Meeten lijkt me prima plan!

LOL, ik stond erbij en keek ernaar... dacht precies hetzelfdeRoberto schreef:Haha beide opmerkingen zijn ontzettend treffend. Herinner me inderdaad het moment dat de e36 voorbij reed en ik dacht 'is dat nou nodig'matthyssie schreef:En dat is dus exact waarom je een E36 rijdt. AsoRiceaux schreef:Laatst moet je me wel hebben zien rijden.Volgens mij stond je bij de Z4, aangezien m'n toeter niet werkt heb ik maar even de motor hoog in toeren gegooid.
![]()
![]()
Was op dat moment met mijn dakpomp bezig, die had het helaas begeven (Z4 kwaal) maar werkt inmiddels weer.
Misschien moeten we gewoon ff meeten binnenkort, ben inmiddels wel erg benieuwd naar de e36, helemaal nadat ik zag wat je allemaal vernieuwd hebt!
Bedankt!Tim N schreef:Olieverslies, vanos leiding wil zweten, en pakking oliefilterhuis wil zweten.
Zie ook mijn ex e46 titransilber touring draadje
Lastig om hier een antwoord op te geven. Wat mij betreft een heerlijk donker geluid met een aardige 'plof'.frank de jonge schreef:Hoe klinken die Bos dempers onder zo'n 2 cylinder? Had ook dat model maar dan Carbon onder mn GSXR maar zat geen geluid in....
Thanks! Gaat tot nu goed inderdaad. Al staat ie momenteel ze winterslaap. (Nog een maandje hoop ik?)JdBn schreef:Leuke fiets zo'n Falco! Zelfde Rotax blok wat er in mijn RSV zat, aardig betrouwbaar (en rap) die dingen
http://www.vanosrepair.nl/beisan-system ... t-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;Roberto schreef:Zo tijd voor een broodnodige update!
(Iemand een idee wat de gebruikelijke plekken zijn waar een M54 olie verliest?)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten