135i coupe of 335i coupe
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
135i coupe of 335i coupe
Omdat het vandaag nationale B(ang)MW dag is, gelijk maar even flink spammen :twisted:
Volgende week zal BMW het 135i coupe nieuws naar buiten brengen en voegt daarmee een (denk ik) erg leuke auto toe aan het BMW segment.
Lijkt mee meer een waardige opvolger van de e46 coupe reeks dan de huidige (335i)coupe.
Motor maakt allemaal niet uit, 135i of 335i coupe, prestaties zal mekaar ook weinig ontlopen, prijs denk ik wel, gelijkwaardig uitgerust zal de 135i denk tussen de 5000 en 10000 euro goedkoper zijn ? (gokje want de exacte prijsstelling is nog niet bekend)
135i coupe of 335i coupe welke kies je ?
En nee dit is geen wat is de opvolger van mijn M3 draad, want mocht die er komen dan word het sowieso de 1 serie coupe en niet de 3 serie coupe.
Maar dat laat ik allemaal afhangen van de rij indrukken en of die me IRL qua uitstraling bevalt.
Volgende week zal BMW het 135i coupe nieuws naar buiten brengen en voegt daarmee een (denk ik) erg leuke auto toe aan het BMW segment.
Lijkt mee meer een waardige opvolger van de e46 coupe reeks dan de huidige (335i)coupe.
Motor maakt allemaal niet uit, 135i of 335i coupe, prestaties zal mekaar ook weinig ontlopen, prijs denk ik wel, gelijkwaardig uitgerust zal de 135i denk tussen de 5000 en 10000 euro goedkoper zijn ? (gokje want de exacte prijsstelling is nog niet bekend)
135i coupe of 335i coupe welke kies je ?
En nee dit is geen wat is de opvolger van mijn M3 draad, want mocht die er komen dan word het sowieso de 1 serie coupe en niet de 3 serie coupe.
Maar dat laat ik allemaal afhangen van de rij indrukken en of die me IRL qua uitstraling bevalt.
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Re: 135i coupe of 335i coupe
Vind ik niet. Ik denk (en hoor overal) dat de nieuwe 3-serie beter rijdt dan de E46, dus de 335i vind ik dan meer een waardige opvolger. En ik ben het eens met Rob, het is gewoon meer auto. Als je dan toch voor een GT gaat, neem dan de beste en meest luxe. 335i dusRico v Velzen schreef:....
Lijkt mee meer een waardige opvolger van de e46 coupe reeks dan de huidige (335i)coupe.
......

- romo
- Berichten: 27060
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
O daar wordt het stuk makkelijker vanromo schreef:
Het gaat hier ook om de 135i COUPE......................

Een 1-serie Coupe vind ik op de spy-foto's tot nu toe gewoon helemaal niets



- Bert ///M3
- Berichten: 9414
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Zoiets mag je niet zeggen Bert.....gewoon braaf meezingen please...
Je wilt toch nog langer blijven posten?
"lalalalala.....wij zijn zo blij blij blij, met 1-serie coupe erbij -bij bij"
Weet je wat zo typerend is?
Ik beschouw dit hetzelfde als iemand die vroeger een VW passat ree...
Nu 2 modellen verder is de Passat imiddels dermate "duur" geworden, dat hij overgestapt is naar een Polo-sedan...
(echter wel met een dikke 125pk motor!?)
en als hij dan een Passat ziet langsrijden, dan kneuterd hij in zijn eigen..."daar gaat weer zo een boot" ......Yeah right...
Alles is duurder geworden in het leven en auto's zijn daarop geen uitzondering.
De trend voor 2007 en 2008 : een kleine lichte auto met een dikke motor. (liefst met een premium-badge, want dan hoor je erbij) Oftewel de ideale auto om je in nederland comfortabel mee te verplaatsen...
En nu weer braaf meezingen Bert
Je wilt toch nog langer blijven posten?

"lalalalala.....wij zijn zo blij blij blij, met 1-serie coupe erbij -bij bij"
Weet je wat zo typerend is?
Ik beschouw dit hetzelfde als iemand die vroeger een VW passat ree...
Nu 2 modellen verder is de Passat imiddels dermate "duur" geworden, dat hij overgestapt is naar een Polo-sedan...
(echter wel met een dikke 125pk motor!?)
en als hij dan een Passat ziet langsrijden, dan kneuterd hij in zijn eigen..."daar gaat weer zo een boot" ......Yeah right...
Alles is duurder geworden in het leven en auto's zijn daarop geen uitzondering.
De trend voor 2007 en 2008 : een kleine lichte auto met een dikke motor. (liefst met een premium-badge, want dan hoor je erbij) Oftewel de ideale auto om je in nederland comfortabel mee te verplaatsen...
En nu weer braaf meezingen Bert

- Hielke
- Berichten: 11635
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
-
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 25 apr 2006, 15:13
- Locatie: Boxmeer
Vind de E92 Coupé echt een prachtige auto...
(In tegenstelling tot de de E90...)
De foto's van die nieuwe variant 1 vind ik weinig belovend...
Dit terwijl de normale 1 (3/5 deurs best te pruimen is), ik kies dus voor de E92.
Maar Rico, je overweegt dus een auto die ongeveer net zo snel is als je M3 als eventuele opvolger van de M3? Met als reden om de M3 weg te doen, omdat tie te snel, te uitdagend is??
Ben bang dat die 135i ook erg opwindend is, hetzij iets minder als een M3...
Joep
(In tegenstelling tot de de E90...)
De foto's van die nieuwe variant 1 vind ik weinig belovend...
Dit terwijl de normale 1 (3/5 deurs best te pruimen is), ik kies dus voor de E92.
Maar Rico, je overweegt dus een auto die ongeveer net zo snel is als je M3 als eventuele opvolger van de M3? Met als reden om de M3 weg te doen, omdat tie te snel, te uitdagend is??
Ben bang dat die 135i ook erg opwindend is, hetzij iets minder als een M3...
Joep
Laatst gewijzigd door Joep op 16 jun 2007, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Hielke schreef:Voor mij de 3 liter turbo in de kleinst mogelijke BMW.
Was jij niet 135 cm Hielke ?
Of krijg ik nu Andre op mijn dak

En wat dat 60+ betreft... je zou blij zijn als je dan nog in een nieuwe 335i kunt rijden op die leeftijd
aangezien de tendens doorzet dat de meeste BMW rijders moeten afzakken naar goedkopere modellen, omdat ze het gat op de een of andere manier niet meer kunnen dichten.... ROFL
- romo
- Berichten: 27060
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Joep schreef: Maar Rico, je overweegt dus een auto die ongeveer net zo snel is als je M3 als eventuele opvolger van de M3? Met als reden om de M3 weg te doen, omdat tie te snel, te uitdagend is??
Joep
Nee, dan heb je het niet begrepen.
Rico denkt aan een 135i coupe als eventuele opvolger van zijn M3, omdat ze bij de politie geen verstand van auto's hebben en denken: "daar gaat weer zo'n eco-rijder in de kleinst mogelijke BMW..." die hoeven we niet te volgen....
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
yep Rob snapt hetRebel schreef:Joep schreef: Maar Rico, je overweegt dus een auto die ongeveer net zo snel is als je M3 als eventuele opvolger van de M3? Met als reden om de M3 weg te doen, omdat tie te snel, te uitdagend is??
Joep
Nee, dan heb je het niet begrepen.
Rico denkt aan een 135i coupe als eventuele opvolger van zijn M3, omdat ze bij de politie geen verstand van auto's hebben en denken: "daar gaat weer zo'n eco-rijder in de kleinst mogelijke BMW..." die hoeven we niet te volgen....

Daarbij ben ik niet uit uit over de motorkeuze, 3 liter is fijn zat is mijn ervaring. Sterker nog ik ben nog niet eens uit over een 1 serie coupe.
Telegraaf kopte afgelopen week met de 1e trede BPM aanpassing die 2008 ingaat, dus dit jaar iets kopen is uberhaupt niet slim.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Toevallig reed er vanmiddag een e92 330d coupe mij voorbij.. deed erg zijn best om dichterbij te komen.. en toen het zover was spurte hij weg.. beetje op een uitdagende manier.. anyway mijn motor was nog steenkoud dus ik vond het wel best, maar uiteraard al rijdend goed in me opgenomen.. ik kan er gewoon niet koud of warm van worden.. slick, te Japans Amerikaans.. profillijn die met een 7 serie overeen lijkt te komen..romo schreef:Heb die 1 er coupe shots nog eens bekeken, neh, ik word er definitief niet vrolijk van......................................kom maar met de 335i.
De mooiste van het gehele huidige BMW palet.
Shoot me................................
- romo
- Berichten: 27060
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik ben het geheel met je eens, de 3 coupe vind ik echter de MINST SLECHTE keuze momenteel, de rest word ik helemaal beroerd vanRico v Velzen schreef:Toevallig reed er vanmiddag een e92 330d coupe mij voorbij.. deed erg zijn best om dichterbij te komen.. en toen het zover was spurte hij weg.. beetje op een uitdagende manier.. anyway mijn motor was nog steenkoud dus ik vond het wel best, maar uiteraard al rijdend goed in me opgenomen.. ik kan er gewoon niet koud of warm van worden.. slick, te Japans Amerikaans.. profillijn die met een 7 serie overeen lijkt te komen..romo schreef:Heb die 1 er coupe shots nog eens bekeken, neh, ik word er definitief niet vrolijk van......................................kom maar met de 335i.
De mooiste van het gehele huidige BMW palet.
Shoot me................................

De huidige modellenlijn levert veel te veel discussie op, das niet best IMO. Ik hoop echt dat de toekomst anders wordt met de modellenlijn.
-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Ik heb ook 'problemen'met die achterlichten en de te platte kofferbak(E92). Nu zijn de E90 achterlichtunits ook niet moeders mooiste, maar in 't geheel en zoals ik 'm heb in die kleur en ZONDER M pakket best te pruimen.
OK hij straalt geen 300pk uit, maar da's ook wel handig.
Dat er zoveel over wordt gediscussieerd tja.Wij zijn geen autoontwerpers, maar hebben wel onze smaak/stijl als liefhebbers/kopers. Ik vind een 6 serie gewoon erg mooi, en de gefacelifte 7er met dikke jetsers er onder zeker niet verkeerd. Ben ook 'weg'van een Audi A6, dik aangekleed. Die staat er stukken beter bij dan een 'normale'5er, maar dat geldt ook voor de E-Klasse(mooie kar nog steeds) Nu winkel ik niet in dat segment en staan prestaties en rijden more or less bovenaan mijn lijstje, maar kijk je naar zo'n A6 interieur itt een 5er interieur dan moet je ECHT in de 5er rijden/geloven om geen A6 te kopen bijna...En door de komst van de E90/92 is 't bestaansrecht voor mij van zo'n normale 5er geslonken tot nul. De M5 is Ueber. Z4 heb ik mixed emotions bij en de 1er blijft m'n lelijke levelingetje, een soort minder mooi meisje uit de klas, geen barbie, maar die altijd wel voor alles in was zegmaar. Pa van m'n maat heeft een nieuwe X5 . Tering die kont, wat geil. (X5, niet m'n maatje) X3 zal goed rijden, maar is gewoion een Koreaans ding om te zien en die zien er nog beter uit ook.
OK hij straalt geen 300pk uit, maar da's ook wel handig.
Dat er zoveel over wordt gediscussieerd tja.Wij zijn geen autoontwerpers, maar hebben wel onze smaak/stijl als liefhebbers/kopers. Ik vind een 6 serie gewoon erg mooi, en de gefacelifte 7er met dikke jetsers er onder zeker niet verkeerd. Ben ook 'weg'van een Audi A6, dik aangekleed. Die staat er stukken beter bij dan een 'normale'5er, maar dat geldt ook voor de E-Klasse(mooie kar nog steeds) Nu winkel ik niet in dat segment en staan prestaties en rijden more or less bovenaan mijn lijstje, maar kijk je naar zo'n A6 interieur itt een 5er interieur dan moet je ECHT in de 5er rijden/geloven om geen A6 te kopen bijna...En door de komst van de E90/92 is 't bestaansrecht voor mij van zo'n normale 5er geslonken tot nul. De M5 is Ueber. Z4 heb ik mixed emotions bij en de 1er blijft m'n lelijke levelingetje, een soort minder mooi meisje uit de klas, geen barbie, maar die altijd wel voor alles in was zegmaar. Pa van m'n maat heeft een nieuwe X5 . Tering die kont, wat geil. (X5, niet m'n maatje) X3 zal goed rijden, maar is gewoion een Koreaans ding om te zien en die zien er nog beter uit ook.
- romo
- Berichten: 27060
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Over de 5 er heb ik me verbaasd, in de 535d supersnel natuurlijk, maar van binnen nauwelijks ruimer dam mijn eigen M3. Van buiten is het een bakbeest, aan de binnekant blijft er niet veel van over, dat had ik nooit gedacht.
De te platte kofferbak bij de coupe hadden ze natuurlijk zo kunnen oplossen door er een geïntergreerde spoiler in te stoppen ala de CSL, veel ruiger, optisch idd veel beter.
En de nummerplaat naar de bumper, dan was het echt klaar geweest, een kont zoals ie moet zijn, Latina dus
De te platte kofferbak bij de coupe hadden ze natuurlijk zo kunnen oplossen door er een geïntergreerde spoiler in te stoppen ala de CSL, veel ruiger, optisch idd veel beter.
En de nummerplaat naar de bumper, dan was het echt klaar geweest, een kont zoals ie moet zijn, Latina dus

- Panda de Beer
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 31 mar 2006, 14:15
Sjonge jonge mensen, wat is nou belangrijker, hoe een auto er uitziet, of hoe de auto rijdt?
Ik weet het wel, als ik tussen twee verder gelijkwaardige auto's moet kiezen, dan kies ik altijd de auto die het beste rijdt.
Ik heb nog nooit in een 335i gereden (moet nog eens een ritje bietsen bij mijn buurman), maar wel in een 320i en een 120i, direct achter elkaar. De 120i is de betere rijdersauto. Lichter, agieler, meer feed-back, scherper. De 320i is een hele goede auto, maar zachter en 'wattiger', als je snapt wat ik bedoel. Puur op zichzelf merk je het misschien niet, maar wel als je ze achter elkaar rijdt.
Ik denk dat de 135i een van de beste auto's wordt die BMW ooit heeft gemaakt.
Als je het budget hebt, de ruimte niet nodig hebt en je je over het uiterlijk heen kan zetten, dan verwacht ik dat dit de beste keuze is als je van sturen houdt.
Ik weet het wel, als ik tussen twee verder gelijkwaardige auto's moet kiezen, dan kies ik altijd de auto die het beste rijdt.
Ik heb nog nooit in een 335i gereden (moet nog eens een ritje bietsen bij mijn buurman), maar wel in een 320i en een 120i, direct achter elkaar. De 120i is de betere rijdersauto. Lichter, agieler, meer feed-back, scherper. De 320i is een hele goede auto, maar zachter en 'wattiger', als je snapt wat ik bedoel. Puur op zichzelf merk je het misschien niet, maar wel als je ze achter elkaar rijdt.
Ik denk dat de 135i een van de beste auto's wordt die BMW ooit heeft gemaakt.
Als je het budget hebt, de ruimte niet nodig hebt en je je over het uiterlijk heen kan zetten, dan verwacht ik dat dit de beste keuze is als je van sturen houdt.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten