Vorige week een aantal dagen naar Duitsland geweest en nog een Wildpark bezocht waar ook Wolven zaten.....kon onder andere deze portretten maken:
1.
2.
Night Shot The Hague by Niels Onderwater - Automotive Photography, on Flickr
Beatrix Kwartier The Hague by Niels Onderwater - Automotive Photography, on Flickr
Beatrix Kwartier The Hague by Niels Onderwater - Automotive Photography, on Flickr
Met name je laatste zin zegt genoeg. De vertekening is voor je persoonlijke gebruik niet acceptabel, dus verkopen.KoenM schreef:Allen, ik ben op flickr zowel foto's gemaakt met de 17-50 als met de 18-140 gaan bekijken en qua kwaliteit ontlopen ze elkaar niet veel voor mijn gevoel. Ook heb ik geen duidelijke voorkeur qua sfeer.
Ook hier viel weer op dat de 18-140 wel erg vertekend op 18mm, en daar fotografeerde ik altijd veel op.
Kijk, dit zegt mij dan voldoende om hem snel te verkopen.Michele schreef:Als je de Tamron 17-50mm f/2.8 zonder VR hebt, is de 18-140 van Nikon echt behelpen in vergelijking. Bereik is heel leuk, maar de absolute kwaliteit legt het echt af tegen de Tamron, met name op grote diafragma-openingen. De 18-140 is een compromislens als opvolger van de 18-135. Een objectief om mensen tegemoet te komen die de 18-200 niet kunnen / willen aanschaffen. De Tamron behoort tot de scherpste objectieven die er zijn in de DX klasse. Heb er jarenlang mijn brood mee verdiend.
NielsOnderwater schreef: