die PS4 gaat vinden, ik overweeg ze ook voor de zomerwielen. Schijnt wel een fijn bandje te zijn![]()
Ik heb ze vergeleken met de achterbanden die met 14000km nog 7,5mm profiel hebben, voor waren ze na 6000km behoorlijk versleten (nog 2mm).vester86 schreef: 03 mar 2017, 16:45 en een versleten band tegen een gloednieuwe scheelt ook nogal wat met profiel (2x +/- 7 mm als de oude echt kaal waren) is samen ook bijna 1,5cm in hoogte
Vindt het nog steeds erg leuk om er mee te rijden, rijdt er dan ook "gewoon" mee. Ben met deze motor inmiddels alweer 25000km verder. Ben de uitdraai kwijt maar 370pk haalt die vanaf 4000tpm en blijft dan tot 4750tpm dit vermogen houden en 600nm bij 2500tpm. Voor het circuit gebruik ik normaal alleen de Golf V. Heb eigenlijk nog maar 1x een middagje op Meppen met de TT gereden omdat dit een Audi meeting was en er, logisch, niet met de Golf gereden mocht worden. Overigens krijgt de motor van de TT nog een kleine upgrade aangezien ik een foutje gemaakt heb met het afstellen van een van de nokkenassen.Niels schreef: 29 jul 2017, 23:50 En dat voor een circuit autoNiettemin geeft het wel aan dat je er nog altijd wijs mee bent lijkt me.
Bij hoeveel RPM haal je de 370pk eigenlijk?