Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Macboy
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
MParalel voor €1900 bijna een jaar lang onbeperkt knallen op 20km circuit heb je volgens mij nergens anders ? Paar trackdays en je bent al duurder uit. Zo bedoel ik het. Voor €1400 of €1600 per jaar was het helemaal niks.
Wat betreft toeristenfahrt is er al het een en ander over geschreven. Tijden zijn inderdaad helaas veranderd. Maar als je genoeg ring ervaring hebt weet je donders goed dat er tig dagen per jaar zijn waar je gewoon heerlijk rustig kan knallen zonder veel ander verkeer. Lente en zomer zondag mijden is dan wel logisch. Daar ga je nu heen om te kijken en toch te genieten. Maar genoeg andere dagen waar zeer rustig is. Zie ook Pascal.
Dus ja er is veel veranderd helaas, maar het blijft gewoon uniek in de wereld en zo bezien kan het dan niet te duur zijn. Puur naar trackdays kijken: dat kost gewoon altijd knaken en dat weet je, dat calculeer je in als je die hobby verkiest boven klaverjassen.
Wat betreft toeristenfahrt is er al het een en ander over geschreven. Tijden zijn inderdaad helaas veranderd. Maar als je genoeg ring ervaring hebt weet je donders goed dat er tig dagen per jaar zijn waar je gewoon heerlijk rustig kan knallen zonder veel ander verkeer. Lente en zomer zondag mijden is dan wel logisch. Daar ga je nu heen om te kijken en toch te genieten. Maar genoeg andere dagen waar zeer rustig is. Zie ook Pascal.
Dus ja er is veel veranderd helaas, maar het blijft gewoon uniek in de wereld en zo bezien kan het dan niet te duur zijn. Puur naar trackdays kijken: dat kost gewoon altijd knaken en dat weet je, dat calculeer je in als je die hobby verkiest boven klaverjassen.
- MParallel
- Auto: BMW
Jaarkaart blijft natuurlijk een koopje als je de tijd en auto hebt om er vaak heen te gaan, die heb je er natuurlijk vrij snel uit.
Andere is helder ja. Daarom ga ik sinds 2009 eens per jaar en 14 dagen achter elkaar daar naar toe, zodat ik op de weekdagen een beetje rondjes kan doen. Al moet ik zeggen, die waren dit jaar opvallend drukken dan voorgaande jaren. En dat is altijd de eerste twee weken van september geweest, dus wat dat betreft wel aardig vergelijkingsmateriaal.
Andere is helder ja. Daarom ga ik sinds 2009 eens per jaar en 14 dagen achter elkaar daar naar toe, zodat ik op de weekdagen een beetje rondjes kan doen. Al moet ik zeggen, die waren dit jaar opvallend drukken dan voorgaande jaren. En dat is altijd de eerste twee weken van september geweest, dus wat dat betreft wel aardig vergelijkingsmateriaal.
- MParallel
Als je van de Ring richting GP circuit rijdt en dan bij eerste grote kruising 258/257 de afslag pakt naar rechts (die weg komt uiteindelijk bij Adenau uit) dan kom je vlak voordat je de baan onderdoor gaat, aan de linkerkant een oud hotel tegen.Joopieboy schreef:Spookhotel? Ik heb wat gemist geloof ik en dat terwijl ik er al een aantal jaren kom.
Google Maps:
https://www.google.de/maps/@50.3428582, ... a=!3m1!1e3" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joopieboy
Tjees, nooit opgevallen haha. Leuk om te weten. Is ook nog wel wat over te vinden op het internet zo te zien, grappig. 
http://www.nurburgring.de/forum/viewtop ... cd873a6be2" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.nurburgring.de/forum/viewtop ... cd873a6be2" onclick="window.open(this.href);return false;
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Blijft fantastisch te zien dat hotel idd.
Kan iemand mij uitleggen wat er precies met de voorwielen/stuurinrichting van de AMG gebeurt?
https://youtu.be/AS4oDtUo8Vw?t=3m12s" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan iemand mij uitleggen wat er precies met de voorwielen/stuurinrichting van de AMG gebeurt?
https://youtu.be/AS4oDtUo8Vw?t=3m12s" onclick="window.open(this.href);return false;
- ErikMartijn
Hij onderstuurt over de curb heen en toen ging zijn stuurstang/kogel kapoet. 

- veejay
Maar hij rijdt gewoon verder?
- JoostSchouten
Met een beetje geluk staan zijn wielen op dat rechte stukje recht vooruit, maar bij de eerst volgende bocht zal hij merken dat sturen weinig zin meer heeft.veejay schreef:Maar hij rijdt gewoon verder?
- MParallel
Je ziet dat die meteen na die volgende bocht rechts al door heeft dat er iets niet klopt. Je hoort het ook. Verwacht niet dat die veel verder is gereden dan waar het filmpje stopt.
- veejay
Okay, dan snap ik hem! 

- Franzino
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
Having some "bikini" Nurburgringfun on a hot summer day in 2015…. 8)
- MParallel
En dan die helm op.

- MParallel
- witje
Afgezien van een paar kleine ingrepen leek dit toch wel verdomde makkelijk te gaan
De GT3´s mogen wel in hun spiegels gaan koekeloeren
De GT3´s mogen wel in hun spiegels gaan koekeloeren
- Joopieboy
Dat gaat verrekkes ja! 

- witje
Reportage uit 1995 over 'raser' en touristenfahrten
3:00 / 12:55 / 15:25 / 19:25
De reporter is een lul de behanger maar dat is deel van het vermaak
- MParallel
haha prachtig.
- Knot
Die vrouw van de frietkraam is het mooiste 

- TurboClouseau
De nieuwe exit van Brünnchen...holy shit!

http://www.bridgetogantry.com/more-aggr ... chen-exit/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bridgetogantry.com/more-aggr ... chen-exit/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joy
Ik begrijp niet zo goed wat ze ermee willen bereiken. De frequente rijder zal daar zijn lijn knijpen maar de mensen die er te hard induiken krijgen genadeloos te maken met die hoogteverschillen. Een laagprofielband die al op zijn uiterste gestretched staat door dwarskrachten gaat op zulke blokken gewoon eraf lopen. Laat staan dat je achteras eroverheen schuift tijdens een ongewilde schuiver. 

- Knot
Als je het eenmaal weet blijf je eraf maar vaak is het juist de eerste keer dat het fout gaat en dan is het dus alleen maar nadelig en eerder gevaarlijk 

- JP
Heeft de nieuwe Ring GmbH soms aandelen in herr Bongard ?
- MParallel
Hmm dat ziet er niet best uit.
Gelukkig is mijn regel nergens op de ring kerbs te pakken. Dan maar geen ronderecord.
Gelukkig is mijn regel nergens op de ring kerbs te pakken. Dan maar geen ronderecord.

-
Daar wil je als motorrijder niet met je reet over heen glijden! En aangezien er nogal wat motorrijders onderuit gaan in Brünnchen, gaat dat nog wat worden dit jaar.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het is nog niet af mannen.
Dit bord moet nog geplaatst worden

Dit bord moet nog geplaatst worden