Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Een eigen hoekje voor alle klassiekers!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WouterRetrofest
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2016, 21:10
Locatie: Venlo
Contacteer:

Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door WouterRetrofest » 11 apr 2016, 21:13

Afbeelding

RETROFEST – ZONDAG 26 JUNI 2016
De eerste editie van Retrofest is een feit! Trafficport te Venlo zal het centrale punt zijn voor alle young- en oldtimer voertuigen waarbij de focus voornamelijk zal liggen op de jaren 50 t/m 80. Het terrein beschikt over ruimte voor meer dan 1.000 auto’s met de daarbij behorende actieve onderdelen. Van American Muscle tot de Engelse Mini, van Army truck tot vintage bike, op dit familie evenement zal je vele merken en modellen in alle facetten voorbij zien komen. Een evenement met flink wat aandacht voor lifestyle, restauratie, after-market accessoires, maar vooral veel retro liefhebberij.

FORD CLASSICS
Een grote reeks Amerikaanse en Europese Ford retro modellen zullen aanwezig zijn op Retrofest. Zo vind je hier verschillende rally iconen en muscle cars. Denk bijvoorbeeld aan de iconische Ford Sierra RS Cosworth, maar natuurlijk ook de legendarische Shelby GT500. Meld je snel aan voor dit thema, er worden namelijk tien gratis tickets weggegeven voor de meest waanzinnige Ford retro’s.

ACTIE TIJDENS DE SPRINT & BRAKE
De Sprint & Brake is een van de actieve onderdelen tijdens Retrofest. Alleen snelheid is niet de sleutel tot het winnen van dit onderdeel, precisie is cruciaal. Accelereer naar een afgezet vak, om vervolgens netjes binnen dit vak tot stilstand te komen. Kun jij je remweg goed inschatten? Strijd dan voor leuke prijzen! Een interessant en competitief onderdeel, voor zowel deelnemer als bezoeker.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

AMERICAN OLD SCHOOL
Tijdens de eerste editie van Retrofest worden vele verschillende Amerikaanse retro’s en speciale creaties tentoongesteld. Van oldtimer, tot hotrod. Van chopped tot army trucks. Ben jij gecharmeerd van alle verschillende stijlen en wil hier ook tussen staan, meld je dan als bestuurder snel aan. Er wordt een selectie gemaakt van de tien meest verbazingwekkende Amerikaanse retro’s, waarvoor de toegang tot Retrofest gratis zal zijn.

AIRCOOLED ICONS
Het aircooled thema tijdens Retrofest zal vol staan met iconische, luchtgekoelde wagens. Wie houdt er niet van een luchtgekoelde race auto of van een iconisch T1 busje? In totaal worden tien gratis tickets weggegeven voor de meest imposante aircooled retro’s. Meld je dus snel aan.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

GRATIS CONCOURS D'ELEGANCE
Tijdens dit retro evenement kan natuurlijk geen verkiezing ontbreken! Tijdens Retrofest zal er vooral gekeken worden naar de kwaliteit van restauratie, naar de originaliteit en naar de uniekheid van de auto, motor of het legervoertuig. Ieder merk, model, bouwjaar en type voertuig, maakt een kans bij dit onderdeel van Retrofest. De Concours d’Elegance kent verschillende categorieën, zodat ieder voertuig kan deelnemen.

JAPANESE RETRO’S
Japanse retro’s zijn zeldzaam. Een verzameling van bijzondere exemplaren zullen uitgelicht worden tijdens deze eerste editie van Retrofest. Ook hier worden tien gratis tickets weggegeven aan de meest opvallende Japanse retro’s.

HANDLING COURSE (slalom)
Neem deel aan de Handling Course en laat zien wat jouw retro in zijn mars heeft. Hoe vakkundig kan jij met jouw retro overweg? Het element van deze wedstrijd betreft het (slalom) parcours zo snel, maar uiteraard ook zo foutloos mogelijk, af te leggen. Iedereen kan zich inschrijven, ongeacht niveau, ervaring of budget. Zelfs wanneer je beginnend autorijder bent is dit een zeer leuke uitdaging.

Check voor meer informatie de website: http://www.Retrofest.eu

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door WouterRetrofest op 13 apr 2016, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Eric Z
Berichten: 3964
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door Eric Z » 11 apr 2016, 21:51

Kan iedereen die z'n evenementen spamt eens aanleren om er bij te zetten op welke dag(en) het is. Dit valt dus op zondag.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door Niels » 11 apr 2016, 22:17

Lijkt me een leuk event!

Alleen Venlo.... Man daar kom ik alleen (doorheen) wanneer ik op vakantie ga :)

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door witje » 12 apr 2016, 12:13

De week erna is Japan Classic Sunday.
Als die er niet zo kort op had gezeten hadden we de Swift Gti van stal gehaald

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39528
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door Arthur » 12 apr 2016, 12:15

Zelfs dat nog niet :)
Niels schreef:Lijkt me een leuk event!

Alleen Venlo.... Man daar kom ik alleen (doorheen) wanneer ik op vakantie ga :)

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door Niels » 12 apr 2016, 21:04

Nou niet altijd nee maar het is wel eens voor gekomen :tooth:

Online
Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door daNpy » 12 apr 2016, 21:56

26 juni nog niks ingepland... Venlo is niet te ver weg.... zal ik de 33 meenemen of de 66? :)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door GTRene » 13 apr 2016, 01:25

wel leuk, wel jammer dat Venlo best een eind is, wel handig voor de belgen en duitsers met hun wagens.

Online
Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door Riceaux » 13 apr 2016, 10:12

Lijkt me een leuk event! Ben wel benieuwd wat er gebeurd als Peter spandoeken van DFTrackdays ophangt bij alle events die hier worden gespamt.

Gebruikersavatar
WouterRetrofest
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2016, 21:10
Locatie: Venlo
Contacteer:

Re: Retrofest - 26-06-2016 - Trafficport Venlo

Bericht door WouterRetrofest » 13 apr 2016, 22:00

Eric Z schreef:Kan iedereen die z'n evenementen spamt eens aanleren om er bij te zetten op welke dag(en) het is. Dit valt dus op zondag.
Excuus, is aangepast!
daNpy schreef:26 juni nog niks ingepland... Venlo is niet te ver weg.... zal ik de 33 meenemen of de 66? :)
Doe eens gek, jij in de 33 en de vrouw (indien beschikbaar ;)) in de 66!

Voor degene die het te ver weg vinden of te vlak na/voor een ander evenement kan ik alleen maar zeggen, we proberen het de moeite waard te maken om toch naar Venlo te komen, onder andere door het evenement dynamisch te maken met zowel show als actie. We organiseren ook Hondafest en BimmerFest met ditzelfde concept en daar is het steeds een groot succes geweest tot nu toe.
witje schreef:De week erna is Japan Classic Sunday.
Als die er niet zo kort op had gezeten hadden we de Swift Gti van stal gehaald
Ik ga zelf ook gewoon naar Japan Classic Sunday met de MX-5, ondanks dat ik (uiteraard) ook bij Retrofest aanwezig ben. Maar dat mag ieder voor zich bepalen natuurlijk :).
Riceaux schreef:Lijkt me een leuk event! Ben wel benieuwd wat er gebeurd als Peter spandoeken van DFTrackdays ophangt bij alle events die hier worden gespamt.
Mijn excuses als ik regels overtreden heb. Ik heb een poging ondernomen contact op te nemen met een admin om toestemming te vragen. Helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Mocht de plaatsing van het evenement toch tegen de regels zijn dan hoor ik dat graag.
Voor het ophangen van eigen banners op ons evenement valt vast wel iets te regelen, daarvoor zou je even contact op kunnen nemen met Brian@gt-events.nl.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten