Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door GTRene » 18 sep 2016, 17:40

en al redelijk wat doden op haar geweten...ze maken er zelfs al grapjes over, als je wat over hen weet wat schadelijk kan zijn voor de Clintons kan je leventje zomaar voorbij zijn ;-)

magoed, niet dat ik Trump mag, maar gelukkig niet zo'n politiek correct figuur en misschien niet zo makkelijk te koop door...?
Verder wil die juist weer met Rusland doen enz ipv oorlog opzoeken, denk iets meer eerlijk dan Clinton, eng wijf hahah.

Daarbij zeurden ze over Trumps ervaringen oid, maar vergaten dat er al aardig wat presidenten hem voor zijn gegaan met net zoiets, een stuk of 4 sowieso, denk aan een acteur enz en zelfs Obama dacht ik?
daarbij er zit achter een president een groot team en of kan je mensen met ervaring op een bepaald gebied vragen en of word je toch gestuurd door bepaalde elite met wapens/geld/macht so what else is new. :mrgreen:

van die 2 zou ik voor Trump kiezen, thats for sure.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 sep 2016, 19:49

Arthur schreef:Nee hoor... Die wint "gewoon"...

Nog 2 maanden................

En dan drinken we er een biertje, wijntje op.............of een fles of wat, want die heb ik wel nodig om van de schrik bij te komen...... :tooth:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 19 sep 2016, 19:54

Ik vind die Trump wel wat hebben. Heerlijk schaamteloos en zoals Romo al zegt: geen establishment. Het is inderdaad vrij 'apart' dat dit blijkbaar de 2 beste kandidaten zijn waar de nr. 1 supermacht van de wereld mee op de proppen komt maar als ik dan toch moet kiezen: dan absoluut Trump. Ik heb per definitie meer vertrouwen in ondernemers dan in politici. Bij een ondernemer zijn de belangen tenminste een stuk duidelijker, bij een politicus weet je nooit wie er echt aan de touwtjes trekt en wiens belangen ze echt dienen.

En Trump heeft tenminste aangekondigd de banden met Poetin aan te willen halen, iets waar die oorlogszuchtige heks van een Killary juist fel tegen is. Die heeft liever een nieuwe koude oorlog. De insteek van Trump spreekt me dan meer aan. Natuurlijk roept Trump ook onzinnige dingen maar dat doen ze allemaal. De soep wordt niet zo heet gegeten...

Ik denk ook dat Trump gaat winnen, die heeft het momentum.

dvh

Bericht door dvh » 19 sep 2016, 20:02

Ben ook erg benieuwd..
Bij Hillary zal Amerika de bekende koers volgen. (Wat ook niet altijd positief is..)
Bij Trump heb ik geen flauw idee.. kan goed gaan. Kan slecht gaan..

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 19 sep 2016, 23:18

Of Trump krijgt een broodje polonium als de pols de verkeerde kant opgaan.
Je weet het nooit met die gekke heks en haar enge achterban.

SlowCo

Bericht door SlowCo » 19 sep 2016, 23:30

Ik vraag me af wat er zal gebeuren als de gezondheid van Hillary zo verslechterd dat ze zich terug moet trekken...

Zed240

Bericht door Zed240 » 19 sep 2016, 23:32

Zoals Wouter aangeeft volgt Hillary waarschijnlijk de zelfde koers zoals Amerika al jaren doet. Haar plannen zullen dus ook allemaal zonder al teveel gemor goedgekeurd worden, daar waar ze niet echt opvallen.

Trump zal een andere koers varen, en zijn gekke ideeën die hij zo nu en dan roept, komen hoogstwaarschijnlijk toch niet door het congres heen.

Overigens zit ik half oktober voor twee weken in de VS voor een studiereis. Het onderwerp voor mijn onderzoek heeft direct te maken met de politiek, dus ben benieuwd wat de Amerikanen er zelf van zeggen die we gaan interviewen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 20 sep 2016, 07:38

Kijk Trump kan wel wat leven in de brouwerij brengen, toenadering tot Putin, tja weetniet.
Verder is Clinton inderdaad een wolf in schaapskleren(understatement).

Trump is nogal protectionistisch/nationalistisch naar bijv. de Mexicanen. Dan kun je 'm vanalles noemen wat je wilt natuurlijk.

Maar als ik dít vorige week dan weer lees is het ook allemaal pot verwijt de ketel.
http://www.nu.nl/buitenland/4319748/hon ... redirect=1" onclick="window.open(this.href);return false;

:coffee:

Robin

Bericht door Robin » 20 sep 2016, 07:55

Nu ben ik geen Putin vriend en vertrouw ook Rusland nu voor geen meter. Vroeger nog erger. De Romanovs waren dan geen echte lieverdjes, maar wat daar op volgde is tranentrekkend decennia lang.

Zocht ik op Spetsnaz die (voornamelijk) Russische commando eenheden, kom ik op dit uit.
Een beetje een James Bond Koude oorlog verhaal, ik vond 't bijster interessant!
https://en.wikipedia.org/wiki/Lionel_Crabb" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 20 sep 2016, 08:01

Leuk leesvoer vind ik:
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Gold" onclick="window.open(this.href);return false;

Zed240

Bericht door Zed240 » 20 sep 2016, 16:50

Kort filmpje over het geld dat Clinton aanneemt.

FDD

Bericht door FDD » 20 sep 2016, 20:57

Nog een stukje over Hillary Clinton

https://www.youtube.com/watch?v=kypl1MY ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan kan Trump wel slecht genoemd worden door wat hij allemaal roept, maar dit soort zaken stinkt nog veel meer.......

GTRene

Bericht door GTRene » 20 sep 2016, 23:18

Hillary and Bill hoe heten die 2 criminele boefjes ook alweer uit het verleden een man en vrouw :D

Robin

Bericht door Robin » 22 sep 2016, 07:53

GTRene schreef:Hillary and Bill hoe heten die 2 criminele boefjes ook alweer uit het verleden een man en vrouw :D
Bernard en Juliana?

:lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 sep 2016, 10:16

:lol: ja die :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 sep 2016, 16:31

En die Amerikanen e.d. maar vuil praten over Rusland...en vele media in handen van...doet goed mee om burgers verkeerd in te lichten.

Ze zijn zeker dit vergeten, owja het waren helden en bevrijders en? tja wat eigenlijk...

een korte samenvatting >

https://www.facebook.com/euroreferendum ... d/?fref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
Er wordt nogal veel kritiek geuit op Rusland bij de V.N. door Engeland, Frankrijk en de Verenigde Staten omdat Poetin en Assad zich schuldig zouden maken aan oorlogsmisdaden. Nu is oorlog nooit goed te praten en ook nooit leuk natuurlijk maar ik vind dat die landen eigenlijk geen recht van spreken meer hebben. Er is een groter agenda gaande en dat is Syrië en daarna Iran op de knieën en in westerse handen te krijgen
Laatst gewijzigd door GTRene op 26 sep 2016, 16:59, 2 keer totaal gewijzigd.

smiley

Bericht door smiley » 26 sep 2016, 16:44

Leuke wallpaper die ze voor die site gebruiken :coffee:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 sep 2016, 16:57

owja, niet eens gezien, ik haalde bron code uit een FB verhaal...strange..zal die maar beter terug zetten voor ik word weggezet als? haha wat niet zo is.
Heb het waar ik het zag nu hier neergezet, het gaat om het verhaal :D
Laatst gewijzigd door GTRene op 26 sep 2016, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 26 sep 2016, 16:58

Haal maar weg René inderdaad. Vreemde site(understatement)

GTRene

Bericht door GTRene » 26 sep 2016, 17:00

aangepast daar waar ik het las, wilde de link pakken maar die ging naar een andere onbekende site, nu gewoon dat verhaal daar van FB

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 26 sep 2016, 19:14

Vannacht het debat tussen De Donald en Killary. Ga niet live kijken maar ben wel benieuwd. Killary is in ieder geval geen goede debater.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 sep 2016, 21:27

hoorde al dat Killary alles over Donald instudeert en ook haar preek, Donald doet dat niet om niet als een puppet/robot over te komen en dat is opzich mooi, zo kan je een ander zoals Killary ook aardig onderuit kachelen.
Killary is 'gevaarlijk' en Donald wat 'gek' lol, benieuwd of het met Donald wat minder oorlog is wereldwijd, althans minder met dubbele agenda voor eigen gewin.

USA haha
We fly - you don’t: US wants no-fly zone over Syria, but only for Russia & the Syrians
leuke video ook hoe verder ze komen des te opener ze worden dat ze Asad uit het zadel willen en alle inzetten rebellen en isis enz enz.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 sep 2016, 21:57

Asad moordt al een aantal jaar zijn eigen bevolking uit, zo vreemd is die wens niet...

smiley

Bericht door smiley » 26 sep 2016, 23:47

En ik maar denken dat die strijd om de quatar gas pijplijn die afgerekend zal worden in Petrodollars, versus de Iraanse pijplijn die in Euro's of roebels afgerekend gaat worden.
Laatst gewijzigd door smiley op 27 sep 2016, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Hielke

Bericht door Hielke » 27 sep 2016, 11:58

Wouter81 schreef:Vannacht het debat tussen De Donald en Killary. Ga niet live kijken maar ben wel benieuwd. Killary is in ieder geval geen goede debater.
Hillary had The Donald anders behoorlijk bij de ballen afgelopen nacht.

Tis leuk hoor, die anti-establishment basherij van Trump, maar ik zie Hillary toch liever aan de knoppen draaien.

At one point, Trump took a dig at Clinton because she “decided to stay home,” presumably to practice for the debate. Clinton was ready: “I think Donald just criticized me for preparing for this debate. And, yes, I did. And you know what else I prepared for? I prepared to be president.”

Plaats reactie