Eurovision Songfestival

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 22 mei 2015, 22:21

Macboy schreef:Veel geld betalen en niet mee mogen doen slaat natuurlijk helemaal nergens op dus volkomen logisch dat die landen standaard in de finale zitten.

Macedonie had een prachtig nummer alleen singt die mongool in het Engels. Luister de Macedonische versie maar hoe prachtig ! Liedjes kunnen verstaan is onzin. Heeft juist wel iets mystieks vaak.

En dan Nederland: tja als je zo'n bagger show neerzet met een lampje aan in het middendeel dan verdien je het toch ook niet om door te gaan ? Wat een stelletje idioten daar bij die organisatie. Is er dan niemand die even zegt: het festival is toch ook vooral een leuke show om te kijken, is het niet handig dat we dan ook een show geven in plaats van een begravenis voorstelling ?? En was er nou echt niemand die Trijntje op haar bek kon slaan en haar tegen zichzelf kon beschermen met dat walgelijke pak ? Seriously was er echt NIEMAND ?

Kom op ... even serieus ... did that really happen ? Wat dachten ze we doen iets lelijks aan misschien dat dat gaat helpen ???

Lord echt .... unbelievable

Verder prachtig gezongen, verreweg de beste zangeres maar met dat soort grote missers verdien je het ook absoluut niet om in de finale te komen.

Zoals gewoonlijk, eens met macBoy! Baalde van Tsjechie. Overigens, Zweden laat ff zien hoe je een show geeft!!! En een aantal echt goede nummers! Heb zin in de finale!

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Hielke » 23 mei 2015, 20:41

België, een beetje vreemd, maar ontiegelijk goed gezongen en gepresenteerd. Met afstand de beste. Bijna op "Loreen, Euphoria" niveau.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Luco » 23 mei 2015, 21:36

Je mag dan de show van Trijntje waardeloos vinden en de jurk ook afgrijselijk, maar sorry hoor, ik zit te zappen en toevallig begint Estland.
Over tranentrekkend gesproken pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dan verdiende trijntje het toch echt een stuk meer dan deze valse kraaien.
Dat mokkel zou alleen der mond open mogen doen om er een lul in te stoppen, maar zingen echt niet.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 24 mei 2015, 15:55

zwede terechte winnaar hoor... wat een show!

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Macboy » 24 mei 2015, 18:25

Heel mooi gedaan met die effecten !

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 10 mei 2016, 09:44

vanavond gaan we weer van start!

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Macboy » 10 mei 2016, 18:15

:verveeld:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 10 mei 2016, 20:44

Ik zit klaar! Zin in!

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Luco » 10 mei 2016, 22:10

Zitten wel een stel valszingers tussen zeg pffffffffffffffffff

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Robin » 11 mei 2016, 09:17

Douwe Bob deed 't leuk, jammer dat Bosnie niet door was. Rusland zal wel 1 worden. Malta, Azerbeijan(vooral) en Oostenrijk waren de mooisten:)

Die valse noten zal dan wel. Vond stemgeluid vaak ondermaats en muziek te hard, maar live.

Commentaar van Jan Smit cs vond ik bij tijd en wijle waardeloos en flauw,afkrakend en vaak mee oneens. het is geen oorlog ofzo of voetbal. Jezus:)

Zoals San Marino, die kale ouwe met die discodames, echt niet verkeerd.

Algehele shows van velen:Geweldige effecten etc. Echt genieten.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Macboy » 11 mei 2016, 21:19

Mee eens. Jammer van Bosnië was top nummer. Ze deden al heel lang niet mee omdat ze toch niet doorkwamen.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 12 mei 2016, 12:21

ik vond Bosnië ook een erg mooi nummer idd en die kale vind ik een held, wat een acteertalent haha! San marino was ook geinig. Eigenlijk mijn favo's van de halve finale. Douwe bob deed het heerlijk gelikt. Benieuwd naar de nieuwe halve finale.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 12 mei 2016, 23:59

Godverdomme wat was Oekraïne goed man! Heeft me echt geraakt. Wat een performance! jammer van Macedonië macboy!

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Robin » 13 mei 2016, 07:57

Ja Macedonië was goed! Had ik ilja al geappt maar de beste man had geen TV at that moment:)

Voor de rest: Veel liedjes lijken qua compositie op elkaar(zoals ook composities van Avici, Afrojack/Van Buuren etc soms op elkaar lijken) Als je er geen pauze tussen zou hebben met wisseling van de deelnemers kon 't soms één grote compositie zijn: Klein beginnen, aanzwengelend met 'dezelfde beat en groots' afwakkend en in herhaling. Werkt altijd, maar niet origineel(ligt wel lekker in 't oor in 't algemeen)

Maar:Niks geen (fantastie)loopjes zoals de 60s(Beatles) en 70s(Who/Led Zeppelin/Dire Straits) 80s(GnR Pearl Jam, Nirvana) nog hadden(er zijn er gelukig meer. Totaal ander genre, maar wat was Waterloo en Dingedonge van Wil Luikinga dan groots, neem me niet kwalijk.:)

EN toen was er Fucking Georgia, Totaal 'ongeschikt' voor 'Eurovision' ( waar de nogal door sommigen uit de gayscene een in mijn ogen te zwaar stempel wordt gedrukt, gayscene ok prima hoor)
Dit was tenminste origineel en meer mijn muziek, wat zeg ik : Mijn winnaar.

Georgie is MUSE meets THEM CROOKED VULTURES meets 2016 ofzo. Geweldig!
En ook nog door naar de finale...

Hun naam mag nog wel wat langer, dat 't je tenminste bijblijft wie dit zijn:


Dus ik happy met vrouwlief op de bank die Polen goed vond(ik ook) en 't alleen deed om de jurken(en ik om
de dame uit Noorwegen, wat 'n [censuur] )

Dat Israel door was vond ik dan weer kut. Die gast heeft zoveel kapsones en die rotkop. Dan kun je 612 keer gay zijn en je willen inzetten daarvoor, maar dat maakt je nog geen betere persoon/mens/godheid. Ergerlijk.

Oekraine:Ja duidelijke boodschap.

En als laatste letterlijk:
Belgie. Meisje Tesoro(schat in 't Spaans) en dat is ze.
Beginnende beat van Under Pressure(Queen/Bowie)Ik denk, plagiaat dit komt niet goed, maar het veranderde in 'n (voor deze avond) originele discopartij,(relatief dan na al dat zelfde van die avond) lust voor oog en oor: Eigenlijk mijn favoriet van gisteravond voor Eurovision begrippen:



Nu eerst koffie.
:coffee:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 13 mei 2016, 10:43

goede analyse waar ik mij in grote lijnen in kan vinden. Ergerde mij ook aan die gast van israelie, ook tijdens bekendmaking van wie er door is.

Gebruikersavatar
JoostSchouten
Berichten: 1388
Lid geworden op: 16 mar 2009, 13:56
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door JoostSchouten » 13 mei 2016, 15:05

Metchu schreef:Ergerde mij ook aan die gast van israelie, ook tijdens bekendmaking van wie er door is.
In Eyes on the Prize heeft Douwe het ook over hem, hier vanaf 43:20
http://www.npo.nl/douwe-bob-eyes-on-the ... AT_2052995" onclick="window.open(this.href);return false;

:D

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 13 mei 2016, 16:58

hahaha precies dat!!! precies het beeld dat we kregen bevestigd. gatverdamme!

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 17 mei 2016, 08:46

Wat mij betreft een volledig terechte winnaar. Ik vond het nummer erg indrukwekkend gebracht en goed gezongen! Vond Rusland te simpel, Australië had het ook mogen worden! Vond de nieuwe puntentelling erg spannend! Maar erg klote als jury en televoting zo ver uitelkaar liggen, dat wordt dan pijnlijk duidelijk haha

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door JP » 09 mei 2017, 21:22

Nog meer mensen die zitten te genieten van de eerste halve finale ? Afbeelding

Gebruikersavatar
bartb
Berichten: 1078
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:30
Auto: E87 130i - Mini Countryman SE
Locatie: Friesland

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door bartb » 09 mei 2017, 21:40

Bij gebrek aan beter, vind het allemaal ruk trouwens :mrgreen:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door JP » 09 mei 2017, 21:46

Montenegro zijn outfit was wel geil.......

Afbeelding

zwaaien met die vlecht....... :swinging:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Luco » 09 mei 2017, 21:53

Die poolse het wel dikke tetten

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6126
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door EvdP » 09 mei 2017, 22:01

Deze heeft ook aardige longen...

...en plakplaatjes.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Metchu » 10 mei 2017, 12:04

godverdomme wat een feest weer! Mijn grote favoriet is natuurlijk Moldavië. Ik ben sinds 2010 groot fan van the sunstroke project en ze zijn er weer bij! WAT EEN FEEST!

een parel die helaas niet door is, is montenegro. Dat is wat voor mij het songfestival geweldig maakt. Niemand die in montenegro even zei, jongens.... laten we deze met die gekke vlecht ff niet doen. GEWOON FF WEL! heerlijk! genieten jongens, kijk uit naar de 2e halve finale!

hier mijn post uit 2010:
Metchu schreef: 02 jun 2010, 11:33 Roemenië en Moldavië waren mijn absolute favo nummers :mrgreen:

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Eurovision Songfestival

Bericht door Robin » 10 mei 2017, 12:12

Luco schreef: 09 mei 2017, 21:53 Die poolse het wel dikke tetten
Deze?
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bartje325i, beske, Bing [Bot], BMWDennis, Bram, dave van marion, Google [Bot], Hans44, Joost H., Kadett, MarcF, MParallel, sitechris, TLRS, wjt en 166 gasten