Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
- Artosevo
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Ja, zou kunnen, maar een beetje proberen kan geen kwaad toch? Net zo lang tot ik wel wat leuks tegenkom, nogmaals, ik hoef niks te kopen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gisteravond, PCT te Enter, introductie GT4 en GT3RS.........
SODEKNEITERS wat gaaf, ze weten je wel te paaien bij Porker, MARKETING met hoofdletters idd.
- op en top ontvangst door strakke dames
- op en top catering, werkelijk alles was er aan hapjes en drankjes
- op en top karren natuurlijk, het lijkt bijna bijzaak
Anyway, ik heb eens even uitgebreid in zowel GT3RS als GT4 proefgezeten (proefrit volgt is me beloofd, en dan niet een schamel 1/2 uurtje, FWIW).
Wat zal ik zeggen, het zit alvast geweldig, de sportkuipen, rechtstreeks uit de 918 dacht ik, zitten subliem, veel beter dan de sportkuipen die ik in de Cayman S heb proefgereden met een nogal beroerde lumbaalsteun (het grote verschil zit hem ook in het feit dat de GT4 kuipen vast zijn, de oude kuipen waren knik exemplaren waardoor de reeds genoemde slechte steun lumbaal)
Koppelen gaat lekker zwaar, waarbij ik hoop dat ie een vroeg aangrijpingspunt heeft, een koppeling met een lange slag en laat aangrijpings punt is IMO a-sportief en gevoelloos.
Het schakelen, heel kort pookje met een hele korte slag, fantastisch.....
De wielen lijken het zelfde op de beide karren, maar buiten het feit dat de GT3RS voor 20" en achter 21" heeft bij een centrale wielmoer, heeft de GT4 wielen de minder scherp zijn en wat ronder is in de spaken, ze zijn absoluut wat softer en hebben niet het "scherpe" van de GT3(RS) met natuurlijk de standaard wielmoeren.
De fantastisch en fors uitziende PCCB zijn een lust voor het oog, intussen kan ik wel zeggen uit eigen ervaring hoe dat remt, niet normaal zo goed dus.
De GT4 vleugel is mooi proportioneel IMO, niet te groot of te storend, de GT3RS vind ik echt over the top, de oranje kleur staat evenwel fantastisch net als het geel op de GT4, briljant.
Breed, laag, erg laag, met ook een behoorlijke front overhang, er zijn reeds zichtbare beschadigingen aan de front spoiler, zegt genoeg over de krappe grondspeling in een verkeersheuvel geil Nederland.
Kortom; ik MOET met het ding rijden..........
Waanzinnige avond gehad daar, TOP !!
SODEKNEITERS wat gaaf, ze weten je wel te paaien bij Porker, MARKETING met hoofdletters idd.
- op en top ontvangst door strakke dames

- op en top catering, werkelijk alles was er aan hapjes en drankjes
- op en top karren natuurlijk, het lijkt bijna bijzaak

Anyway, ik heb eens even uitgebreid in zowel GT3RS als GT4 proefgezeten (proefrit volgt is me beloofd, en dan niet een schamel 1/2 uurtje, FWIW).
Wat zal ik zeggen, het zit alvast geweldig, de sportkuipen, rechtstreeks uit de 918 dacht ik, zitten subliem, veel beter dan de sportkuipen die ik in de Cayman S heb proefgereden met een nogal beroerde lumbaalsteun (het grote verschil zit hem ook in het feit dat de GT4 kuipen vast zijn, de oude kuipen waren knik exemplaren waardoor de reeds genoemde slechte steun lumbaal)
Koppelen gaat lekker zwaar, waarbij ik hoop dat ie een vroeg aangrijpingspunt heeft, een koppeling met een lange slag en laat aangrijpings punt is IMO a-sportief en gevoelloos.
Het schakelen, heel kort pookje met een hele korte slag, fantastisch.....
De wielen lijken het zelfde op de beide karren, maar buiten het feit dat de GT3RS voor 20" en achter 21" heeft bij een centrale wielmoer, heeft de GT4 wielen de minder scherp zijn en wat ronder is in de spaken, ze zijn absoluut wat softer en hebben niet het "scherpe" van de GT3(RS) met natuurlijk de standaard wielmoeren.
De fantastisch en fors uitziende PCCB zijn een lust voor het oog, intussen kan ik wel zeggen uit eigen ervaring hoe dat remt, niet normaal zo goed dus.
De GT4 vleugel is mooi proportioneel IMO, niet te groot of te storend, de GT3RS vind ik echt over the top, de oranje kleur staat evenwel fantastisch net als het geel op de GT4, briljant.
Breed, laag, erg laag, met ook een behoorlijke front overhang, er zijn reeds zichtbare beschadigingen aan de front spoiler, zegt genoeg over de krappe grondspeling in een verkeersheuvel geil Nederland.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Voor het idee;

- GTRene
nice
binnenkort ook maar eens een kijkje nemen bij PCT

binnenkort ook maar eens een kijkje nemen bij PCT
-
Welk idee? Zie geen strakke dames?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- romo
Die dames bewaar ik voor me zelf
De kwaliteit (kwalitiet mag ook )
was echter boven elke twijfel verheven, dik voor melkaar.....

De kwaliteit (kwalitiet mag ook )

- romo
http://www.porschecentrumleusden.nl/aan ... an-gt4-613" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Gaaf man! Je weet hoe het gaat, rijden = uiteindelijk kopen 

-
Nee hoor:)sitechris schreef:Gaaf man! Je weet hoe het gaat, rijden = uiteindelijk kopen
- Leen
romo schreef:Gisteravond, PCT te Enter, introductie GT4 en GT3RS.........
- op en top ontvangst door strakke dames![]()
![]()
![]()
Wat zal ik zeggen,
Koppelen gaat lekker
met een lange slag
gevoelloos.
heel kort pookje
met een hele korte slag,
fantastisch.....
je zou bijna denken dat je ergens anders was

- Joop
- GTRene
- GTRene
- GTRene
zal hier ff verder gaan, @Romo, deze beide zwart (lijken hetzelfde staan ook beide bij zelfde bedrijf) zijn nog wat goedkoper en beide incl clubsport pakket.
je kan ze ook ex btw maar in DLD is de btw dacht ik lager? anyways,
bij beide DLD auto's komt zo'n 30.500,-eu bpm bij als je die ex btw prijs aanhoud , scheelt dus nog wel.
119k
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
123k
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
of 158k in NL
je kan ze ook ex btw maar in DLD is de btw dacht ik lager? anyways,
bij beide DLD auto's komt zo'n 30.500,-eu bpm bij als je die ex btw prijs aanhoud , scheelt dus nog wel.
119k
123k
of 158k in NL
- Marius
Niemand een update over de GT4 vandaag? 

- GTRene
de hype is alweer over 

zoiets is ook wel leuk>

zoiets is ook wel leuk>
- romo
- GTRene
die blauwe voor die zaak staat, lijkt me niet van een poetser 

- Marius

- dvh
Die knakkers die daar rondhangen Robert. Zijn dat ook echt potentieel kopers of is iedereen welkom bij zo'n avondje ?romo schreef:Voor het idee;
- romo
Het was een avond voor alleen genodigden..............
Om Leen even ter wille te zijn; een besloten avondje.................

Kortom; alleen maar mensen met een, vergeef me de term, "hogere" sociaal economische status.....................
Om Leen even ter wille te zijn; een besloten avondje.................

Kortom; alleen maar mensen met een, vergeef me de term, "hogere" sociaal economische status.....................
- Fabian
Wat zijn dit voor reacties Marius?Marius schreef:![]()
Thanks mooie plaatjes!

- Marius