Illegale races in US zeer drastisch aangepakt
- M-bitious
- Jelmer850i
- Mari Oh Oh!
- GTRene
geef ze wat terug in plaats van dit mag niet en dat mag niet, geef ze gratis toegang of zeg 5,- euro tot ruime plekken afgesloten cirquits en of nwe banen speciaal voor mensen die ook eens wat stoom willen afblazen en of willen showen wat ze hebben/kunnen...
Nu wordt er alleen maar meer gestrafd en harder, wat denk je dat die lui dan gaan doen? dat kan vaak van kwaad tot erger gaan....hm.
Nu wordt er alleen maar meer gestrafd en harder, wat denk je dat die lui dan gaan doen? dat kan vaak van kwaad tot erger gaan....hm.
- M-bitious
- Bert ///M3
Juist in de VS heb je plaatsen zat om legaal te racen. Dus dat verhaal gaat niet op.GTRene schreef:geef ze wat terug in plaats van dit mag niet en dat mag niet, geef ze gratis toegang of zeg 5,- euro tot ruime plekken afgesloten cirquits en of nwe banen speciaal voor mensen die ook eens wat stoom willen afblazen en of willen showen wat ze hebben/kunnen...
- Jan Visser
Marc RS4 schreef:naja vind het niet erg tis maar een Honda.....

Wat maakt het uit? Straatraces worden vaak erg overdreven vind ik. Vaak gebeurd het op een verlaten industrieterein en doe je er niemand kwaad mee. Dat het dan toch wel eens mis gaat komt omdat de bestuurders vaak jong zijn en nog geen rijervaring hebben. Bij mij komt het op hetzelfde neer als even vol gas over een boerenlandweggetje planken. Net zo gevaarlijk vind.
- M-bitious
Op een boerenlandweggetje planken is hooguit gevaarlijk voor jezelf, straatracen kan het leven van omstanders kosten. Heb het op de Maasvlakte een keer bijna echt fout zien gaan. En er zijn zat filmpjes waar het wel fout gaat. Vergeet niet dat je in de States al vanaf je 16-de mag rijden, dat geeft ook extra risico.
- MartijnGizmo
-
@ paul
kweet et nog, ze waren zelfs zover dat de weg voor een groot gedeelte werd afgesloten met een grote bult modder. De plek bij de Sligro was trouwens wel ideaal. Mooie verlichting en genoeg uitgangswegen, jammer dat het daar nu afgelopen is.
Maarja, gelukkig hebben we de Drachtster Airstrip nog :twisted: Of is dat inmiddels ook al weer verboden?
JH
kweet et nog, ze waren zelfs zover dat de weg voor een groot gedeelte werd afgesloten met een grote bult modder. De plek bij de Sligro was trouwens wel ideaal. Mooie verlichting en genoeg uitgangswegen, jammer dat het daar nu afgelopen is.

JH
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het Fox news filmpje speelt in Ontario bij Los Angeles in Californie, Martijn:Martijn Koevoets schreef:Ontario is toch niet in de VS?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontario_%2 ... i%C3%AB%29
- RudolfNW
Hij had het eerover dat er een aantal van die straatracers aanwezig zouden zijn.
Laat die gezichten eens zien.
Die mensen stoppen al jaren lang veel geld en tijd in hun bakkie om vervolgens in 30sec. tot pulp word gedrukt! :twisted:
Ik zou het zelf niet aan willen zien.
Nu ben ik geen straatracer. Maar ik heb dan zoiets van jij mijn auto plat....jou auto er ook maar tussen :twisted:
Laat die gezichten eens zien.
Die mensen stoppen al jaren lang veel geld en tijd in hun bakkie om vervolgens in 30sec. tot pulp word gedrukt! :twisted:
Ik zou het zelf niet aan willen zien.
Nu ben ik geen straatracer. Maar ik heb dan zoiets van jij mijn auto plat....jou auto er ook maar tussen :twisted:
-
Kan me voorstellen dat wanneer dit je overkomt, je niet meer voor jezelf in kunt staan.
Het feit dat iedereen in de VS wapens in de kast heeft liggen, geeft me hierbij niet zo'n goed gevoel.
Ergo, waneer dit daadwerkelijk zo uitgevoerd wordt en het niet alleen maar en publiciteitsstunt is dan zou het middel wel eens erger dan de kwaal kunnen zijn.
Het feit dat iedereen in de VS wapens in de kast heeft liggen, geeft me hierbij niet zo'n goed gevoel.
Ergo, waneer dit daadwerkelijk zo uitgevoerd wordt en het niet alleen maar en publiciteitsstunt is dan zou het middel wel eens erger dan de kwaal kunnen zijn.

- MartijnGizmo
Ah, dat verklaart het.Robin schreef:Het Fox news filmpje speelt in Ontario bij Los Angeles in Californie, Martijn:Martijn Koevoets schreef:Ontario is toch niet in de VS?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontario_%2 ... i%C3%AB%29

- Jan Visser
Zonde van het mooie spul uit het verre oosten, maar filmpje nr 2.
http://www.youtube.com/watch?v=exgEkySxDFc
http://www.youtube.com/watch?v=exgEkySxDFc