Ja Robin diezelfde 120d die hemel op aarde was toen je hem kocht, maar na een week de grootste kutauto die je kon kopen/ruilen.Robin schreef:Huh? Ontkennen? Man waar heb je 't over. Zit je aan de pillen? :twisted: Onnavolgbaar.Wat Kees al zegt. WIE had hier de eerste 120d?
Jouw inconsequentie betr jouw postings moet je niet op mij afschuiven. Ik post nog steeds wat ik post en waai niet met alle winden mee.
Andre's 130i is top(met DIE goodies) standaard is het het net niet.
Ik ben niet negatief over die 120d geweest behalve dat ik geen dieselliefhebber ben. 130i zou de volgende worden, van jou verhalen dat het je tot hier zat met die 130i Adje en ik hemelden hem teveel op, je zou daarom nooit zo'n ding willen hebben, klein afwerking kut, op 88 punten was/is een e90 beter (qoutes van jou wil ik wel even uit de dode zee halen) e90 was het is het.. 306pk rokende wielen en strepen op de weg over 40 meter... LOL
En nu helemaal de kop weer gek van de dre edition.. want die heeft wel een sper en strak onderstel. Joh voor 95% turn jij een 335i ook om in een dre edtion..alleen is het even 7000 euro investeren. ik lees alleen elke keer dat je een sper op wilt.. 130i 3x is scheepsrecht ?
Robin jij bent net als ik out of the box moet het goed zijn, 130i is top altijd al geweest, ook in de net niet uitvoering volgens jou. M3 CS is top maar ouwe meuk volgens jou. 335i is rokend door Heerenveen heen.
Ik zal echt nooit een 335i kopen, er moet teveel aan gebeuren, om de auto echt leuk te maken, daar hik jij ook tegen aan.
Ik durf rustig toe te geven dat een 1 serie fantastisch is, altijd al gedaan. Jij vond het meestijds een kutdingetje.