Klassieker Veilingen

Een eigen hoekje voor alle klassiekers!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6119
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Klassieker Veilingen

Bericht door EvdP » 10 mar 2015, 13:01

Wil je hem echt kwijt? Dan gewoon een minimum bedrag opgeven. Zo'n veiling lijkt mij een beter platform voor verkoop dan Marktplaats, Autoscout of Mobile.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Klassieker Veilingen

Bericht door GTRene » 10 mar 2015, 13:52

Nee hij hoeft niet weg, anders zou het wellicht iets makkelijker zijn en ja dat zal beter verkopen via zo'n auction als Coys, helemaal als ze er van te voren aandacht aan geven in magazine's en verkoop sites e.d. zoals ze doen.

Maar lijkt me wel een gedoe qua kleine lettertjes en neem aan dat de auto dan daar heen zou moeten? en je de
boel in hun handen legt, dat soort zaken vind ik best 'scary' en zou ik normaal gesproken niet snel doen tussen die lastige oren van mij :?

stukje uit de mail die ik terug kreeg nadat ik hem bedankte op zijn mail voor het telefoontje en interesse en dat
ik het in gedachten zou houden, ze lijken in elk geval wel behulpzaam, magoed dat is ook voor een groot deel hun werk.
We have auctions across Europe, but our next auction in the UK is at Ascot Racecourse, and I think that this is the best auction for this car. Otherwise we have an auction at Essen in Germany, but we are closing this auction very soon, I might be able to get it in.

But otherwise our Ascot auction would be great, and would give us enough time to do another article maybe about it and get the interest out there.

I look forward to hearing your thoughts.



With Kind Regards,
afijn, misschien met een jaar of wat eens bekijken of ik dat (zo'n avontuur) 'aankan' en of iemand anders dat tegen die tijd laat regelen en alles uit handen 'durf' te geven :hmmm:
Laatst gewijzigd door GTRene op 10 mar 2015, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9079
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Klassieker Veilingen

Bericht door smiley » 10 mar 2015, 13:57

Je zoekt een Nederlandse Wayne Carini zeg maar.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Klassieker Veilingen

Bericht door GTRene » 10 mar 2015, 14:04

smiley schreef:Je zoekt een Nederlandse Wayne Carini zeg maar.
moest hem ff opzoeken, maar idd :mrgreen:
zo'n soort persoon die je 'kent' en vrij makkelijk in vertrouwen kan nemen voor zoiets.

het is in elk geval goed zoiets achter de hand te hebben, stel dat ik bv de pijp uit ga en mijn familie (zusjes) krijgen dan het geld wat ze uit mijn goederen en huis e.d. kunnen halen.
Ik zou wel graag willen dat ze een leuke prijs krijgen en het bv dan mooi via zo'n bedrijf als Coys geregeld kan worden, denk trouwens wel dat dan mijn zusjes (die advocaten) het eigenlijk wel kunnen regelen, helemaal qua op papier zetten van e.d. bovendien zijn die ook wat makkelijker en komen af en toe ook in de UK.

maar zijn er ook DF leden die zoiets wel eens hebben gedaan via Coys en of UK auction bedrijf?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten