BMW E46 330i M-pakket Individual 2001 'sepia' blauw
- Reind
Re: BMW E46 330i M-pakket Individual 2001 'sepia' blauw
Het blijft een aparte doelgroep. Ik heb ook dit soort auto's te koop gehad waar lang overheen ging voordat ze werden verkocht.
Maar feit is dat de volgende dingen gewoon perfect moeten zijn voor snelle verkoop:
- foto's
- kilometerstand niet te hoog
- duidelijke omschrijving
- sluitende onderhoudshistorie
- geen import
Die laatste twee boeien mij ook niet zoveel maar de markt zeg nou eenmaal dat het erg bepalend is.
Ratio niet altijd leidend voor de markt.
Blijft het een super gaaf ding vinden en als ik opzoek zou zijn had ik hem waarschijnlijk gekocht. Maargoed, daar heb jij niks aan.
Maar feit is dat de volgende dingen gewoon perfect moeten zijn voor snelle verkoop:
- foto's
- kilometerstand niet te hoog
- duidelijke omschrijving
- sluitende onderhoudshistorie
- geen import
Die laatste twee boeien mij ook niet zoveel maar de markt zeg nou eenmaal dat het erg bepalend is.
Ratio niet altijd leidend voor de markt.
Blijft het een super gaaf ding vinden en als ik opzoek zou zijn had ik hem waarschijnlijk gekocht. Maargoed, daar heb jij niks aan.
Laatst gewijzigd door Reind op 23 mei 2016, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Arthur
- Auto: Nr.51
De verkoper lult in zijn eigen straatje mbt het onderhoud en Kilometerstand. Een koper ook. Dat deze auto geen schuifdak heeft lijkt mij niet de doodsteek. Vind eerst maar eens een goede auto van dat bouwjaar en km's en maak je dan druk om de optielijst. Maar goed, er zijn er die echt die speld in de hooiberg zoeken. Maar dan kijk je hier naar de verkeerde auto. Denk ik.
Ik zou ook inzetten op het ontbreken van enige historie tegenover het import/km stand verhaal. Dat is, denk ik, het struikelblok.
Ik zou ook inzetten op het ontbreken van enige historie tegenover het import/km stand verhaal. Dat is, denk ik, het struikelblok.
- MartijnGizmo
In dit segment is het ook nog eens zo dat mensen liever van een bedrijf dan van een particulier kopen. "Tho-K Youngtimers" + strakke foto's voor een loods dus... 

-
Thanks voor de tips allen haha.
Heb al zoveel auto's in m'n leven gekocht en verkocht waarvan ik had verwacht dat de verkoop vele malen moeizamer zou verlopen dan met deze BMW.
Met het commentaar uit dit topic in het achterhoofd hebben we onze andere BMW (een e39 5 serie met 117.000) ook te koop staan. Nu zal ik daar geen topic over aanmaken op het forum maar ook dat is een hele nette auto: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... =mympBuyer" onclick="window.open(this.href);return false;
We zijn ook bezig om van een E36 318ti compact een semi-circuit auto te maken, hier zal ik later een topic over starten!
Heb al zoveel auto's in m'n leven gekocht en verkocht waarvan ik had verwacht dat de verkoop vele malen moeizamer zou verlopen dan met deze BMW.
Met het commentaar uit dit topic in het achterhoofd hebben we onze andere BMW (een e39 5 serie met 117.000) ook te koop staan. Nu zal ik daar geen topic over aanmaken op het forum maar ook dat is een hele nette auto: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... =mympBuyer" onclick="window.open(this.href);return false;
We zijn ook bezig om van een E36 318ti compact een semi-circuit auto te maken, hier zal ik later een topic over starten!
-
Aaah, nu begrijp ik het. Dit boekje wat je op MP bij de 330i hebt staan hoort bij de 520! Nu snap ik de beurt bij 104.600 in december terwijl de 330 nu op 150.000km staat. Fototje verwisseld?!
Bombadil schreef:Hoe zit het met het onderhoud en de kilometerstand? Kan je dat verduidelijken?
![]()
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Toch even snel een reactie op die E39: Er zijn flink wat foto's onduidelijk en wazig, de gemiddelde smartphone tegenwoordig maakt toch al scherpere fotos?
- Reind
Jullie bieden in ieder geval wel auto's aan die bij mij goed in de smaak vallen 

-
@Bombadil: Je hebt gelijk!
De foto's worden bijzonder lelijk door Marktplaats gecomprimeerd, zijn genomen met een goede spiegelreflex camera (niet die van de boekjes, die zijn met een slechte telefoon gemaakt).
De 5 serie heeft trouwens wel een volledig afgestempeld boekje
Jammer dat het een 520 is. Heerlijke snelweg cruiser en je rijdt er 1 op 12 mee, maar niet heel spannend. Hebt er wel veel bekijks mee, meer dan met de 330.
Omdat ik zelf niet hele lange stukken snelweg rij per dag hou ik 'm niet zelf, anders had ik dat zeker gedaan gezien de staat van de auto.

De foto's worden bijzonder lelijk door Marktplaats gecomprimeerd, zijn genomen met een goede spiegelreflex camera (niet die van de boekjes, die zijn met een slechte telefoon gemaakt).
De 5 serie heeft trouwens wel een volledig afgestempeld boekje

Jammer dat het een 520 is. Heerlijke snelweg cruiser en je rijdt er 1 op 12 mee, maar niet heel spannend. Hebt er wel veel bekijks mee, meer dan met de 330.
Omdat ik zelf niet hele lange stukken snelweg rij per dag hou ik 'm niet zelf, anders had ik dat zeker gedaan gezien de staat van de auto.
-
Tip voor de E39; originele verlichting en grill plaatsen. Dan valt ' ie zeker in de smaak bij de liefhebbers.
- Martin van der Zwaard
+1
Hele mooie uitvoering maar die grill en verlichting doet een beetje afbreuk aan de auto.
De 330i blijft
Hele mooie uitvoering maar die grill en verlichting doet een beetje afbreuk aan de auto.
De 330i blijft

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Wanneer komt dat, lijkt mij ook een leuke manier om circuit mee te gaan rijden dus ben wel benieuwd naar de ervaringen hiermee.ThomasK schreef: We zijn ook bezig om van een E36 318ti compact een semi-circuit auto te maken, hier zal ik later een topic over starten!
-
Het plan was zodra en geld vrij kwam met de verkoop van de 330 en de 5 serie haha
Hopelijk tegen het begin van de zomer de eerste dingetjes aanpassen.

Hopelijk tegen het begin van de zomer de eerste dingetjes aanpassen.
-
Dan zou ik héél snel de 318IS van Remmie ophalen, zie zijn topic.Eric Z schreef:Wanneer komt dat, lijkt mij ook een leuke manier om circuit mee te gaan rijden dus ben wel benieuwd naar de ervaringen hiermee.ThomasK schreef: We zijn ook bezig om van een E36 318ti compact een semi-circuit auto te maken, hier zal ik later een topic over starten!
Prima basis om mee te beginnen.
-
De auto is verkocht!
De 5 serie nog niet
We hebben al een E36 compact waarin inmiddels dusdanig in is geïnvesteerd om 'm op de weg te houden dat we deze langzaam gaan aanpakken. Een al geprepareerde auto is zonder twijfel een financieel verstandigere keuze ja
De 5 serie nog niet

We hebben al een E36 compact waarin inmiddels dusdanig in is geïnvesteerd om 'm op de weg te houden dat we deze langzaam gaan aanpakken. Een al geprepareerde auto is zonder twijfel een financieel verstandigere keuze ja

- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi man!
Start je ff een nieuw draadje? Of niet, moet je zelf weten
Start je ff een nieuw draadje? Of niet, moet je zelf weten