
Kleur van het interieur spreekt mij ook aan, mis alleen een schuifkanteldak, dat is dan gelijk een tip voor de volgende die jullie uit DLD willen halen

Succes met de verkoop!
Mijn bericht van 4 maanden terug.dvh schreef:Even op voorhand, ik ben een zeikerd.
En je kan van alles vragen. Maar dan moet een auto ook echt netjes zijn.
Vervolgens worden er al wat puntjes aangehaald in dit topic.leuke auto's uit Duitsland te halen met het doel om deze netjes te maken
Als ik een beetje kritisch kijk, enkel via de foto's hier en op Flickr.
- voorbumper toch veel steenslag.
- interieur middenconsole bladert behoorlijk af
- kantelklepjes lijken behoorlijk bekrast
- stuur ( al eerder benoemd )
- gigantisch roestige wielbouten
- beetje roest / lakbeschadiging (?) onder plaatje linker achterlicht
- bumper/wielbak rechter achterwiel lijkt stuk
- uitlaatpijpjes behoorlijk beschadigd
Allemaal geen rampzalige toestanden. Maar ga je premium prijzen vragen. Maak hem dan premium. En vraag dan de hoofdprijs. Zijn relatief kleine dingen om aan te passen. En dat zou toch het 'doel' moeten zijn volgens TS..
Dat is een beetje waar iedereen mee lijkt te zitten... Vooral het overtuigen van de vrouw lijkt lastig te zijn haha.Reind schreef:Ik blijf het een mooie auto vinden en ik wil nog graag eens een 330i. Maar zoals bij velen moet er bij mij ook eerst het een en ander worden verkocht. En dan nog even de vrouw overtuigen.......
Niet dus.ErikS schreef:+1.Joy schreef:Je prijs is prima Thomas. Die kleine puntjes heb je altijd bij een auto. Zoek maar een 330i voor 8 mille die perfect is. Not a chance.
Deze is snel verkocht.
Cruisecontrol is nog retrofit in te bouwen.ThomasK schreef:Volgens mij is met de advertentie tekst en de foto's weinig mis. Ik probeer zo eerlijk mogelijk de auto aan te bieden.
Tot zover bestaan de geïnteresseerde uit drie categorieën. Dromers/testpiloten zonder geld die m'n tijd verdoen, mensen die wel een Golf 4 tdi met 3 ton willen inruilen of liefhebbers die denken dat ze voor 6.750 euro een gloednieuwe 15 jaar oude E46 330i kunnen aanschaffen met M-pakket, Individual-uitvoering en Bilstein onderstel, vervolgens 3 specialisten af willen en dan vallen over het feit dat er geen kanteldak of cruisecontrol inzit terwijl de auto prima door de keuring komt.
BMW occasion-kopers zijn toch een geval apart heb ik het idee.
We wachten rustig af
Gebruikers op dit forum: Dimitri en 24 gasten