Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gijzert
Berichten: 4977
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Gijzert » 24 dec 2015, 15:19

Hebben we als autoprogramma niet al 5th gear?
Extra dingen eromheen hadden we TG voor.

Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2064
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door frankie » 24 dec 2015, 15:25

Als ze maar niet te veel de kant op gaan van Fifth Gear, want dat boeit me eerlijk gezegd ook niet zo. De Chris Harris filmpjes vind ik dan wel altijd weer tof.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door WJ » 24 dec 2015, 15:29

Blijkbaar niet clowns genoeg, want die programma's zijn allemaal ruk. Hell, die programma's zijn eigenlijk waar jullie nu omroepen, mensen die interessant lopen te blaten over auto's.

Wat jullie willen, die programma's zijn er al, en ook nog eens bergen youtube kanalen.. :?
En nu Chris Harris gewoon op TV? Denk niet dat dat een verbetering word eerlijk gezegd...

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 24 dec 2015, 16:38

WJ schreef:Blijkbaar niet clowns genoeg, want die programma's zijn allemaal ruk. Hell, die programma's zijn eigenlijk waar jullie nu omroepen, mensen die interessant lopen te blaten over auto's.

Wat jullie willen, die programma's zijn er al, en ook nog eens bergen youtube kanalen.. :?
En nu Chris Harris gewoon op TV? Denk niet dat dat een verbetering word eerlijk gezegd...
? Dat wil ik juist niet, die carjourno/clowns willen zichzelf alleen maar horen/zien bij wijze van. De auto is punt twee...en 'rijden' kunnen ze vaak niet, laat staan uitleggen wat er goed/slecht aan is. Even zwart/wit. En ze lullen mekaar allemaal na.

De auto moet weer 't middelpunt worden. Ik heb er nooit om gevraagd hoe TG is verworden tot de show die het de laatste 5-10 jaar is...en jullie(velen) ook niet denk ik?

TG bestaat al bijna 30 jaar(?) , die oudjes kijk ik nog wel eens met Tiff enzo, dat was toch prima en bijster informatief. Tuurlijk moet 't moderner maar de presentator moet de auto in 't middelpunt plaatsen vind ik.

Gelul over auto's doen we hier al, daar heb ik TG /Autovisie niet voor nodig.:)

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Peric » 24 dec 2015, 18:08

Gaaf! CH bij TG. En ik denk inderdaad dat al die jaren van zijn YT-filmpjes er toe hebben moeten leiden dat 'ie nu hiervoor gevraagd is. Vind 'm helemaal niet saai. Kan heel enthousiast vertellen over auto's.
En kreeg inderdaad van Lamborghini geen auto's meer om te testen omdat 'ie gezegd had dat dat auto's zijn voor mensen die niet kunnen rijden.. :D

Sabine Schmitz? Veel te gemaakt. Slecht Engels spreken en denken dat ze lollig is. Neuh..

Chris Evans weet ik niks van af. Ja, 1 ding. James May heeft ooit 's een speelgoedautootje van 'm geleend..

We gaan het meemaken..

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Mari Oh Oh! » 24 dec 2015, 19:00

We zullen het zien idd. Wellicht dat het weer interessant wordt. Was al jaren flauw van de Aristocars met hun grappen die o.a. wegens herhaling eerder irritatie opwekte. Met SS en CH kan het onmogelijk erger worden dan het was.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Knot » 24 dec 2015, 20:35

Ik verbaasde me er al over dat er gisteren nog geen topic was hier.

Het wordt idd meer rijden, Chris Harris verdiept zich ook echt in de auto's, deed het oude TG trio niet tot op de bodem.

De grappen moeten dan van Evans gaan komen lijkt me, die mag alles aan elkaar gaan knopen.

Schmitz heb ik niet zoveel mee, gemaakte gezelligheid.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Roy RS » 24 dec 2015, 23:09

Misschien is de nordschleife het nieuwe TG test track :D :df: Dan weten we meteen wat Sabine dr taak is :coffee:

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door smiley » 25 dec 2015, 00:02

Als ze rondetijden van betaalbare speeltjes op een scoreboard gaan zetten, gaan we aardig wat copycats krijgen die de tijd willen breken.
Lijkt me niet handig.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door GTRene » 25 dec 2015, 01:35

opzich wel een leuk team om eens te kijken hoe dat gaat,
maar qua dame (leuk en gek) hadden ze denk ik beter die waar die Duitser (wat ook aardig drift) regelmatig mee in videos rijd, tegen elkaar die man en die dame (namen vergeten)

die vrouw is leuk/actief/spontaan/ook leuk voor de ogen :mrgreen:

edit: Tim Schrick en...

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 25 dec 2015, 08:28

GTRene schreef:opzich wel een leuk team om eens te kijken hoe dat gaat,
maar qua dame (leuk en gek) hadden ze denk ik beter die waar die Duitser (wat ook aardig drift) regelmatig mee in videos rijd, tegen elkaar die man en die dame (namen vergeten)

die vrouw is leuk/actief/spontaan/ook leuk voor de ogen :mrgreen:

edit: Tim Schrick en...
..Angela Merkel?


Ja goed idee René:)

Cindi Alleman die van Grip bedoel je die?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door GTRene » 25 dec 2015, 09:56

Robin schreef:
GTRene schreef:opzich wel een leuk team om eens te kijken hoe dat gaat,
maar qua dame (leuk en gek) hadden ze denk ik beter die waar die Duitser (wat ook aardig drift) regelmatig mee in videos rijd, tegen elkaar die man en die dame (namen vergeten)

die vrouw is leuk/actief/spontaan/ook leuk voor de ogen :mrgreen:

edit: Tim Schrick en...
..Angela Merkel?


Ja goed idee René:)

Cindi Alleman die van Grip bedoel je die?
Ja Angela :mrgreen:

idd die Cindie :thumbup: die komt over het algemeen leuk over in de video's, lekker 'gek' zeg maar.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Macboy » 25 dec 2015, 14:20

Oude TopGear kon mij als auto liefhebber nooit bekoren. Paar uitzendingen daargelaten. Je bent toch auto liefhebber en kijkt met die bril naar het programma en dan is het gewoon ruk. De kunst was gewoon vergeten dat het over autos ging en gewoon genieten van het entertainment. Dat lukte me vanwege mijn autobril alleen nooit. Maar echt entertainment was het wel vandaar ook de kijkers. Veel gewone mensen die wel wat met autos hebben zoals iedereen eigenlijk maar nooit op "ons" niveau.

Uiteindelijk gaat het om de kijkcijfers. Wat "wij" willen is niet interessant genoeg. Dat zal nooit zoveel kijkers gaan trekken. Dus is het risico dat het een TopGear kopie gaat worden met gemaakte humor. Daar ben ik wat huiveriger voor. Vind Chris Harris en Sabine geweldig, maar ben bang dat het op "onze" manier niet interessant genoeg zal zijn. En toch is ook hier kennelijk niet iedereen enthousiast over CH.

In elk geval dus spannend wat het gaat worden want de nieuwe line up kan me zeker bekoren :thumbup:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Niels » 26 dec 2015, 11:32

Top Gear moet je ook niet bekijken als auto-test programma. Het is gewoon vermaak met (mooie) auto's en ik heb van veel afleveringen genoten. Evans is een heel erge auto liefhebber en komt mij sympathiek over, Harris is een leuke vent die leuk kan rijden en het kan presenteren, Schmitz vind ik (op TV) niet heel boeiend om eerlijk te zijn.

BBC doet er verstandig aan om niet vast te houden aan het oorspronkelijke concept, anders wordt het niets.

Gebruikersavatar
Roberto
Berichten: 38
Lid geworden op: 15 feb 2013, 13:18
Locatie: Grunn

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Roberto » 28 dec 2015, 11:59

Niels schreef: BBC doet er verstandig aan om niet vast te houden aan het oorspronkelijke concept, anders wordt het niets.
De producer Lisa Clark en scriptschrijver Tom Ford hebben het 'oude' Top Gear ook verlaten inmiddels. Ik denk dat dit misschien wel net zo veel invloed zal hebben op de veranderingen als de presentatoren zelf....

Rein
Berichten: 1934
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Rein » 11 feb 2016, 12:28

Echt goed nieuws wmb! Waarschijnlijk weer een échte autoshow, ben heel benieuwd hoe ze de rest gaan invullen. Ik mag toch aannemen/hopen dat het hele format anders gaat worden?

Afbeelding


People of the world, may we present the brand new Top Gear TV team!

We are very proud to announce that racing driver Sabine Schmitz, YouTube star Chris Harris, F1 pundit Eddie Jordan and motoring journalist Rory Reid will join Chris Evans, Matt LeBlanc and of course, The Stig, when the show returns in May.

Eddie Jordan you’ll remember, once ran his own Formula One team with drivers like Michael Schumacher and Damon Hill on the roster. He said: “I have such enormous respect for all my fellow presenters and I politely ask that they go easy on these old bones.”

Sabine will be no stranger to regular viewers of TG telly of course, having famously set a scorching lap time around the Nürburgring… in a Transit van. “I grew up next to the Nürburgring and have been racing for most of my life,” she said, “so the chance to combine both driving and filming was too good an opportunity to pass up.”

YouTube star Chris Harris said: “Top Gear is the thing that helped shape my life with cars, my perception of cars and my obsession with cars, and I’m raring to give it a go.

“I’m also quite gobby and happy to get into trouble. And if it all goes wrong, well, I can say I was once on Top Gear, and just head back to being that annoying small bloke off YouTube,” he added.

And remember our little shout out for public auditions? Step forward Rory Reid. “When I submitted my 30-second audition tape, I knew the odds were very firmly against me.

“To be the only person to make it through the open audition process makes me immensely proud. I’ve been a Top Gear fan for decades, but more than that, I live and breathe cars in a way that is perfectly compatible with the show,” he added.


http://www.topgear.com/car-news/top-gea ... presenters" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Roy RS » 11 feb 2016, 12:39

helemaal top! Irvine is te gek met zijn commentaar. Echt n leuk team dit

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4985
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Fernando » 11 feb 2016, 12:45

Zeker een belovend gezelschap. Kijk ernaar uit! Harris is natuurlijk de kers op de appelmoes... :)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 11 feb 2016, 12:48

Fernando schreef:Harris is natuurlijk de kers op de appelmoes... :)
+1, en Jordan, de rest neem me niet kwalijk is maar op/aanvulling. Heb er nul mee. Er mist nog 'n Aziaat zie ik. The Stig is dus de plaatstelijke afhaalchinees?

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10770
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Joy » 11 feb 2016, 12:50

Of het is een moslima die normaal gesproken een burka zou moeten dragen. Eén van die twee.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 11 feb 2016, 12:53

LOL ja alles voor de politieke correctheid(...) waar de BBC voor staat en weg met JC het enfant terrible. Gutmenschen dus eigenlijk:)

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door witje » 11 feb 2016, 13:19

Effe afwachten hoe dit uitspeelt. Ik geniet behoorlijk van Grip, van mij hoeft die serieuze autojournalistiek niet zo.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Robin » 11 feb 2016, 13:58

witje schreef:Effe afwachten hoe dit uitspeelt. Ik geniet behoorlijk van Grip, van mij hoeft die serieuze autojournalistiek niet zo.
Ik ook, maar Malmedie en Allemann kunnen een potje sturen. CH ook.
Humor hoort erbij, maar ik vind CH nou niet bepaald oersaai, een clown is ie ook niet.
99% van de carjournos overal op TV en youtube zijn clowns zonder het te willen:)

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Roy RS » 11 feb 2016, 14:45

witje schreef:Effe afwachten hoe dit uitspeelt. Ik geniet behoorlijk van Grip, van mij hoeft die serieuze autojournalistiek niet zo.

Grip dat vind ik ook erg goed!

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Top Gear nieuwe stijl 2016. Evans/Schmitz/Harris

Bericht door Macboy » 11 feb 2016, 21:31

Geweldig team :clap:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 119 gasten