Nu ik het nogmaals lees lopen de tranen me weer over de wangen van het lachten, GVD ik kom niet meer bij........
Ik heb de poster reeds persoonlijk bedankt voor zijn ontboezemingen..................FANTASTISCH

Andre schreef: 26 jun 2017, 14:23 Maar ja als je getrouwd bent en je vrouw is boven de 40 en alles hangt richting zuid en na 2 kinderen voelt het alsof je een banaan in de hal gooit. Dan blijft er iets meer bloed in de hersenen hangen als vroeger:)
Inderdaad.romo schreef: 28 jun 2017, 18:41 D`r zit geen eens een nieuw kabinet, maar de eerste verkiezings beloftes zijn reeds gebroken, nauwelijks aandacht in de pers;
Voor de verkiezingen was er een meerderheid in de kamer om de bank-bonus aan banden te leggen, ook de CU was hiervoor. Gisteren is deze motie verworpen, wie stemde mede tegen? Juist, CU !!
Voor de verkiezingen; CDA wil het eigen risico in de zorg met €100,-- verlagen. Gisteren stemming over de motie. Wie stemt tegen? Juist, CDA !!
Onder druk wordt alles vloeibaar, maar dit is een minachting van het eigen electoraat. Waarvan akte.
Klopt ook:)tomgtr schreef: 29 jun 2017, 11:25 haha het had moeten zeggen, onder druk worden alle gassen vloeibaar
Inderdaad, dat valt me op hoeveel gutmenschen/struisvogels/blinde vinken/wereldverbeteraars/moraalridders etc etc en zelfbenoemde intellectuelen, 'de elite' dus, hem enorm aanpakken op FB en de rest.Zed240 schreef: 28 jun 2017, 21:32 Dat wordt al volop gedaan, bizar weer. Iedereen zit te zeiken over dat politici kut zijn en dat er wat veranderd moet worden. Vervolgens wordt gepoogd door bloggers/columnisten/media Baudet weer compleet klein te maken en neer te zetten als dorpsgek.
Dit is wat we nodig hebben. Dit is Democratie!
Idd. En het onderstreept des te meer z'n gelijk.. zie hoe de gevestigde orde hem bijna zit uit te lachen. Triest en kansloos om Baudet niet serieus te nemen, als je zo overtuigd van je gelijk bent ga er dan met argumenten tegenin ipv lafjes weglachen. Gok dat FvD de volgende verkiezingen een stuk groter zijn.Robin schreef: 29 jun 2017, 11:42
Inderdaad, dat valt me op hoeveel gutmenschen/struisvogels/blinde vinken/wereldverbeteraars/moraalridders etc etc en zelfbenoemde intellectuelen, 'de elite' dus, hem enorm aanpakken op FB en de rest.
Nu Wilders een beetje vleugellam is en weinig van zich laat horen, keert de liberal logic zich nog meer tegen Baudet cs....
Het is net als met crypto coins, je moet er vanaf het begin bij zijn...Robin schreef: 29 jun 2017, 11:42 De partij is nog te klein, anders had ik(opportunist die ik ben) wel FvD ipv VVD gestemd:)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten