Dan koop je hem toch nummer staat op het dashboardsitechris schreef:Niet te hopen dat je dan schade rijdt. Dan vrees ik voor de kleine lettertjes....

Dan koop je hem toch nummer staat op het dashboardsitechris schreef:Niet te hopen dat je dan schade rijdt. Dan vrees ik voor de kleine lettertjes....
Meen je niet. Eigenlijk nooit naar gekeken, want ik lees "Lindner" (neem aan dat je die bedoelt) van die megalomane pretpark-ish activiteiten die de Nürburgring (bijna) de nek om hebben gedraaid en had er een beeld bij van veels te duur en/of spookstad a la Eifel Dorf (wat een droevige plek is dat geworden zeg).StefanV6 schreef:Het Linder park om de hoek is echt geweldig. Altijd schone huisjes, lekker groot, op 1km afstand en goedkoop....
+ 1 wist ook niets van dat betaalbare park. Net even gekeken voor lang weekendje (22 tm 26 aug, 4 nachten) 5 persoons villa, voor €520,-MParallel schreef:Meen je niet. Eigenlijk nooit naar gekeken, want ik lees "Lindner" (neem aan dat je die bedoelt) van die megalomane pretpark-ish activiteiten die de Nürburgring (bijna) de nek om hebben gedraaid en had er een beeld bij van veels te duur en/of spookstad a la Eifel Dorf (wat een droevige plek is dat geworden zeg).StefanV6 schreef:Het Linder park om de hoek is echt geweldig. Altijd schone huisjes, lekker groot, op 1km afstand en goedkoop....
(...)
PreciesKnot schreef:Ik vond het juist heerlijk in CP, ook lekker ritje erheen, auto lekker opgewarmd, ik hoef er niet perse direct naast te zitten (persoonlijke voorkeur he).
Tolweg met éénrichtingsverkeer.Richardt. schreef:Enerzijds belachelijk dat er een snelheidslimiet geld op een race circuit, aan de andere kant ook begrijpelijk nu het circuit privaat eigendom is en men dus eerder/makkelijker aansprakelijk gesteld kan worden..
Ook tijdens een VLN/GLP/RCN event of een trackday ? Nee, dacht 't niet..PeterB schreef:
Tolweg met éénrichtingsverkeer.
Dat is al van twee maanden geleden. Staat ook bij dat er geen mannetje met lasergun bij staat die je anders beboet.romo schreef:Voor de hele snelle gasten is het nu oppassen.
http://www.bridgetogantry.com/nurburgri ... -the-mess/" onclick="window.open(this.href);return false;
Appels en peren.Michel Huisman schreef:Ook tijdens een VLN/GLP/RCN event of een trackday ? Nee, dacht 't niet..PeterB schreef:
Tolweg met éénrichtingsverkeer.
Dat is dus wel het geval als je leest. Er is wel degelijk met radar gemeten en iemand die 280ish reed tussen B en G zorgde op een trackday voor een rode vlag en stillegging van het evenement voor 25 minuten. Opgelegd door de circuiteigenaren. Nog een snelheidsovertreding en dan werd je van de baan verbannen. Het begint dus redelijk serieus genomen te worden.MParallel schreef:Dat is al van twee maanden geleden. Staat ook bij dat er geen mannetje met lasergun bij staat die je anders beboet.romo schreef:Voor de hele snelle gasten is het nu oppassen.
http://www.bridgetogantry.com/nurburgri ... -the-mess/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus volgens mij valt het vooralsnog wel mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten