Sub C om de pols, toe maar:)Andre schreef:https://youtu.be/e02K1pLfMeE
Manual is just a tad more fun! I had to choose again i buy a manual.
BMW M2
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: BMW M2 confirmed
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik zag alleen maar een Sloggi reclame, verder kwam ik niet
Verder met Leen eens, door het hoge en vroegtijdig beschikbare koppel is een HB prima, gaat voor mij de prijs de doorslag geven.

Verder met Leen eens, door het hoge en vroegtijdig beschikbare koppel is een HB prima, gaat voor mij de prijs de doorslag geven.
- Joost
Gefeliciteerd Leen.
Is een aardige M collectie aan het worden
.
Is een aardige M collectie aan het worden

Denk dat Leen je inmiddels precies kan vertellen wat de M2 met handbak gaat kosten!Verder met Leen eens, door het hoge en vroegtijdig beschikbare koppel is een HB prima, gaat voor mij de prijs de doorslag geven.
-
Feli Leen.
Hoeveel zullen 't er zijn de komende maanden/jaren op DF?
Wat romo zegt 1M en handbak is match made in heaven en dat schat ik ook zo in bij M2/3/4
DCT is 'weer eens wat anders', maar mocht ik die kiezen überhaupt dan is het voornamelijk vanwege één ding: De lagere prijs...
Hoeveel zullen 't er zijn de komende maanden/jaren op DF?
Wat romo zegt 1M en handbak is match made in heaven en dat schat ik ook zo in bij M2/3/4
DCT is 'weer eens wat anders', maar mocht ik die kiezen überhaupt dan is het voornamelijk vanwege één ding: De lagere prijs...
- RVV
Waarom staat dit topic nu al vol met pubershopjes van autotype/spoiler/plak shit? M2 is toch gewoon af?! Zelfs die performance parts rommel is misplaatst.
- Joost
De M2 is gewoon af? Ieder z'n ding maar daar denk ik anders over.
Mijn mening is dat de M2 ,net zoals de meeste M modellen overigens, niet af is zoals ie uit de fabriek rolt. Net zoals een standaard 1M niet af is. Maar goed ook dat er een beetje gepersonaliseerd wordt anders rijden we straks allemaal in identieke auto's.
Mijn mening is dat de M2 ,net zoals de meeste M modellen overigens, niet af is zoals ie uit de fabriek rolt. Net zoals een standaard 1M niet af is. Maar goed ook dat er een beetje gepersonaliseerd wordt anders rijden we straks allemaal in identieke auto's.
-
@Joost niet af qua looks of onderhuids/banden/velgen?
Heikele punt bij //M was altijd de remmerij bij zwaar(trackday) gebruik.
- Joost
Voornamelijk looks (vind ik).
M2 schreeuwt om een paar M spiegels, een onderstel waardoor hij iets dichter bj de grond komt en een paar spacers rondom. Om het af te maken een paar zwarte nieren (of de nieren in kleur van de auto), een subtiele achterspoilerlip, zijvinnen zwart, reflectoren in achterbumper in zwart of in kleur van de auto en een paar zwarte eindtips voor de uitlaat .Velgen vind ik niet lelijk, maar ook niet mooi. Vind de M359/GTS velgen zoals op de foto's hierboven al een hele verbetering. Maar nogmaals, dat is allemaal puur persoonlijk.
Onderhuids kan ik nog niet over oordelen. Standaard remmen schijnen bij de M3/M4 al een hele verbetering te zijn tov de E92 M3 maarof ze het ook op het circuit volhouden dat weet ik niet. Er schijnt voor het eerst ook een instelbaar M Performance onderstel beschikbaar te komen, dus dat zou een optie kunnen zijn als het standaard onderstel niet voldoet. Over het geluid is ook moeilijk iets te zeggen. Op de filmpjes klint het vrij aardig maar wie weet is dat in real life wel heel anders. M performance zal ook wel met een uitlaatsysteem komen, net zoals ze bij bijna alle M modellen doen.
Dus af is de M2 in mijn ogen zeker niet.
M2 schreeuwt om een paar M spiegels, een onderstel waardoor hij iets dichter bj de grond komt en een paar spacers rondom. Om het af te maken een paar zwarte nieren (of de nieren in kleur van de auto), een subtiele achterspoilerlip, zijvinnen zwart, reflectoren in achterbumper in zwart of in kleur van de auto en een paar zwarte eindtips voor de uitlaat .Velgen vind ik niet lelijk, maar ook niet mooi. Vind de M359/GTS velgen zoals op de foto's hierboven al een hele verbetering. Maar nogmaals, dat is allemaal puur persoonlijk.
Onderhuids kan ik nog niet over oordelen. Standaard remmen schijnen bij de M3/M4 al een hele verbetering te zijn tov de E92 M3 maarof ze het ook op het circuit volhouden dat weet ik niet. Er schijnt voor het eerst ook een instelbaar M Performance onderstel beschikbaar te komen, dus dat zou een optie kunnen zijn als het standaard onderstel niet voldoet. Over het geluid is ook moeilijk iets te zeggen. Op de filmpjes klint het vrij aardig maar wie weet is dat in real life wel heel anders. M performance zal ook wel met een uitlaatsysteem komen, net zoals ze bij bijna alle M modellen doen.
Dus af is de M2 in mijn ogen zeker niet.
- Hielke
Dat heb ik niet gezegd hoor.Robin schreef:
Ooohh, Heikele, nu zie ik het.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M2 is dikker dan ooit moet ik zeggen, de stance lijkt (met nadruk LIJKT) voor het eerst goed op de pics, de wielen fatsoenlijk aan de buitenkant (IMHO moet dat nu ook goed omdat de fenders "bulging" ipv "flared" zijn !!) Als de wielen niet goed naar buiten staan krijg je iets wat ik bij de E90 heel duidelijk zag; een auto die als een zak om de wielen hangt, verschrikkelijk
Ook de hoogte lijkt goed, de bodemvrijheid kan ik niet beoordelen, maar welllcht kan/moet er een Eibach verlaging veren set onder, de dempers geloof ik nu wel na het JRZ verhaal.
Verder kan een carbon achterspoiler, diffusor en interieur overwogen worden, met een paar opties als een grijze baan in de voorruit, en nog wat klein geneuzel ben ik klaar hoor.
Remmen zal verbeterd zijn (1M rondom 360, naar nu M2 voor 380 en achter 370 )maar qua remstof zeker niet, CCB zal wel te veel aan de prijs zijn denk ik, kan ook niet als optie geleverd worden.
Geen andere velgen, zo veel mogelijk origineel wat mij betreft.

Ook de hoogte lijkt goed, de bodemvrijheid kan ik niet beoordelen, maar welllcht kan/moet er een Eibach verlaging veren set onder, de dempers geloof ik nu wel na het JRZ verhaal.
Verder kan een carbon achterspoiler, diffusor en interieur overwogen worden, met een paar opties als een grijze baan in de voorruit, en nog wat klein geneuzel ben ik klaar hoor.
Remmen zal verbeterd zijn (1M rondom 360, naar nu M2 voor 380 en achter 370 )maar qua remstof zeker niet, CCB zal wel te veel aan de prijs zijn denk ik, kan ook niet als optie geleverd worden.
Geen andere velgen, zo veel mogelijk origineel wat mij betreft.
- romo
Bulging fenders in optima forma.........op de plaat lijkt het altijd wat mild, maar IRL moet het welhaast een ontploft geheel zijn.......
-
Fokking mooi hoor.
Ik vind 'm al af standaard met 'n goeie audio en DCT /6bak , 't is mij wel best:)
Ik heb standaard onderstel op 1M, ik rij er héél weinig mee en 't valt me elke keer op dat als ik hier in buitenwijken/buurt moet zijn de voorspoiler weer een hijo de puta mierda verkeersheuvel raakt....
3 a 4 x per maand....
Dus puur uit functioneel oogpunt dat maar niet.
Ik vind 'm al af standaard met 'n goeie audio en DCT /6bak , 't is mij wel best:)
Ik heb standaard onderstel op 1M, ik rij er héél weinig mee en 't valt me elke keer op dat als ik hier in buitenwijken/buurt moet zijn de voorspoiler weer een hijo de puta mierda verkeersheuvel raakt....

3 a 4 x per maand....
Dus puur uit functioneel oogpunt dat maar niet.
- WJ
Heerlijk kleurtje.
Alleen denk ik dat bij die kleur een mooi stel Licht Metaal gekleurde velgen erg mooi zal staan.
Alleen denk ik dat bij die kleur een mooi stel Licht Metaal gekleurde velgen erg mooi zal staan.
- Joost
Uitlaatsierstuken lijken al donker op de foto.
Stukje zakken kan ie wel gebruiken.
Stukje zakken kan ie wel gebruiken.
- romo
Ik zie mooi aansluitende wielen aan de wielkasten, zowel qua hoogte als voldoende naar buiten........althans zo op het oog.
- FreudeamFahren
Mwoa: staat toch wel hoog op z'n pootjes. Valt op die foto m.n. achter op IMHO.
- GTRene
zoiets zou ook leuk zijn, M2 hatch (coupe achtig)

-
http://f87.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1187284" onclick="window.open(this.href);return false;
Dik ding hoor.
Dik ding hoor.

-
- Auto: M3P, 130i
Inderdaad! Mooie welvingen, maar die velgen... 

-
De velgen zijn voor mij ook het minpunt op de M2. Long Beach Blue is verreweg favoriet maar zowel het design als de kleur van de velgen zijn niet goed. Gewoon zilver zou al beter zijn, maar liever de velgen van de 1M.
- romo
Ik ben bezig met een proefrit FWIW
Verder bekijk ik of de GTS ingeruild wordt, c.q opgekocht kan worden. Zowel bij Porsche als bij BMW worden auto`s ook opgekocht, direct vrijwaring, direct cash. Prijs hoor ik zsm.
Kan nog even duren om inruil helder ( met uiteraard dan onder de streep wat ik toekrijg
) te krijgen, das weer afhankelijk van de samenstelling, configureren kan zoals gemeld pas eind december.
Weet iemand hier of je de kar zakelijk naar privé kan brengen met een dividend regeling binnen de 3 jaar?

Verder bekijk ik of de GTS ingeruild wordt, c.q opgekocht kan worden. Zowel bij Porsche als bij BMW worden auto`s ook opgekocht, direct vrijwaring, direct cash. Prijs hoor ik zsm.
Kan nog even duren om inruil helder ( met uiteraard dan onder de streep wat ik toekrijg

Weet iemand hier of je de kar zakelijk naar privé kan brengen met een dividend regeling binnen de 3 jaar?
-
Configureren online? Leen heeft al een witte met handbak besteld dus er zal bij de dealer wel al iets samen te stellen zijn op basis van de prijslijst?
- dvh
Uiteraard ! Zolang je maar bukt. Zowel bij Porsche als bij BMW worden auto`s ook opgekocht, direct vrijwaring, direct cash. Prijs hoor ik zsm.

- romo
flieger schreef:Configureren online? Leen heeft al een witte met handbak besteld dus er zal bij de dealer wel al iets samen te stellen zijn op basis van de prijslijst?
Ik ben net bij BMW Broekhuis Enschede geweest, nog niet mogelijk is me daar gemeld........
- romo
dvh schreef:Uiteraard ! Zolang je maar bukt. Zowel bij Porsche als bij BMW worden auto`s ook opgekocht, direct vrijwaring, direct cash. Prijs hoor ik zsm.
Als ze niet reëel bieden, dan denk ik niet dat die mogelijkheid lang zou bestaan. Nu, ik zie het wel, staat het bedrag me aan dan is het wellicht snel klaar.