(ff over de 996 GT3) destijds voor ik de Hartge kocht, stond er een 1999 GT3 te koop voor 46.000,-eu en 1 voor 48.000,- eu
dat waren ook wel wat onderaan de markt prijzen in NL, maar toch.
ben toen wezen kijken, de 1 was te veel mee (duidelijk zichtbaar) was ook veel gebruikt voor track e.d. en die laten staan. (op de foto's leek die wel aardig)
de andere was wel mooi opzich, ook in het eggie en daar ook ff in de showroom in gaan zitten e.d. en kijken/voelen of zoiets wat voor mij zou zijn, maar qua zithouding en naar stuur/pedalen oid? (weet het niet precies meer) maar vond ik het niet wat, voelde niet goed zeg maar en dus laten staan.
zelfde trouwens bij een gele Ferrari F355 , mooi ding, maar toen ik er in ging zitten (komende vanuit de S54 M coupe) vond ik bv die stoelen veels te breed (totaal geen hold me buckets idee) en het schakelen ook helemaal niks (handbak in dat rooster) bovendien qua gevoel dat jij en de auto 1 wordt zeg maar, had ik niet, dus ook laten staan, toen hoefde ik de testrit ook niet (als ik al weet dat ik het niet ga kopen).
bovendien was die S54 M coupe sneller dan die ferrari
Destijds toen ik in een Artega GT ging zitten, voelde dat meteen goed, ook de testrit wilde ik toen wil, ding voelde als gegoten, natuurlijk kon die wel meer vermogen aan, maar mooie basis, maar toen nog nieuw en dus duur en alleen nog in DLD.
Bij een lotus Elise krijg ik ook meteen het gevoel dat het goed past qua zit e.d. and feel with the car zeg maar.