Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Hielke

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Hielke » 16 jan 2015, 17:46

Rico, we hebben het over het moment dat pleuris met die gefrustreerde geloofsextremisten uitbreekt. Niet over de doorgedraaide gek die overal ter wereld voorkomt.

TLRS

Bericht door TLRS » 16 jan 2015, 18:41

RVV schreef:Terreur bestaat bij de gratie van chaos.
Precies.

Een samenleving kan zich niet 100% weren tegen een zeer wendbare, kleine groep mensen zonder regels. Wild west oplossingen hebben geen zin. Je kunt je ook afvragen wat de "anti terreur" wetten voor zin hebben tegen bepaalde, onvoorspelbare terreur daden. En wat de consequenties zijn van die regels, voor de massa.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 16 jan 2015, 23:21

Belgie heeft al actief militairen ingezet hoorde ik net op de radio. (iets van 150)

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 17 jan 2015, 05:54

RVV schreef:Hielke kijkt teveel Amerikaanse TV series ;-)

100% controle over een semi automatisch wapen vraagt nogal wat oefening, training en ervaring. De bad guys mogen in de wilde weg schieten maar de good guys mogen alleen de bad guys raken. Dat is een iets lastiger klusje dan 6 keer per jaar op de schietbaan op een schietschijf te mikken met een semi automatisch wapen.

97% van de agenten op straat schiet nooit in zijn leven op een ander mens. Wat moeten die mensen met een semi automatisch geweer? In de kofferbak zeg je? Grapjas.. elke politieauto een semi automatisch wapen in de kofferbak. Ik zie het boevengilde al handenwrijvend kofferbakken openbreken. Beetje wapen doet zo'n 5000 tot 6000 euro in het zwarte circuit.

Het is maar goed dat we goed opgeleide arrestatieteams hebben. Die mannen zijn dag en nacht er mee bezig. En Nederland is zo klein binnen een uur staan ze op de stoep.
Je kan met een semiautomatisch geweer makkelijker iets raken als met een pistool. Bijvoorbeeld een M16 of M4 schiet veel makkelijker als een 9mm pistool. Iets ter grootte van een volwassen persoon raken op 200 meter is echt geen kunst, zelfs zonder optische hulpmiddelen alleen moet diegene wel aan dat apparaat gewend zijn, bijvoorbeeld hoeveel trekkerdruk voordat het schot afgaat en hoe moet het vizier staan.

Alleen. Het is nogal een verschil of jij op de schietbaan staat met gehoorbescherming etc of wanneer het voor het echt is zeg maar. Als je met een 9mm pistool schiet zonder gehoorbescherming dat doet al pijn aan je oren. Geluid van een volautomatische AK47 in de binnenstad is gewoon ronduit beangstigend.

Ik zie dat al helemaal voor me. Een stel agenten komt aanrijden, willen die M16's uit hun kofferbak pakken. Ondertussen vuurt een terrorist of een overvaller of whatever even volautomatisch een magazijn op die politieauto af. Die agenten liggen achter de auto terwijl het glas in de rondte vliegt, die doen het in hun broek en komen daar niet achter vandaan.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 jan 2015, 09:37

De kogels vliegen mij in elk geval nog niet om de oren. En of 't nou vanuit overheden komt die dmv culture of fear de boel aanmekaar breien, of vanuit traumatisch ervaren gehersenspoelden die van elke aanname een complottheorie maken, er is geen absolute waarheid.

Behalve het weer, dat is op dit moment absoluut mooi, maar dat kan ook zomaar veranderen.

Hielke

Bericht door Hielke » 17 jan 2015, 11:11

Bert ///M3 schreef:
Ik zie dat al helemaal voor me. Een stel agenten komt aanrijden, willen die M16's uit hun kofferbak pakken. Ondertussen vuurt een terrorist of een overvaller of whatever even volautomatisch een magazijn op die politieauto af. Die agenten liggen achter de auto terwijl het glas in de rondte vliegt, die doen het in hun broek en komen daar niet achter vandaan.
Het is wat een technisch, noem het tactisch of ballistisch, verhaal geworden, maar het is in de discussies op radio en tv de laatste dagen wel een hot topic. Laten we niet over de decibels van de knal praten, dat is gewenning. Één keer geschoten en je weet dat. Maar neem nou die Parijse Louis de Funes die met z'n maat doodgemoedereerd in z'n witte Peugeot komt aanzetten, klaar om met klem die terroristen er verbaal op te wijzen dat ze de wet overtreden hebben en aldus staande worden gehouden. Please...., je hebt toch gehoord dat er met Kalashnikov's wordt geschoten! Hoe naïef wil je zijn om zo de val in te rijden?

Laat ik er ook niet te gedetailleerd op ingaan. Hoe dan ook, met whatever karabijn of geweer, semi-automatisch of niet, als ik ermee maar net rond de hoek kan kijken en zie dat ze eraan komen, lopend, rennend of in de auto, dan zijn ze voor mij. Wat met een 9mm pistool op 50 meter al een hele klus is, is met een karabijn op 200 meter een peulenschil. Het kan in Amerika, dan kan het hier ook.

Of je er morele bezwaren tegen hebt de politie op deze manier uit te rusten is een ander verhaal. Ik in ieder geval niet. Worden ze misschien weer wat serieuzer genomen na ons jarenlang in het struikgewas lastig te hebben gevallen met lullige belastingtechnische snelheidsovertredingen.

Ik heb even op internet rondgekeken en het wapen hieronder lijkt me bijzonder geschikt om als aanvulling in de PSU van het nederlandse politiekorps te worden opgenomen. Hij zit nog in de testfase, maar toch.

https://www.youtube.com/watch?v=GQpfQd1397E" onclick="window.open(this.href);return false;

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 17 jan 2015, 12:19

Als een doel 50 meter van je af staat, kan je beter met je pistool gaan gooien, dan neemt de nauwkeurigheid ernstig af.

Wel met Hielke eens dat schieten natuurlijk gewoon aan te leren is. Dat doet defensie dan toch echt stukken beter, wij lagen zeer regelmatig op de schietbaan, zowel toen ik paraat zat, als ik toen er als hoofdschietinstructeur naast stond. Het is nog leuk ook, zolang het tenminste op de schietbaan gebeurd :tooth:

Ik ben geen voorstander van gewapende militairen op straat zoals nu in België het geval is, maar ben ervan overtuigd dat als dat mocht gebeuren, de veiligheid echt wel toeneemt. Opmerkingen over het volume van ons leger, slechte uitrusting/niet goed getraind en wat ik nog meer hier voorbij heb zien komen betwist ik dus ook, dat is gewoon niet waar. Of de politie er ook zo voor staat durf ik niet te zeggen...

GTRene

Bericht door GTRene » 17 jan 2015, 12:24

TEHERAN - Twee Iraniërs zijn zondag tot de doodstraf veroordeeld door de Iraanse justitie, omdat zij voor de derde keer betrapt zijn op het drinken van alcohol.
Dat zei Hassan Schariati, het hoofd van de rechterlijke macht van de regio, tegen het Iraanse persbureau Isna.

Volgens Schariati is het drinken van alcohol niet anders dan andere wetsovertredingen en beschouwt de Iraanse Justitie het als een zwaar misdrijf.

''Het vonnis zal voltrokken worden zodra het hoogste gerechtsorgaan dit heeft bevestigd'', aldus Schariati.

Alcoholgebruik is ten strengste verboden in het islamitische land, maar tegen hoge prijzen wel beschikbaar op de zwarte markt. Tot nu werden overtredingen van de alcoholwet alleen bestraft met geldboetes en zweepslagen.

De doodstraf staat in Iran onder meer op moord, verkrachting, gewapende overval en handel in drugs.
:shock: http://www.nu.nl/buitenland/2843363/twe ... inken.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wat reacties hier>

http://www.nujij.nl/algemeen/twee-irani ... 4133.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 17 jan 2015, 12:35

En dan komt Obama die wel weet wat de EU moet doen (denk Rusland e.d. sancties enz), met zoiets als dit...
De US is ook net zoiets als Europa...euh...not>
'Europa moet meer werk maken van integratie moslims'
Volgens de Amerikaanse president Barack Obama is het belangrijk dat Europa meer werk maakt van de integratie van moslims en niet alleen kiest voor een harde aanpak.
Dat heeft president Barack Obama vrijdag in Washington gezegd op een gezamenlijke persconferentie met de Britse premier David Cameron, aldus de krant Washington Examiner.

Moslims zijn in de Verenigde Staten veel beter geïntegreerd dan in Europa, aldus de Amerikaanse president. Daardoor is het volgens hem voor terreurnetwerken makkelijker om Europese moslims te verleiden dan hun geloofsgenoten in de VS.

''Onze grootste voordeel is dat onze moslimgemeenschappen zich Amerikanen voelen'', zei Obama. ''In een aantal delen van Europa is dat niet het geval.''
http://www.nu.nl/buitenland/3974274/eur ... slims.html" onclick="window.open(this.href);return false;

reacties hier>

http://www.nujij.nl/algemeen/obama-wil- ... ageStart=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 17 jan 2015, 13:05

dat met die Iranezen en doodstraf zit natuurlijk het Westen/Navo/EU achter, hoe duidelijk kan 't zijn:)

En Obama moet niet lullen, Europa is al honderden/duizenden jaren verdeeld en ellende. USA is pas 'n 'paar honderd jaar' een nieuwe land/nieuwe wereld, daar kon een ieder als immigrant, van Ier, Italiaan, Vietnamees, Afrikaan en Libanees opnieuw beginnen in het nieuwe land Amerika. Dus ze voelen zich allemaal trots 'Amerikaan' met allen hun eigen achtergrond en subcultuur. Totaal anders dan Europa die met hun oorlogszucht en kleine stadsstaatjes(denk aan Italie en ook Duitsland in vroeger tijden) altijd al in onmin met elkaar leefden. Kijk naar Florence vs Siena, half uurtje van elkaar rijden ofzo en ze sloegen mekaar de harses al in.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 jan 2015, 13:13

Ik moet wel minzaam glimlachen om Obama...........

Het moet hier minder hard............ :lol:

Wat dacht je hoe er in de USA geïntegreerd wordt? Dat gaat niet hard, dat gaat knetterhard ! Niet integreren, geen baan, geen baan geen geld, zeker geen green card.........

Nee, het moet niet minder hard in de EU, het moet wel meer the American way die integratie hierzo.........het is hier kapot gepamperd, en als dank krijg je een blauwe boon tussen je ogen..........

FTOM..........

Robin

Bericht door Robin » 17 jan 2015, 13:16

Inderdaad, kijk bij de Mex/US border, of El Paso/Ciudad Juárez, romo.

Wat 'n gehaktbal die Obama.

Europa is 't oude 'moederland', laat ons maar lekker en bemoei je er niet mee:)

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 17 jan 2015, 13:29

Hielke schreef:
Bert ///M3 schreef:
Het is wat een technisch, noem het tactisch of ballistisch, verhaal geworden, maar het is in de discussies op radio en tv de laatste dagen wel een hot topic. Laten we niet over de decibels van de knal praten, dat is gewenning. Één keer geschoten en je weet dat. Maar neem nou die Parijse Louis de Funes die met z'n maat doodgemoedereerd in z'n witte Peugeot komt aanzetten, klaar om met klem die terroristen er verbaal op te wijzen dat ze de wet overtreden hebben en aldus staande worden gehouden. Please...., je hebt toch gehoord dat er met Kalashnikov's wordt geschoten! Hoe naïef wil je zijn om zo de val in te rijden?

Laat ik er ook niet te gedetailleerd op ingaan. Hoe dan ook, met whatever karabijn of geweer, semi-automatisch of niet, als ik ermee maar net rond de hoek kan kijken en zie dat ze eraan komen, lopend, rennend of in de auto, dan zijn ze voor mij. Wat met een 9mm pistool op 50 meter al een hele klus is, is met een karabijn op 200 meter een peulenschil. Het kan in Amerika, dan kan het hier ook.

Of je er morele bezwaren tegen hebt de politie op deze manier uit te rusten is een ander verhaal. Ik in ieder geval niet. Worden ze misschien weer wat serieuzer genomen na ons jarenlang in het struikgewas lastig te hebben gevallen met lullige belastingtechnische snelheidsovertredingen.

Ik heb even op internet rondgekeken en het wapen hieronder lijkt me bijzonder geschikt om als aanvulling in de PSU van het nederlandse politiekorps te worden opgenomen. Hij zit nog in de testfase, maar toch.

https://www.youtube.com/watch?v=GQpfQd1397E" onclick="window.open(this.href);return false;
In Amerika is de politie tot hun tanden toe gewapend maar vallen er toch nog regelmatig veel doden bij een massa schietpartij. Ergo daar zijn ze ook niet in staat tot direct ingrijpen.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 17 jan 2015, 13:30

Robin schreef:Inderdaad, kijk bij de Mex/US border, of El Paso/Ciudad Juárez, romo.

Wat 'n gehaktbal die Obama.

Europa is 't oude 'moederland', laat ons maar lekker en bemoei je er niet mee:)
Niks mis met de integratie daar.

Als je als 1 van de weinige blanken in een disco staat met 500 mexicaanse dames :lol:

Bram

Bericht door Bram » 17 jan 2015, 13:49

:roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 jan 2015, 15:43

:mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 jan 2015, 16:20

De Amerikanen hebben meer last van doorgedraaide puberalen die zich op scholen lichtelijk onbegrepen voelen, vervolgens Pa`s equivalent van een AK47 uit de kast pakken (d`r zat toch geen slot op), vervolgens even een M16 leegmaaien op die f.cking class mates................

Ja Obama, prima opmerking over de EU.

Zet Moore`s Bowling for Columbine nog maar eens weer op..............

Maus

Bericht door Maus » 17 jan 2015, 20:36

Bram schreef: Gelukkig dat je niet alles wantrouwt :)

Ik heb een aantal hoofdstukken bekeken en ik zie nergens bronvermeldingen staan hoor Afbeelding Dat lijkt me gezien de stevige beweringen die gedaan worden wel essentieel.

Betreffende de personen in hoofdstuk 7, als je de inleiding overslaat wat ik inderdaad gedaan heb, zijn de titel (wie is wie in de EU) en de inhoud wat mij betreft geen goede match. Mensen die al 100 jaar dood zijn spelen geen directe rol in de oprichting of het huidige bestuur van de EU. Als je dan de inleiding overslaat, ontstaat de indruk dat de auteurs van mening zijn dat overleden mensen een rol spelen in de EU. Kortom, ik snap dat niet helemaal.

Grondleggers van de Europese samenwerking zijn Schuman en Monnet, ik zie IG Farben of nazi's uit de vorige eeuw nergens terugkomen, behalve dan in het 'relay-of-life' boek. Het Schumanplan was de start richting de EGKS, wat de voorloper is van de EU. Het overdragen van macht met de bedoeling wederzijdse afhankelijkheid te bevorderen zou oorlog moeten voorkomen, na twee wereldoorlogen die in Europa begonnen zijn had men er wel genoeg van. Daarnaast stimuleert zo'n verbinding de onderlinge handel en daardoor nam de welvaart bij de leden van de EGKS enorm toe.

Kenmerken van een dictatuur (maar dat weet jij vast wel) zijn onder andere dat tegenstanders van het regime gevangen worden gezet, of gemarteld en vermoord. Er is vaak geen onafhankelijke rechtsspraak. De EU is deels intergouvernementalistisch (regeringen controleren zelf de uitvoering van besluiten en hebben indien er sprake is van zuiver intergouvernementalisme altijd een vetorecht) en supranationalistisch ('boven het nationale niveau'). Besluiten moeten vaak door de Raad geaccordeerd worden en daar heeft ieder land een vertegenwoordiger in zitten. Dat heeft weinig van doen met een dictatuur, net als de Europese rechtsspraak.

Waarom zou ik me moeten verdiepen in WOII? Wat ga ik daarvan opsteken en/of heb ik gemist, naast wat ik er al over weet? Je opmerking impliceert dat wat ik erover weet, niet 'de waarheid' is. Zou je dat toe willen lichten?
Ik had jouw reactie (uiteraard) gelezen, maar nog niet eerder de tijd gehad om er inhoudelijk op te reageren.

Monnet en het Schumanplan worden in hoofdstuk 6 aangehaald.
IG Farben = het olie-, chemie- en farmaciekartel. Dit gaan zij natuurlijk niet aan de grote klok hangen. ;)

Met betrekking tot (vermeende) dictatuur van de EU; nu het verdrag van Lissabon van kracht is, heeft geen enkele lidstaat géén zeggenschap meer over Brussel. Met andere woorden; de macht in Brussel is nu losgekoppeld van alles en iedereen. Besluiten uit Brussel kunnen niet aangevochten worden.

Met betrekking tot mijn opmerking over WOII; van kinds af aan wordt ons een bepaald beeld (van de geschiedenis) geschetst en ons dit met de paplepel ingegoten als zijnde "de waarheid".
Op school, in de media en noem het allemaal maar op, overal wordt ons díe waarheid verteld.
Vroeger was de lucht nog schoon en seks vies, dat soort dingen. :tooth:
Ook mijn perceptie was zo gevormd, totdat ik er achter kwam dat die lucht helemaal niet zo schoon was. :blackeye:
Doelend op WOII wordt ons (welhaast met hand en tand verdedigd) een "waarheid" voorgehouden, welke ik vroeger geloofde. Ook ik heb met m'n suffe harses menig film en docu gezien, boeken gelezen, etc. Ben ook in Normandië geweest, Auschwitz bezocht, noem het maar op.
Omdat ik ook open sta (in z'n algemeen) voor een andere kijk op dingen en door het lezen daarvan, is mijn perceptie van bepaalde zaken veranderd.
Zo ook die aangaande (in dit geval) WOII. Er zijn feiten die ons als "waarheid" geleerd worden, maar welke (bijvoorbeeld logistiek gezien) simpelweg niet kunnen kloppen.
Zo zijn er heel wat "waarheden" over WOII, "waarheden" die ons een bepaald beeld moeten schetsen.
In dat licht gezien gaf ik je aan je hierin te verdiepen omdat je dan wellicht ook de link kan maken tussen WOII en de EU. :)

GTRene

Bericht door GTRene » 17 jan 2015, 21:24

als je het over WO2 hebt, ik wist tot een jaar of wat terug ook niet dat de US zoveel oorlogs misdadigers naar de US verscheepte om daar te laten werken en of als spion in te zetten enz, ipv dat bv velen in het gevang kwamen werden velen schijnbaar daar verwelkomt voor eigen gebruik e.d.
Het eerste CIA-project is de Displaced Persons Act, een immigratiecampagne die tussen 1948 en 1952 een half miljoen Oost-Europeanen naar de VS brengt. Onder hen 10.000 nazi-oorlogsmisdadigers (3): hooggeplaatste officieren van het Hongaarse IJzeren Kruis, het Bulgaarse Legioen, de Organisatie van Oekraïense Nationalisten van Stephan Bandera, het Litauwse Legioen en de Witrussische Brigade. De meeste vormden Waffen-SS-divisies en zijn schuldig aan sadistische moorden op communisten, joden en andere burgers. (4)
en meer hier>

http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott_2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jan 2015, 17:26

wat een mafkezen lopen er toch rond op deze aardkloot, bv zoals de vader van dit meisje>
Man probeert dochter levend te begraven, omdat ze een meisje is
Afbeelding
De Indiase Aboel Hoessein wilde van zijn dochter af, omdat ze geen zoon is. Hij besloot haar levend te begraven in zijn achtertuin in het dorpje Putia. Het tienjarige meisje was al tot haar nek bedolven met aarde, maar kon nog net op tijd door buurtbewoners worden gered.
De man had zijn dochter gekneveld en haar mond dichtgeplakt. Toen hij zijn vrouw hoorde thuiskomen, bedekte hij haar nog zichtbare hoofd met een zeil om de klus later af te maken.
Maar de moeder van het meisje sloeg alarm, nadat ze haar dochter nergens kon vinden. Buurtbewoners vonden het kind al snel en bevrijdden haar.
Ze hebben de man een flink pak rammel gegeven en uitgeleverd aan de politie. Hij is aangeklaagd voor poging tot moord.
Meisjes zijn in India niet gewenst. Het komt regelmatig voor dat foetussen worden afgedreven als blijkt dat het een meisje is.
http://www.welingelichtekringen.nl/same ... je-is.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jan 2015, 17:36

of wat te denken van dit soort figuren ingepraat en opgejut wellicht door hun 'imams' of wat ook>>
Naar verluidt honderdduizenden Tsjetsjenen zijn maandag in de hoofdstad Grozny de straat op gegaan uit protest tegen de ''vulgaire en immorele'' cartoons van de profeet Mohammed in Charlie Hebdo.
De leider van de Russische deelrepubliek, Ramzan Kadirov, zei in een toespraak dat zijn volk bereid is om te sterven om de naam van de profeet te beschermen.
Please do so now :ongeveer als:

http://www.nu.nl/buitenland/3975641/tsj ... hebdo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

of nog grotere imbecielen in Niger om dezelfde reden ff 45 kerken in de fik steken alleen al het afgelopen weekenden!
moet er eens een Moskee in de fik gestoken worden, nee niet die ze zelf per ongeluk lieten branden, maar moet je ze dan eens horen, kijk wat ze zelf doen...
Tijdens de rellen in Niamey, de hoofdstad van het Afrikaanse Niger, zijn afgelopen weekeinde in totaal 45 kerken in brand gestoken. Vijf mensen kwamen om het leven en 128 mensen raakten gewond.

http://www.nu.nl/buitenland/3975486/rel ... niger.html" onclick="window.open(this.href);return false;

die lui zijn echt van kinds af aan al vergiftigt door hun leermeesters en imams enz, totaal van de pot gerukt
vanwege zo'n foute Profeet ook nog eens, een slavendrijver en erger :sealed: dat het was.

ongelofelijk dat mensen zich zo kunnen gedragen en denken dat ze gelijk hebben of er goed aan doen en of al die maagden krijgen....vandaar dat extremisten vaak als geestesziek worden beschouwd in westerse landen. ;-)

Bram

Bericht door Bram » 21 jan 2015, 17:01

Jouw eenzijdige geleuter over alles wat met die verschrikkelijke islam te maken heeft neemt onderhand anders ook geesteszieke vormen aan. Extremisten en idioten vind je overal, bij iedere religie, waar ook op deze wereld. Dat is niet alleen voorbehouden aan moslims.

Tip, zoek een baan of zo, steek je energie in iets zinvols.

GTRene

Bericht door GTRene » 21 jan 2015, 17:21

Bram schreef:Jouw eenzijdige geleuter over alles wat met die verschrikkelijke islam te maken heeft neemt onderhand anders ook geesteszieke vormen aan. Extremisten en idioten vind je overal, bij iedere religie, waar ook op deze wereld. Dat is niet alleen voorbehouden aan moslims.

Tip, zoek een baan of zo, steek je energie in iets zinvols.
Tip, lees die nieuwsberichten dan niet en of blokkeer bv mijn geplaatste berichten Bram.

Als je je ogen afsluit voor de rest van de wereld verdwijnen die zaken ook niet Brammetje,
je hoeft het niet persoonlijk naar mij of andere leden te maken met die laatste zin bv van jou!
en dat noemt zich een leraar whahah :lol: :bag:

Maus

Bericht door Maus » 21 jan 2015, 19:28

GTRene schreef:of wat te denken van dit soort figuren ingepraat en opgejut wellicht door hun 'imams' of wat ook>>
Naar verluidt honderdduizenden Tsjetsjenen zijn maandag in de hoofdstad Grozny de straat op gegaan uit protest tegen de ''vulgaire en immorele'' cartoons van de profeet Mohammed in Charlie Hebdo.
De leider van de Russische deelrepubliek, Ramzan Kadirov, zei in een toespraak dat zijn volk bereid is om te sterven om de naam van de profeet te beschermen.
Please do so now :ongeveer als:

http://www.nu.nl/buitenland/3975641/tsj ... hebdo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

of nog grotere imbecielen in Niger om dezelfde reden ff 45 kerken in de fik steken alleen al het afgelopen weekenden!
moet er eens een Moskee in de fik gestoken worden, nee niet die ze zelf per ongeluk lieten branden, maar moet je ze dan eens horen, kijk wat ze zelf doen...
Tijdens de rellen in Niamey, de hoofdstad van het Afrikaanse Niger, zijn afgelopen weekeinde in totaal 45 kerken in brand gestoken. Vijf mensen kwamen om het leven en 128 mensen raakten gewond.

http://www.nu.nl/buitenland/3975486/rel ... niger.html" onclick="window.open(this.href);return false;

die lui zijn echt van kinds af aan al vergiftigt door hun leermeesters en imams enz, totaal van de pot gerukt
vanwege zo'n foute Profeet ook nog eens, een slavendrijver en erger :sealed: dat het was.

ongelofelijk dat mensen zich zo kunnen gedragen en denken dat ze gelijk hebben of er goed aan doen en of al die maagden krijgen....vandaar dat extremisten vaak als geestesziek worden beschouwd in westerse landen. ;-)
Ik lees Tsjetsjenen en Boko Haram, allebei te liëren aan de CIA, MI6, etc. :hmmm:

romo

Bericht door romo » 21 jan 2015, 20:56

http://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/21/ecb ... ie-pompen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Absurd IMO..........

Plaats reactie