Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Mike R32 » 04 jan 2017, 18:34

Negatieve dingen opzoeken over buitenlanders doe ik niet. Deze verschijnen automatisch op mijn IPhone. Zelfs de NOS ontkomt er niet meer aan.

Luco

Bericht door Luco » 04 jan 2017, 18:37

Ja wat jij wil :thumbup:

Hier in de dorpen in de omgeving is ook de politie aangevallen en bekogeld met vuurwerk en ik kan je vertellen dat daar geen enkele Marokkaan of moslim bij betrokken was, volgens mij is dat hetzelfde maar daar hoor ik je niet over.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 04 jan 2017, 21:14

Tja Den Haag is echt een no go zone. Ik ben er geboren en getogen, m'n ouders en neefjes wonen er, ik ga er meestal shoppen. Maar denk echt dat ik met m'n leven speel door daar nog te komen. Schei toch ff uit allemaal. Ja er zijn zat problemen door buitenlanders. En zat problemen door Nederlanders. Als je er maar genoeg over leest lijkt het kennelijk alsof armageddon hier is uitgebroken. Ondertussen leven we allemaal ons leven, kopen leuke auto's gaan lekker naar de stad om te shoppen, af en toe uit eten, leuke baan, leuke vrienden en lezen elk jaar dat Nederland bij de meest welvarende EN gelukkigste landen van de wereld hoort.

René, wie help je door jezelf in een diep zwart gat te lezen. Niemand hoor. Zeker de mensen met een bord voor hun kop hier niet. Die willen het toch niet zien want die bekijken de wereld door een roze bril. Of kijk jij door een donkere bril?

Luco

Bericht door Luco » 04 jan 2017, 21:16

Ik werk nu in den haag, zie alleen maar hele dikke bakken met CD kentekens :tooth:
Allemaal graaiers natuurlijk :lol:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 04 jan 2017, 21:37

Kom een keer langs in Delft dan op weg naar huis.

Snipe

Bericht door Snipe » 04 jan 2017, 22:11

tomgtr schreef:Tja Den Haag is echt een no go zone. Ik ben er geboren en getogen, m'n ouders en neefjes wonen er, ik ga er meestal shoppen. Maar denk echt dat ik met m'n leven speel door daar nog te komen. Schei toch ff uit allemaal. Ja er zijn zat problemen door buitenlanders. En zat problemen door Nederlanders. Als je er maar genoeg over leest lijkt het kennelijk alsof armageddon hier is uitgebroken. Ondertussen leven we allemaal ons leven, kopen leuke auto's gaan lekker naar de stad om te shoppen, af en toe uit eten, leuke baan, leuke vrienden en lezen elk jaar dat Nederland bij de meest welvarende EN gelukkigste landen van de wereld hoort.

René, wie help je door jezelf in een diep zwart gat te lezen. Niemand hoor. Zeker de mensen met een bord voor hun kop hier niet. Die willen het toch niet zien want die bekijken de wereld door een roze bril. Of kijk jij door een donkere bril?
Nog zo'n linkse jodelaar. Jullie maken het land kapot met je roze bril!

Luco

Bericht door Luco » 04 jan 2017, 22:16

tomgtr schreef:Kom een keer langs in Delft dan op weg naar huis.
Moet jij niet werken dan, graaier :tooth:
Misschien zijn jullie wel klant bij mijn opdrachtgever, kunnen we samen graaien jij linkse rakker.

Luco

Bericht door Luco » 04 jan 2017, 22:18

Snipe schreef:
tomgtr schreef:Tja Den Haag is echt een no go zone. Ik ben er geboren en getogen, m'n ouders en neefjes wonen er, ik ga er meestal shoppen. Maar denk echt dat ik met m'n leven speel door daar nog te komen. Schei toch ff uit allemaal. Ja er zijn zat problemen door buitenlanders. En zat problemen door Nederlanders. Als je er maar genoeg over leest lijkt het kennelijk alsof armageddon hier is uitgebroken. Ondertussen leven we allemaal ons leven, kopen leuke auto's gaan lekker naar de stad om te shoppen, af en toe uit eten, leuke baan, leuke vrienden en lezen elk jaar dat Nederland bij de meest welvarende EN gelukkigste landen van de wereld hoort.

Nog zo'n linkse jodelaar. Jullie maken het land kapot met je roze bril!
Ja haal die plaat nou eens weeg man!!!!!!!!!!

tomgtr

Bericht door tomgtr » 04 jan 2017, 22:21

Haha, ja linkser dan ik komen ze niet. Wel kut dat ik m'n 911 altijd rood moet wrappen voordat ik durf te parkeren bij het PVDA congres.

Luco

Bericht door Luco » 04 jan 2017, 22:22

Ja ga je schamen he, links lullen rechts vullen, schandalig is het.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 04 jan 2017, 22:57

Ik zal niet ontkennen dat het soms makkelijk roepen is dat ik weinig ellende zie. Woon in een leuke buurt, werk in een leuke buurt, kinderen gaan in leuke buurt naar school en als ik de stad in ga loop ik liever op de hoogstraat dan op het hobbemaplein. Dus het is wat dat betreft makelijk roepen dat ik niet veel ellende zie. Als je met een modaal inkomen in een mindere buurt woont en bedrijfsleider van de lokale gall en gall in de schildersbuurt werkt zal je een hele andere realiteit zien dan ik. En natuurlijk heeft iedereen het recht om doodziek te worden van zich misdragende buitenlanders. Maar wat je niet moet doen is de probleemgroepen de schuld geven van jouw levenssituatie. Dat is namelijk precies de onderbuikgevoelens waar Wilders heel handig op inspeelt. Als je gefrustreerd bent over je situatie, doe er iets aan. Dat klinkt hard of rechts of arrogant maar dat zij maar zo.

Dus prima om buitenlander probleem te benoemen. Als er een partij komt die daar iets aan wil doen zonder meteen SP achtige onzin erbij te betrekken, een partij die haalbare voorstellen doet om de ellende die zowel allochtone als autochtone klaplopers, criminelen en rotzooimakers te verminderen (binnen onze grondwet en normen en waarden), een partij die werken beloond en klaplopen afstraft, mijn stem hebben ze. Dat is de PVV dus niet. Dat is 1 hele handige politicus die in z'n hart rechts is (ex VVD) maar gewoon alles roept wat Jan met de pet graag hoort. En ja hij zal veel stemmen krijgen. En helaas wordt Nederland daardoor een nog onbestuurbaarder land. Zie je het al voor je, een coalitie met 10 partijen of zo? Ik denk dat we het belgische record gaan vermorzelen. En terecht dat niemand een coalitie wil met Wilders. A) hij heeft bewezen een onbetrouwbare partner te zijn. B) Een aantal van zijn speerpunten zijn grondwettelijk niet haalbaar. C) behalve Wilders zitten er nu al een stel mongolen voor hem in de kamer, kan je je voorstellen dat hij straks 30 plus mensen moet vinden voor in de kamer EN nog ministers vinden ook? Herman Heinsbroek anybody?

En voor degenen die willen roepen, ook grondwetten kan je aanpassen. Klopt. Maar vergeet niet dat de vrijheid en rijkdom waar wij zo trots op zijn een direkt gevolg zijn van die grondwetten.

Natuurlijk moeten er dingen veranderen. Er zijn teveel mensen die misbruik maken van onze grondwetten en er hun voordeel mee doen wat ons heel veel ellende oplevert. Niet zoveel als sommigen hier denken, maar zeker veel te veel. Die mensen moeten gestopt worden. Hoe? Ha als ik dat wist ging ik voor het premierschap, maar in elk geval niet door maar wat onuitvoerbare loze kreten te slaken of te discrimineren. En kom nou niet met : zij discrimineren ook. Dat is van het schoolplein, maar zij begonnen.

En voor Robin, discrimineren kan op ras, geloofsovertuiging, sexe, sexuele geaardheid, huidskleur en afkomst. Dus roepen dat Wilders niet discrimineert omdat Marokkaan geen ras is, please. Die hebben we nu wel gehoord.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 04 jan 2017, 23:36

tomgtr schreef:A) hij heeft bewezen een onbetrouwbare partner te zijn.
Dat onbetrouwbare blijft het goed doen. (Kracht der herhaling)
http://www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/ ... I-1469118W" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 04 jan 2017, 23:36

Luco schreef:
Mike R32 schreef:Luco doe mij ook zo'n dikke plaat................laat maar ik heb kinderen op deze wereld gezet.
Mag jij zeggen hoor, ik heb echt geen plaat wat betreft de problemen, maar alleen maar vanachter je toetsenbord 24 uur per dag elk negatief ding opzoeken over buitenlanders gaat me ook tever.
Ik weet niet hoe jij daar bij komt met jou overdrijven van zaken, daar ben je wel goed in :lol:
Ik kom af en toe wat tegen op FB op mijn tijdlijn wat bij mensen leeft en kijk lang niet alles, veels te veel, flits er wat doorheen en na hooguit 20min heb ik al genoeg gezien, kijk zelfs bijna geen nieuws meer, dus 24 uur dingen opzoeken en dan ook nog negatief? Luco toch, lekker altijd jou vooroordelen, magoed zijn we wel van je gewend.
Ik kijk ook veel funny zaken, je weet wel grappige video's/plaatjes die mensen posten, magoed zo te lezen zie en lees jij alleen maar negatief, ik gelukkig niet, je zou maar met zo'n zuurpruim als jou in een huis wonen hahah :hot: geintje he Luco, ow wacht :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: zo das jou taal, snap je me beter :ongeveer als: ;-)

tomgtr

Bericht door tomgtr » 04 jan 2017, 23:45

smiley schreef:
http://www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/ ... I-1469118W" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat artikel ken ik. 1 vraag daarover, als dat zo is, waarom heeft Wilders dat niet meteen wereldkundig gemaakt? Het is niet alsof er een geheimhoudingsplicht bestaat daarover en het is niet echt a la Wilders om daar niet neteen het maximale uit te slepen voor zijn achterban?

Overigens lijken me punten B en C veel serieuzer. Politici zijn per definitie onbetrouwbaar dus niet echt wereldschokkend dat, hoewel een regering opblazen niet snel vergeven zal worden.
Laatst gewijzigd door tomgtr op 04 jan 2017, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 04 jan 2017, 23:46

GTRene schreef:
Luco schreef:
Mike R32 schreef:Luco doe mij ook zo'n dikke plaat................laat maar ik heb kinderen op deze wereld gezet.
Mag jij zeggen hoor, ik heb echt geen plaat wat betreft de problemen, maar alleen maar vanachter je toetsenbord 24 uur per dag elk negatief ding opzoeken over buitenlanders gaat me ook tever.
Ik weet niet hoe jij daar bij komt met jou overdrijven van zaken, daar ben je wel goed in :lol:
Ik kom af en toe wat tegen op FB op mijn tijdlijn wat bij mensen leeft en kijk lang niet alles, veels te veel, flits er wat doorheen en na hooguit 20min heb ik al genoeg gezien, kijk zelfs bijna geen nieuws meer, dus 24 uur dingen opzoeken en dan ook nog negatief? Luco toch, lekker altijd jou vooroordelen, magoed zijn we wel van je gewend.
Ik kijk ook veel funny zaken, je weet wel grappige video's/plaatjes die mensen posten, magoed zo te lezen zie en lees jij alleen maar negatief, ik gelukkig niet, je zou maar met zo'n zuurpruim als jou in een huis wonen hahah :hot: geintje he Luco, ow wacht :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: zo das jou taal, snap je me beter :ongeveer als: ;-)
Bijzonder dat jij met 20 minuten facebook op de meest vage complot theorieën uitkomt. Ik kom wat crappy videos en like en deel acties tegen en dan houd het wel op.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 04 jan 2017, 23:53

tomgtr schreef:
smiley schreef:
Dat artikel ken ik. 1 vraag daarover, als dat zo is, waarom heeft Wilders dat niet meteen wereldkundig gemaakt? Het is niet alsof er een geheimhoudingsplicht bestaat daarover en het is niet echt a la Wilders om daar niet neteen het maximale uit te slepen voor zijn achterban?
Ik vraag me exact hetzelfde af. Maar het blijft wel een intrigerend artikel.

Aan het eind van de rit is de PVV in mijn ogen een protestpartij.
Zolang de gevestigde orde het verdomd om (haalbare) punten te kopieren, maar ook echt uit te voeren, zal de PVV blijven groeien.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 04 jan 2017, 23:54

Ook wel grappig dat Luco René niet noemt maar hij zichzelf er kennelijk wel in herkent en vervolgens Luco een zuurpruim noemt terwijl hijzelf toch iets meer verzuurd en gefrustreert overkomt met alle hel en verdoemenis die hier gepost worden.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 04 jan 2017, 23:55

smiley schreef:
tomgtr schreef:
smiley schreef:
Ik vraag me exact hetzelfde af. Maar het blijft wel een intrigerend artikel.

Aan het eind van de rit is de PVV in mijn ogen een protestpartij.
Zolang de gevestigde orde het verdomd om (haalbare) punten te kopieren, maar ook echt uit te voeren, zal de PVV blijven groeien.
Klopt helaas helemaal.

Luco

Bericht door Luco » 05 jan 2017, 00:22

tomgtr schreef:Ook wel grappig dat Luco René niet noemt maar hij zichzelf er kennelijk wel in herkent en vervolgens Luco een zuurpruim noemt terwijl hijzelf toch iets meer verzuurd en gefrustreert overkomt met alle hel en verdoemenis die hier gepost worden.
Goede post :lol: :thumbup:
Er is hier maar 1 zuurpruim hoor :headbang:
Rond de 60.000 posts

Waarvan 30.000 over buitenlanders, allemaal negatief
20.000 over graaiers oplichters zakkenvullers en politici
9.000 over een V8 inbouwen
990 denigrerende en dreigende opmerkingen als je het niet met hem eens bent

blijven er ongeveer 10 zinnige over. toch knap terwijl je niks anders te doen hebt :roflol: :roflol:

Snipe

Bericht door Snipe » 05 jan 2017, 00:29

Tja, geen nieuws kijken en alleen 20 minuten Facebooken per dag levert kennelijk een bijzonder wereldbeeld op.

alt

Bericht door alt » 05 jan 2017, 09:33

Ik moet wel even lachen om die mensen welke beweren dat NL een rijk & prachtig bestuurt land.

Tom

Bericht door Tom » 05 jan 2017, 09:41

Nederland is ook een prachtig land maar dat mag nooit een argument zijn om bepaalde problemen te onderkennen en daar wat aan te doen. Zou wat zijn, als autofabrikanten ooit hebben gezegd: "onze Volkswagen [model] is auto van het jaar 1973, het beste ooit! we stoppen nu". :tooth:

Snipe

Bericht door Snipe » 05 jan 2017, 09:47

Volkswagen heeft dat van de Kever toch lang gedacht. En Porsche denkt het al dik een halve eeuw over de 911!

tomgtr

Bericht door tomgtr » 05 jan 2017, 09:49

Helemaal mee eens Tom, alleen ben ik het niet eens met de makelijke manier waarop Wilders dat denkt te doen. Maar ben in sommige opzichten wel blij dat hij sommige dingen benoemt.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 jan 2017, 11:37

alt schreef:Ik moet wel even lachen om die mensen welke beweren dat NL een rijk & prachtig bestuurt land.

*applaus*

Verder zou ik clown Wilders willen zien roepen: "Minder minder Chinezen, minder minder Friezen, minder minder Belgen."
En dan de reacties die er niet komen.

:lol:

Plaats reactie