Dan heeft Niels wel goed onthouden dat er wat mee was. Schadebak dus.MR M POWER schreef:Vandaag even een ritje Limburg gemaakt om deze Z3M te bekijken. Het betreft wel een EU-spec auto.EvdP schreef:Vraag om een foto van het motorblok om de opmerking hierboven uit te sluiten.MR M POWER schreef:Is er iemand bekend met deze Z3 M Roadster? http://link.marktplaats.nl/m861175134
minpunten:
-motorkap, voorbumper, voorschermen, spiegels hebben kleurverschil met de rest van de auto + "wolkerig" gespoten
-blanke lak + blauwe lak op deurrubbers etc,
-motorkap slecht afgesteld
-voorbumper slecht gemonteerd
-leder van het stuur is niet netjes meer, dof / versleten
-map met boekjes niet aanwezig
-matig / niet zo netjes laswerk in kofferbak boven achteras
-originele velgen zijn zwart gespoten (was van te voren bekend)
pluspunten
-motorisch wel goed, Vanos is al eens aangepakt
-Eisenmann uitlaat
Aangezien er te veel minpunten zijn geen testrit gemaakt. De auto is overigens voor een klant als iemand nog een nette Z3 M Roadster weet hoor ik het graag.
MR M POWER schreef:Vandaag even een ritje Limburg gemaakt om deze Z3M te bekijken. Het betreft wel een EU-spec auto.EvdP schreef:Vraag om een foto van het motorblok om de opmerking hierboven uit te sluiten.MR M POWER schreef:Is er iemand bekend met deze Z3 M Roadster? http://link.marktplaats.nl/m861175134
minpunten:
-motorkap, voorbumper, voorschermen, spiegels hebben kleurverschil met de rest van de auto + "wolkerig" gespoten
-blanke lak + blauwe lak op deurrubbers etc,
-motorkap slecht afgesteld
-voorbumper slecht gemonteerd
-leder van het stuur is niet netjes meer, dof / versleten
-map met boekjes niet aanwezig
-matig / niet zo netjes laswerk in kofferbak boven achteras
-originele velgen zijn zwart gespoten (was van te voren bekend)
pluspunten
-motorisch wel goed, Vanos is al eens aangepakt
-Eisenmann uitlaat
Aangezien er te veel minpunten zijn geen testrit gemaakt. De auto is overigens voor een klant als iemand nog een nette Z3 M Roadster weet hoor ik het graag.
Dat valt nog mee, bedankt voor de info!Joël D. schreef:8 jaar oud, dus 90% korting op de BPM, blijft maximaal 1.000 Euro aan BPM over. Plus nog wat kosten voor vervoer, keuring, kentekenbewijs en kenteken. Dus zeg 1.500 Euro erbij?
Voor dat geld mag je mijn MX-5 ook, met +/- 145 pk, hardtop en een extra set wielen en een compleet gereviseerde motor, 2500 km geleden.ThomasNürburgring schreef:Dat valt nog mee, bedankt voor de info!Joël D. schreef:8 jaar oud, dus 90% korting op de BPM, blijft maximaal 1.000 Euro aan BPM over. Plus nog wat kosten voor vervoer, keuring, kentekenbewijs en kenteken. Dus zeg 1.500 Euro erbij?
Ik ben me nog maar slechts aan het oriënteren.matthyssie schreef:Voor dat geld mag je mijn MX-5 ook, met +/- 145 pk, hardtop en een extra set wielen en een compleet gereviseerde motor, 2500 km geleden.ThomasNürburgring schreef:Dat valt nog mee, bedankt voor de info!Joël D. schreef:8 jaar oud, dus 90% korting op de BPM, blijft maximaal 1.000 Euro aan BPM over. Plus nog wat kosten voor vervoer, keuring, kentekenbewijs en kenteken. Dus zeg 1.500 Euro erbij?![]()
Kan ik een E30 of E36 halen.
Was de MX-5 je eerste auto?matthyssie schreef:Dat dacht ik ook bij m'n eerste auto.
Nee, de MX-3. Ik wilde ook in de zomer pas een auto kopen (ik werd in juli 18 jaar), maar ik had hem in januari al gekocht.ThomasNürburgring schreef:Was de MX-5 je eerste auto?matthyssie schreef:Dat dacht ik ook bij m'n eerste auto.
Nissan 200SX S13
The power and torque of the modifications:
- 4.0 V8 BMW M60B40 - 286KM
Gebruikers op dit forum: beske, BMeinders, Joost H., Peter-Paul en 2 gasten