smiley schreef: 08 mar 2017, 09:29
En als ie hem niet aftikt van zijn lijstje, blijft ie door zijn hoofd spoken.
Dus GAAN met die laptop op wielen.
ErikS schreef: 08 mar 2017, 08:57
Roy ziet DF ook op verschillende manieren.
Er moet alleen één overeenkomst in zitten. Het moet hard gaan.
Toch denk ik ook dat het geen blijver wordt. Maar lekker boeiend, hem kennende koopt 'ie hem goed & hoeft het geen geld te kosten over een aantal maanden.
indobesar schreef: 08 mar 2017, 08:56
Spijkerhard schreef: 08 mar 2017, 07:40
GTR............
Ok, hou t draadje maar open, de zoektocht naar de volgende kan vast beginnen.
Want?
Volgens mij maakt Roy een weloverwogen keuze... Het is geen "luca".
Spijkerhard schreef: 08 mar 2017, 07:40
GTR............
Ok, hou t draadje maar open, de zoektocht naar de volgende kan vast beginnen.
Zo mooi hoe mensen die hier al langer posten, die ik helemaal niet ken, beter weten hoe ik erin sta dan de mensen in mijn directe omgeving...
De GTR heeft in 2007-2008 bij Top Gear (net als de atom) mega indruk gemaakt op me, toen wist ik al dat ik hem ging kopen zodra het kon...dat is nu. Hij MOET van het lijstje af
Ik heb nu in korte tijd een Ariel en een KTM gehad en na zo'n giga spartanen wil je wel een keer gewoon een "weer of geen weer" auto, en inderdaad...ik wilde vooral niet inleveren aan snelheid. Deze gaat sneller in alle opzichten dan de KTM, tenzij ik op Zolder ga rijden, maar dat maakt ie op Spa vast wel goed.
Hij blijft inderdaad niet lang, maar check anders even al mijn "mijn auto" topics en dan weet je dat het echt kein Flauss uitmaakt wat ik koop, hij gaat toch wel snel
Uiteraard heb ik een goeie deal gevonden en ga ik ervan uit dat de GTR niet (veel in waarde zakt), maar de keerzijde is dat ik mijn auto's ook niet de tijd gun om in waarde te zakken
Dus hij zal snel weg zijn, maar toch is het een heel weloverwogen keuze, ik wil graag:
-niet balen als het prachtig weer is en ik moet werken of met mijn schattige dochter thuis zit ipv in de KTM
-niet balen als ik een dagje ring plan en het de hele dag miezert
-ook met mijn dochter en vrouw, bij wijze van uitzondering, in de hobby auto kunnen gaan, bijv als we bij een neefje op bezoek gaan, die nu huilend zegt dat hij de KTM niet eens gezien heeft in het echt.
-de hobby mee naar mijn werk kunnen nemen als het een mooie dag is
-knetter, maar dan ook knetterhard gaan en als eerste bij de ring aankomen als ik met Jacobt en HansR weer een dagje op pad ben
-extra veel freebees verdienen
enige minpunt, ik kan de deal pas rondmaken als de KTM koper afrekent en dat lijkt even lastig, maar komt volgende week wel goed (hoop ik)