Dan koop je toch geen 335i in donkerblauw in Luxury line uitvoering ? Kan me niet voorstellen dat Martijn niet wilde blijven zoeken voor een uitvoering die bij hem past. Het klopt gewoon niet omdat de essentie van zijn uitvoering nu kloppend is. Chroom bij donkere lak. Overal chroom, voor, achter, zijkant. Ook de uitlaten. Daarnaast bruin leder en chroom aan de binnenkant en deze chique velgen. Dat matcht allemaal. Zodra je dat gaat aanpakken klopt de auto gewoon niet meer en is die niet meer in balans.Vliet schreef: 23 jun 2017, 09:14 Gewoon doen. Gelijk ook die grill vervangen. Ik vind chroom juist protserig/cheap overkomen. Het liefst zo min mogelijk shine op een auto. Gewoon lekker donker en agressief.
Natuurlijk snap ik dat als je chroom aan de zijkant niet mooi vindt dat je dat gaat aanpassen. Je moet mijn kritiek ook met een korrel zout nemen dat weet Martijn ook. Maar ik heb wel enige verstand van combinaties denk ik. Er rijden zoveel 335i rond met zwarte delen. Dat zijn vaak de M uitvoeringen of op zijn minst sportline uitvoeringen. Die hebben ook een sportief interieur: zwart leder al dan niet met rood stiksel. Of alcantara bekleding met blauwe tinten in het M pakket. Eventueel ook donkere velgen. Zwarte nieren noem maar op. Its all about the package. Maar deze heeft bruin leder interieur en chroom van binnen met luxe velgen. Dan is sportief zwart niet de mooiste match. De hele auto klopt dan niet meer.
Vind hem zo heel exclusief en je ziet ze amper rijden. Zeer stijlvol en elegant. Precies zoals je hem hier ziet en hij hier bedoeld is en zoals Martijn er ook verliefd op geworden is. Dus even klein beetje forum tegengas geven mag toch wel van mijn kant denk ik.