Call of Duty: WWII

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Call of Duty: WWII

Bericht door Bert ///M3 » 20 jun 2017, 13:08

4 November komt CoD: WWII uit.

Er staan sinds een paar dagen video's online van de E3 demo/beta.




Dus geen exoskeletons, jetpacks of boostjumping, maar terug naar boots on the ground. Plus de maps zien er ook goed uit moet ik zeggen.

Nog meer CoD spelers? En wat vinden we ervan, terug naar boots on the ground?

Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3538
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door RJK » 20 jun 2017, 13:16

Ik had maar één spelletje op m'n pc en dat was CoD2 :-) maar heb net een nieuwe pc en nu het weer WWII is wil ik de nieuwe ook wel!

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door dvh » 20 jun 2017, 13:36

Setting is leuk. Beter dan dat futuristische gedoe.
Vreemde is alleen dat ik de WW1 Battlefrontgame eigenlijk nauwelijks aan heb geraakt. Boeit me wat minder om de een of andere manier.
Maar ook dit ziet er toch ( ook qua gameplay ) weer een beetje ouderwets uit.. Alsof je een oude game speelt.. en hij moet nog uitkomen.. :/

We wachten af.
Tot die tijd vermaak ik mijzelf uitstekend met Overwatch... Echt veruit DE ( met hoofdletters) beste (MOBA) schooter van 2016/17.
Die vind ik dus wel heel erg leuk :-)



Waarom 'game of the year?'

indobesar
Berichten: 9976
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door indobesar » 20 jun 2017, 13:48

Medal of Honor tijden herleven! Wat was dat gaaf!

op tweakers.net ook ene goede review van de game.

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door Bert ///M3 » 20 jun 2017, 14:00

dvh schreef: 20 jun 2017, 13:36 Setting is leuk. Beter dan dat futuristische gedoe.
Vreemde is alleen dat ik de WW1 Battlefrontgame eigenlijk nauwelijks aan heb geraakt. Boeit me wat minder om de een of andere manier.
Maar ook dit ziet er toch ( ook qua gameplay ) weer een beetje ouderwets uit.. Alsof je een oude game speelt.. en hij moet nog uitkomen.. :/

We wachten af.
Tot die tijd vermaak ik mijzelf uitstekend met Overwatch... Echt veruit DE ( met hoofdletters) beste (MOBA) schooter van 2016/17.
Die vind ik dus wel heel erg leuk :-)



Waarom 'game of the year?'
En Overwatch is geen futuristisch gedoe? :tooth:

Ik speel nog steeds CoD: BO3 en CoD: IW, hoewel laatste tijd minder BO3. Gameplay is bijna hetzelfde alleen sommige maps in IW vind ik iets leuker.

En ik speel nog wel eens Metal Gear Online alleen is de playerbase daar heel erg dun. Maar geen betere game als het gaat om vijanden trollen :blink:

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door dvh » 20 jun 2017, 14:09

Overwatch is een beetje ja en nee qua futuristisch gedoe .. :-)
Want je hebt ook melee characters. Of met pijl en boog. Of ninja's :ken ik jou:

Maar ook wat high-tech spul. Echt vanalles wat.
Qua maps idemdito. High-tech maar ook conservatief-japans of gewoon platteland-achtige levels.

Gebruikersavatar
e30touring1990
Berichten: 2812
Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
Locatie: www.brandbikes.nl

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door e30touring1990 » 30 jun 2017, 10:11

944-20v schreef: 20 jun 2017, 13:16 Ik had maar één spelletje op m'n pc en dat was CoD2 :-) maar heb net een nieuwe pc en nu het weer WWII is wil ik de nieuwe ook wel!
haha ik had precies hetzelfde zo op mijn PC, alleen dat spel! ben wel benieuwd naar die WW 2, ga hem zeker kopen en spelen. speel nu nog af en toe BO3 zombie mode (op de PS4). vind de multiplayer al een hele tijd niet meer zo wat het geweest is, al dat rondhuppelen etc is niet zo mijn ding. liefst weer wat meer terug naar WW 1/2 setting zonder al te veel gedoe eromheen.

qua multiplayer vond ik van CoD een aantal van de modern warfare wel leuk omdat die ook nog niet al te veel gedoe eromheen hadden afgezien van wat van die attack heli's etc. zat ook wel een grappige survival modus in waar je je moest verdedigen tegen terroristen e.d.

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door Bert ///M3 » 01 jul 2017, 23:22

Ik vind de advanced movement in BO3 en IW juist wel leuk, alleen waar ik me deels aan begin te ergeren zijn die special abilities die soms nergens over gaan, zoals die bloed irritante micro turret in IW.

Het enige is dat er nogal wat cheaters op de PS4 met keyboard en muis spelen, dat is zo'n mega voordeel bij advanced movement. Richten is veel makkelijker als je door de lucht vliegt. Ik heb ook BO3 op de PC, en ik heb wel eens een gamepad aangesloten en dan kom je echt helemaal nergens ondanks de target assist voor gamepads.

Plus dat gedoe met die supply drops. Sommige wapens kan je alleen via supply drops krijgen. Nu is het de bedoeling dat je natuurlijk CoD punten loopt te kopen maar daar begin ik niet aan. Ik krijg alleen maar waardeloze camo's en wapens die ik toch nooit gebruik.

Ik deed Infinite Warfare voor de eerste keer in de playstation en werd meteen voor mijn bakkes geschoten door een gast die twin miniguns had. Sta je dan met je level 1 mickey mouse gun :D

Ik moet ook Modern Warfare Remastered nog even downloaden maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door Bert ///M3 » 04 nov 2017, 10:20

Even gespeeld gisteren en vandaag, voornamelijk multiplayer maar gematigd positief.

Ik vind de maps echt gaaf, beter dan de normale 3 lane design maps zoals veel in de laatste CoD: IW.

Gameplay vind ik dan weer traag en clunky als je van de advanced movement CoD games komt.

Verder is de menu structuur erg irritant en de HQ functie voegt weinig toe voor multiplayer spelers.

In Azie 1-2 bar connections dat is wel irritant maar na 2 warm up games toch constant in top 3 :)

Studentverhuizers
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2021, 09:48
Auto: Mini Cooper
Contacteer:

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door Studentverhuizers » 18 jan 2021, 10:02

Voor shooters ben ik alleen geïnteresseerd in de single player. Niet te veel gedoe, maar gewoon knallen en gaan! En bij deze Call of Duty World War 2 is het lekker terug naar de basis. Met uiteraard wat toevoegingen in de manier waarop je bijvoorbeeld in een hand 2 hand combat met de vijand doet. Ik vermaak mij er prima mee!
Laatst gewijzigd door Studentverhuizers op 27 okt 2022, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15827
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door Bram » 18 jan 2021, 10:07

Ok bedankt man.

Online
vester86
Berichten: 2674
Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
Locatie: BMW E91 330d

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door vester86 » 20 jan 2021, 13:40

:lollerdelol:

Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door veejay » 20 jan 2021, 15:32


Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Call of Duty: WWII

Bericht door Robin » 21 jan 2021, 09:20

LOL. Ook de comments. Zelfs de écht inspreker geeft commentaar.

Niet alleen BITTERBALLEN. Maar ook HEE DJ, NIEUW NUMMER, NIEUW NUMMER.:)))))

Sta je buiten op de OA. Mooi zat als 'n aap:)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten