Positie-lichtje rechts doet het idd niet, en dat is dus precies zo'n lampje als die ik net vervangen (en dus over) heb. Ehr, zaterdag maar ff fixen.

Ziet er goed uit! Had ‘m ook op SwedeSpeed voorbij zien komenMartijnGizmo schreef:Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van LED-stadslichtjes, vaak krijg je dan zo'n blauw pitje ergens in de koplamp. Op een Amerikaans Volvo-forum zag ik echter iemand met een setje van Osram, dat wel netjes wit rondom leek te stralen:
Zitten wij dan werkelijk allebei op precies dezelfde forums?ijsga schreef: Ziet er goed uit! Had ‘m ook op SwedeSpeed voorbij zien komen
Denk hetFerdi Gielen schreef:Zitten wij dan werkelijk allebei op precies dezelfde forums?ijsga schreef: Ziet er goed uit! Had ‘m ook op SwedeSpeed voorbij zien komen
ijsga schreef:Mijn V50 zegt dan:
SLEUTELBATTERIJ LAGE SPANNING
Net HAL9000 hoor, je schrikt je kapot!Arthur schreef:Een pratende auto!
ijsga schreef:Mijn V50 zegt dan:
SLEUTELBATTERIJ LAGE SPANNING
39878254 voor alleen de achterlip, 39874286 voor de hele bodykit, maar die is niet meer (nieuw) leverbaar. Optie 2 is idd meer moeite/kosten, maar vind ik eigenlijk wel mooier.Ferdi Gielen schreef:Optie 1 is wel de gemakkelijkste van de 2.
Kan de onderdeelnummers wel voor je navragen mocht je dat willen.
Dat is waarMartijnGizmo schreef:39878254 voor alleen de achterlip, 39874286 voor de hele bodykit, maar die is niet meer (nieuw) leverbaar. Optie 2 is idd meer moeite/kosten, maar vind ik eigenlijk wel mooier.Ferdi Gielen schreef:Optie 1 is wel de gemakkelijkste van de 2.
Kan de onderdeelnummers wel voor je navragen mocht je dat willen.
Wat een heerlijk geluid! Ik wacht nog geduldig tot de juiste V50 T5 te koop wordt aangeboden. Ik weet nu wel al wat daar onder komt te hangenMartijnGizmo schreef:Filmpjes-tijd!]
Nee, is eigenlijk al sinds aanschaf redelijk constant, ondanks de mods tot nog toe...Petrolhead Tom schreef:Merk je trouwens nog iets in het verbruik met het monteren van de downpipe?
Gebruikers op dit forum: EvdP, FredH, Ti-Tourist (Erik), Vanreijmersdal en 14 gasten