Project CARS

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Project CARS

Bericht door Robin Hartog » 29 mei 2015, 10:12

Gezien de reacties hier is deze game al helemaal niet leuk als je alleen met een controller speelt he? (GT5 vond ik altijd nog wel leuk met controller)

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Project CARS

Bericht door Metchu » 30 mei 2015, 09:16

Ik speel ook met controller (voor het eerst want op de xbox had ik een stuurtje). Op zich is het wel te doen, maar ik merk wel dat het minder vloeiend gaat...

Moet wel zeggen dat ik sommige dingen optisch echt lelijk vind voor een game die next gen is.. Plotseling regen is wel vet en technische problemen ook wel lachen

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Project CARS

Bericht door Macboy » 30 mei 2015, 11:26

Heb bij neef even gekeken en was best fraai. Voelde met controller al niet als gewoon arcade, integendeel. Dus met stuurtje zal best fraai zijn gok ik.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project CARS

Bericht door Mari Oh Oh! » 05 jun 2015, 11:52

Macboy schreef:Heb bij neef even gekeken en was best fraai. Voelde met controller al niet als gewoon arcade, integendeel. Dus met stuurtje zal best fraai zijn gok ik.
Is het ook zeker niet. En met controller kan ik geen plezier aan een racegame beleven, dan liever niet eigenlijk... Al is het prima voor échte arcade racers, maar zelfs de GT serie of Forza wil ik gewoon niet met controller spelen(en die zijn er toch voor ontwikkeld).

En blijkbaar vinden meer mensen dat:

http://www.virtualr.net/project-cars-ca ... ales-surge" onclick="window.open(this.href);return false;
Slightly Mad Studios’ Project CARS has been released less than a month ago and not only has the title shattered some decade-old sales records, the popular multi-platform title also seems to have a major effect on the sim racing hardware market.

As ComputerBase.de reports, prices for new and used steering wheels have been surging ever since Project CARS was released, especially regarding wheels that are compatible to the new console platform.

As an example, Thrustmaster’s T300 RS is in high demand ever since Project CARS release as some German retailers report more than 100 pre-orders with wheels being out of stock everywhere as even Amazon is currently out of stock.

The same applies to Fanatec and their CSR wheel that is currently not available as well. Those who posses one of those wheels and are wiling to sell right now are in a good place though as prices for used wheels on eBay are surging higher than the original retail price.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Project CARS

Bericht door WJ » 11 jun 2015, 18:37

http://tweakers.net/nieuws/103624/logit ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Logitech komt met stuurtje voor de PS4. 400euro... :dood:
Het is te hopen dat die voor dat geld ook met de PS5 werkt straks.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project CARS

Bericht door Mari Oh Oh! » 12 jun 2015, 10:07

Dat is T500RS territorium qua prijs... Dan zou ik toch echt voor de Thrustmaster gaan(heb ook een G25, maar dag en nacht verschil tussen die 2). Of eventueel een T300(ca 300 euro), maar dan heb je maar 2 pedalen die niet omkeerbaar zijn en van duidelijk mindere kwaliteit. Kan je wel voor 150 euro pedalen bij kopen, maar dan vraag ik me nog af of de pedalen het halen bij die van de T500. De wheelbase van de T300 schijnt wel mooiere FFB te hebben(maar wel minder krachtig, al is dat niet echt een issue, de T500 is relatief gezien een beest :P )

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3434
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Project CARS

Bericht door Joël D. » 17 jun 2015, 15:20

WJ schreef:http://tweakers.net/nieuws/103624/logit ... ation.html

Logitech komt met stuurtje voor de PS4. 400euro... :dood:
Het is te hopen dat die voor dat geld ook met de PS5 werkt straks.
Ik dacht dat ze zouden stoppen met die stuurtjes.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten