De EU
- GTRene
Re: De EU
goed verwoord verhaal.
klein stukje>
http://m.knack.be/nieuws/belgie/montass ... 90229.html" onclick="window.open(this.href);return false;
klein stukje>
meer>Jij ijvert voor verdraagzaamheid, maar je bent zelf onverdraagzaam.
Je ijvert voor liefde tussen volkeren, tussen mensen, maar je haat andersdenkenden.
Je streeft naar diversiteit in onze samenleving, maar wanneer iemand met dezelfde achtergrond toch nog anders is dan jij, dan ben je de eerste om hem af te breken.
Je beschuldigt anderen van racisme, terwijl je zelf dagelijks racistische opmerkingen maakt.
Je vraagt mensen om empathisch te zijn, maar je toont zelf geen empathie voor diegenen die het slachtoffer werden van het wangedrag van mensen uit je gemeenschap.
Neen, je zoekt naar uitvluchten en excuses voor hen. Zelfs voor de IS-strijders.
http://m.knack.be/nieuws/belgie/montass ... 90229.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: Fun Damn Mentally
^Prima verhaal van notabene een Palestijn in België.
Die mag wel oppassen, die is na dit verhaal ook vogelvrij verklaard en z'n leven niet zeker, met dank aan zijn 'broeders'....
Die mag wel oppassen, die is na dit verhaal ook vogelvrij verklaard en z'n leven niet zeker, met dank aan zijn 'broeders'....
- Macboy
Dit is toch wel het toppunt van iemand een spiegel voorhouden 

-
http://www.nu.nl/buitenland/4298488/dod ... alais.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Priester vermoord in Normandië...
Wanneer worden EU regeringen eens wakker of moet hun eerst zelf iets persoonlijks overkomen?
Wanneer worden EU regeringen eens wakker of moet hun eerst zelf iets persoonlijks overkomen?
-
OnlineHielke
Zijn het niet gewoon een stel 'Amokläufer' die toevallig op dezelfde plaats dezelfde daad wilden verrichten? Misschien een stel uit de knoflook getrokken gezonde Franse jongens die in het verleden door de priester in de leer zijn 'ingewijd'? Ik heb begrepen dat Merkel nog niet overtuigd is en even wil afwachten.Robin schreef:http://www.nu.nl/buitenland/4298488/dod ... alais.html
-
Knettergek heel Europa.
Ik was even in Harderwijk Dolfinarium de moslims worden met bussen gehaald en gebracht voor de deur. En een begeleider betaald de hele zooi bij de kassa.
Wat de Nederlandse cursus inhoud weet ik niet. Maar niemand sprak 1 woord Nederlands!
Het integratie beleid gaat heel goed in dit land!
De hardwerkende burger mag zelf betalen incl het tripje van de moslims, want dat zal wel door het COA lees burger betaald worden.
Wij zijn hier Sinterklaas maar zwarte piet willen ze niet meer.
Knetter knetter gek is dit land! Als dit zo gaat in dit land waarom werken wij nog?
waarom betalen we nog belasting?
Ik was even in Harderwijk Dolfinarium de moslims worden met bussen gehaald en gebracht voor de deur. En een begeleider betaald de hele zooi bij de kassa.
Wat de Nederlandse cursus inhoud weet ik niet. Maar niemand sprak 1 woord Nederlands!
Het integratie beleid gaat heel goed in dit land!
De hardwerkende burger mag zelf betalen incl het tripje van de moslims, want dat zal wel door het COA lees burger betaald worden.
Wij zijn hier Sinterklaas maar zwarte piet willen ze niet meer.
Knetter knetter gek is dit land! Als dit zo gaat in dit land waarom werken wij nog?
waarom betalen we nog belasting?
-
Ja belasting betalen, pfff... nou ja dan krijg je ook waar je voor betaalt in dit continent toch?
Hadden de betalers daar wat meer zeggenschap in dan de ontvangers. Ik ben van wie betaalt bepaalt. Hier is 't vaak : Wie 'n grote pauperbek heeft bepaalt. Was ik >10 jaar geleden al klaar mee hier.
Ja spijt van het niet geemigreerd zijn toendertijd, soms, vooral met dit soort dingen, maarja.
En dit:
http://www.nu.nl/buitenland/4298697/hol ... laard.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En ik ben 'n racist als ik zeg dat de gehele islam in EU verboden moet worden.
Omgekeerde wereld dit. Al jaren.
Oplossingen? Bidden, stille tochten, FB paginas in allerlei kleuren etc en morgen is 't weer raak.
Hadden de betalers daar wat meer zeggenschap in dan de ontvangers. Ik ben van wie betaalt bepaalt. Hier is 't vaak : Wie 'n grote pauperbek heeft bepaalt. Was ik >10 jaar geleden al klaar mee hier.
Ja spijt van het niet geemigreerd zijn toendertijd, soms, vooral met dit soort dingen, maarja.
En dit:
http://www.nu.nl/buitenland/4298697/hol ... laard.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En ik ben 'n racist als ik zeg dat de gehele islam in EU verboden moet worden.
Omgekeerde wereld dit. Al jaren.
Oplossingen? Bidden, stille tochten, FB paginas in allerlei kleuren etc en morgen is 't weer raak.
- Macboy
Moord en doodslag moet gewoon voorbehouden blijven aan de blanken ! Waar halen die buitenlanders toch het gore lef vandaan om dat ook van ons af te pakken ?? En de EU grijpt niet eens in ...
-
+1000romo schreef:Je zou toch wensen dat Obama, in`s lands en `s werelds belang, nog even POTUS mocht blijven........
terwijl ik geen Obama fan per sé ben. Dit wordt niks, Trump is een megalomane egotripper en Hillary nog veel en veel erger. En nog veel erger dan dat.
-
Dat is ook weer zo...smiley schreef:Ik denk dat al die Arabische lente's en bijbehorende teringzooi toch echt onder Obama's bewind zijn geweest.
Maar ja Obama heeft ook islamitische roots, dus dan keuren we dat goed!
- Macboy
Robin humor relativeert. Vandaar. Voor het overige liggen we niet zo ver uit elkaar qua gedachten.
-
Dat klopt en sarcasm is my friend Ilja:)
Neemt niet weg dat er rare dingen gebeuren door religieuzen die een nogal wrede vorm van 'humor' bezigen....
1400 jaar ellende(of langer, 't is maar hoe je 't bekijkt)
Neemt niet weg dat er rare dingen gebeuren door religieuzen die een nogal wrede vorm van 'humor' bezigen....
1400 jaar ellende(of langer, 't is maar hoe je 't bekijkt)