Ik ga er vanuit dat ze dan ook een rand eruit zagen? eventueel wat rollen, goed bewerken tegen roest en dan zwarte lijm/kit eronder en schroeven/popnagels?
ennnn actie

Ga er maar gerust van uit dat de Touring een minder stijve koets heeft dan een 02-sedan. Daar zorgen het grote gat in van de derde deur en de ontbrekende dwarsverbinding in de vorm van de hoedenplank en kofferbakwand wel voor. Los daarvan is ook de sedan in vergelijking met moderne auto's natuurlijk een natte kartonnen doos vergeleken met moderne koetsen.GTRene schreef: .... ik kon zo geen torsiestijfheid cijfers vinden van de 2002 en de 2002 touring, was wel nieuwsgierig welke van huis uit sterker is qua stijfheid ....
Ah, zo had ik het nog niet bekeken, thanksHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die GTRene;
Ga er maar gerust van uit dat de Touring een minder stijve koets heeft dan een 02-sedan. Daar zorgen het grote gat in van de derde deur en de ontbrekende dwarsverbinding in de vorm van de hoedenplank en kofferbakwand wel voor. Los daarvan is ook de sedan in vergelijking met moderne auto's natuurlijk een natte kartonnen doos vergeleken met moderne koetsen.GTRene schreef: .... ik kon zo geen torsiestijfheid cijfers vinden van de 2002 en de 2002 touring, was wel nieuwsgierig welke van huis uit sterker is qua stijfheid ....
Ik heb nog nooit in een e21 gereden, maar een e10 wel.GTRene schreef:
Ik las ook ergens dat ze (met een goed onderstel) goed reden, veel DF ? beter dan de e21? don't know maar dacht zoiets ook tegen te zijn gekomen, de e21 is ook wat zwaarder denk ik.
oooh, die is gaafMilka schreef: De alpina's van die tijd hadden hele andere zijpanelen, zo niet nog mooier
en kun je een volledig scherm vervangen en ea weer ongedaan maken
Alpina's passen [vind ik] ook beter bij de eerste serie 02 tjes
Waar zien we de uitgeklopte schermen nu nog in terug.... M2
een paar nog wel, ik zal eens kijken op zijn website en eventueel informerenWalter schreef:Paul Vlasblom heeft volgens mij nog een paar Z1's. Geen idee wat die moeten kosten.
Deze heeft volgens mij ook een V8 erin liggen.Zed240 schreef:
klopt, ook een andere met elise met iets van 330pk honda en supercharger e.d.allen schreef:René, VdK heeft een Elise met 2.5 liter Duratec staan. Licht, snel zat en zuinig. Onderhoud stelt geen donder voor. Kun je je concentreren op lange ritten maken zonder steeds naar de bankrekening te kijken.
Ik herken mijzelf hier ook inGTRene schreef:leukik heb altijd als ik nwe foto's zie dat ik meteen ff wat occasionsites afspeur
![]()
zeker mooie kleurJosef schreef:Ook gaaf met een S14, en een mooie kleur![]()
Misschien heb ik het fout maar volgens mij zijn dit de juiste type aanduidingen:GTRene schreef:1602 en 1802 en 2002 is dat allemaal e10? zie nu ook ergens e20 bij staan, zal dat voor de 2002 types zijn en e10 voor die daaronder ala 1502 en 1602 en 1802?
Josef schreef:Misschien heb ik het fout maar volgens mij zijn dit de juiste type aanduidingen:GTRene schreef:1602 en 1802 en 2002 is dat allemaal e10? zie nu ook ergens e20 bij staan, zal dat voor de 2002 types zijn en e10 voor die daaronder ala 1502 en 1602 en 1802?
Typ 114:
1502 (enkel Solex 38 carburateur)
1600-2 (enkel Solex 38 carburateur)
1600 ti (dubbel Solex 38 carburateur)
1602 (enkel Solex 38 carburateur)
1802 (enkel Solex 38 carburateur)
E10:
2002 (enkel Solex 40 carburateur)
2002ti (dubbel Solex 40 carburateur)
2002tii (Kugelfischer mechanische injectie)
E20 is de aanduiding van de 2002 turbo (Kugelfischer mechanische injectie) en E6 is de aanduiding voor de verschillende touring modellen. De 1502 en de 2002 turbo zijn alleen in het model met de vierkante achterlichten geleverd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten