Foutje, bedankt
Horloge / Horloges topic
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Horloge / Horloges topic
Zit ik naar al die Rolexen te loeren, al die foto`s scrollen...........denk ik steeds; en nu gaan ze de schredder in, want Chinese namaak meuk...................
Foutje, bedankt
Foutje, bedankt
- dvh
Een rijtje van bovenstaande ( dus niet alle drie ) is vergelijkbaar met onderstaande qua waarde:
Voor de rest is 't maar oude meuk.
Maar wel leuk spul.
Ik vind die oude vergeelde ( tropical) pepsi's erg gaaf.
Maar daar vragen ze zoveel voor.. niet leuk meer.
-
Tom
Wel gaaf spul. Zeker de speciale uitvoeringen met een mooi verhaal, zijn wel uniek natuurlijk. Maar bizarre prijzen. Ik houd het wel bij modern spul. Wellicht ooit een vintage Sub uit geboortejaar (en dan een normale uitvoering).
- MParallel
- Auto: BMW
haha dat dacht ik ook. Vooral door paar van die 'rare' logo's/symbolen op de dial. Dat schreeuwt "nep!".romo schreef:Zit ik naar al die Rolexen te loeren, al die foto`s scrollen...........denk ik steeds; en nu gaan ze de schredder in, want Chinese namaak meuk...................
Foutje, bedankt
- Barend
- Auto: F20 m135i
100,- euro!Robin schreef:Strak. Tja. Ik zie veel klokken die hier op lijken zegmaar:)
Wat kost nou zoiets Barend.
Geen idee hoelang ie meegaat, maar voor het design & de gebruikte materialen is het een prima prijsje.
Laatst gewijzigd door Barend op 30 sep 2015, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- HarryC
Weet zo snel niet hoe ik de foto's hier bij krijg maar dit is toch wel mooi, en fout....hahaha
http://www.subgmt.com/vintage_rolex/1803Wb71.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Uit m'n geboorte jaar natuurlijk
http://www.subgmt.com/vintage_rolex/1803Wb71.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Uit m'n geboorte jaar natuurlijk
- Martin van der Zwaard
Ben niet zo kapot van een DD en zeker niet in vol goud 
- Macboy
Gaaf ding Harry 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Oeh wat mooi en oeh wat prijzig toch nog:
http://www.chrono24.nl/zenith/zenith-el ... 111592.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze ook, skitterend:
http://www.chrono24.nl/zenith/zenith-el ... 211896.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeses:
http://www.chrono24.nl/zenith/el-primer ... 437661.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
^^^^
waarom nou weer in Italië en waarom nou weer net 2x zo duur als dat ik wil:)
Gvd ben verliefd op die onderste.
http://www.chrono24.nl/zenith/zenith-el ... 111592.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze ook, skitterend:
http://www.chrono24.nl/zenith/zenith-el ... 211896.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeses:
http://www.chrono24.nl/zenith/el-primer ... 437661.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
^^^^
Gvd ben verliefd op die onderste.
-
Robin
Ik zocht even op Zenith A Cairelli(Romeinse dealer/distributeur in de vorige eeuw 20er-70er jaren dacht ik) die pre El Primero's (dus handopwinders) opkocht voor militair (Italiaanse navy etc) gebruik. Topspul die zeer aan de prijs zijn/worden. Terwijl ze 10-20 jaar geleden niks waard waren en toendertijd als ouwe troep(want El Primero kwam net uit) werd gezien.:
Zo'n ding dus:
http://www.woundforlife.com/2015/04/03/ ... roma-cp-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
En ik heb ook nog 'n echte Zenith Cairelli(moest 'm even zoeken) een boord(auto/militair voertuig?) klokje 8 daags opwind(doh) uit de 30s. Loopt geweldig. Hier de foto bij de site van hierboven:
Ik zou er bijna die bakelieten(?) randen met gaten afzagen en er 'n leren band (als polsklok a la Panerai Manometro/Kompas) doen:)

Zo'n ding dus:
http://www.woundforlife.com/2015/04/03/ ... roma-cp-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
En ik heb ook nog 'n echte Zenith Cairelli(moest 'm even zoeken) een boord(auto/militair voertuig?) klokje 8 daags opwind(doh) uit de 30s. Loopt geweldig. Hier de foto bij de site van hierboven:
Ik zou er bijna die bakelieten(?) randen met gaten afzagen en er 'n leren band (als polsklok a la Panerai Manometro/Kompas) doen:)
- Elmar
Navraag over een andere keramische beuzel voor mijn dagelijkse klok leverde nul op het rekest op.
Dus twijfel om dan maar een klok uit de microbrands te kiezen. De twijfel bestond voornamelijk uit het feit of ze wel de beating konden verdragen die ze bij mij te verwerken krijgen.
Tot gisteren een wel heel speciaal moment was.
Op mijn werk verscheen een juwelier die een prachtige klok uit zijn collectie had mee genomen. Deze nam hij weer mee naar zijn zaak om de lengte van de band op maat te maken en enkele uren later weer mee terug te komen op mijn werk.
Waar vind je nog zo'n aardige vent die dat allemaal voor je doet!

Robin, bedankt. Ik ben er erg blij mee.
Hier het verschil met mijn oude Oris.

Dus twijfel om dan maar een klok uit de microbrands te kiezen. De twijfel bestond voornamelijk uit het feit of ze wel de beating konden verdragen die ze bij mij te verwerken krijgen.
Tot gisteren een wel heel speciaal moment was.
Op mijn werk verscheen een juwelier die een prachtige klok uit zijn collectie had mee genomen. Deze nam hij weer mee naar zijn zaak om de lengte van de band op maat te maken en enkele uren later weer mee terug te komen op mijn werk.
Waar vind je nog zo'n aardige vent die dat allemaal voor je doet!
Robin, bedankt. Ik ben er erg blij mee.
Hier het verschil met mijn oude Oris.
-
Robin
hier beneden schreef ik:
Laatst gewijzigd door Robin op 06 okt 2015, 07:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Robin
Robin schreef:*Ontroerd*
De nieuwe loopt al achter zie ik:)
(23:59 minuten voor ken ook)
First World Problems, leuker dan dat eeuwige gezeik over sociaalmaatschappelijke issues.
Wel vind ik dat je met je kano naar een psycholoog moet, want hij voelt zich misschien wel verlaarloosd:)
- dvh
Volgens enkele AD's heeft Tudor op 15 oktober een geheime release van een nieuw model dat niet is aangekondigd op Basel World. Het zou gaan om een toevoeging aan een bestaande serie en de horloges zouden al voor de release bij de AD's beschikbaar komen zodat ze direct in de verkoop kunnen. De speculaties waren dat het zou gaan om een aangepaste versie van de One Watch versie.
Onderstaand is wellicht het horloge waar het over gaat...
Onderstaand is wellicht het horloge waar het over gaat...
- Bijlagen
-
- image.jpeg (117.86 KiB) 1100 keer bekeken
-
Robin
^^
Heritage BB met andere bezel/plaat/kastmateriaal?
Ik zie 't zo even niet.
Heritage BB met andere bezel/plaat/kastmateriaal?
Ik zie 't zo even niet.
- dvh
15 oktober .. Zullen we 't zien.. 
-
Tom
Er zitten soms geinige modellen tussen, maar in the end zou ik er nooit veel geld aan kunnen uitgeven. Het is het allemaal net niet.
- Downforce Hans
Tom schreef:Er zitten soms geinige modellen tussen, maar in the end zou ik er nooit veel geld aan kunnen uitgeven. Het is het allemaal net niet.
Misschien als je ze op laat poetsen net wel..........
- Macboy
Mooi Elmar veel draagplezier 
- dvh
Nieuwe aanwinst...

- Downforce Hans
Mooi ding........
-
Robin
16710? Klassieker. Pas op voor 9meer) krassen op de bezel. ik had zo'n ding eventjes 'n >10 jaar terug ofzo?
Hoe oud is ie?
Open pinholes = vóór 2001/2002 dacht ik? Of is dat alleen Sub?
Hoe oud is ie?
Open pinholes = vóór 2001/2002 dacht ik? Of is dat alleen Sub?
- dvh
Klopt!
Productie 1999 , verkoop 2000.
type 16570
Mooie complete set. Nooit gepolijst. Wel wat krasjes enzovoort. Maar in eerlijke originele staat.
En geheel compleet:

Productie 1999 , verkoop 2000.
type 16570
Mooie complete set. Nooit gepolijst. Wel wat krasjes enzovoort. Maar in eerlijke originele staat.
En geheel compleet:
-
Robin
16570 natuurlijk. Ik had broertje GMT II in m'n kop. Dit is de EX 2...
Leuk ding.Kennis van me die 'm kocht(20 j terug) draagt 'm nog vaak. Zag 'm ergens voorjaar nog om z'n pols.
morgen weer kwijt denk dvh?:)
Leuk ding.Kennis van me die 'm kocht(20 j terug) draagt 'm nog vaak. Zag 'm ergens voorjaar nog om z'n pols.
morgen weer kwijt denk dvh?:)
-
Robin
DVH staat voor Diabetici Voor Horloges ofzo?:)