Nu heeft Apple de nieuwe OS X Yosemite geïntroduceerd en na downloaden ben ik eerlijk gezegd nog niet helemaal onder de indruk van onder andere de nieuwe layouts. Zal wel een kwestie zijn van wennen.
Gaarne jullie ervaring/eerste indruk......

iOS 8.1 denk ik ...Sjoerd MP BMW schreef:iPad eniPhones net geüpgraded naar iOS 8.2, er waren geregeld vastlopers. Yosemite gisteren binnengehaald, bootable stick maken en gaan!
Dat bedoel ik! Het was 8.0.2MarkS schreef:iOS 8.1 denk ik ...Sjoerd MP BMW schreef:iPad eniPhones net geüpgraded naar iOS 8.2, er waren geregeld vastlopers. Yosemite gisteren binnengehaald, bootable stick maken en gaan!
Gewoon uitgevoerd zonder backup? Ik hoor/zie nog vaak voorbij komen dat het niet helemaal vlekkeloos gaat...k33z schreef:Dat OSX Yosemite.... Dat ziet er toch niet uit? Vind het er allemaal niet mooier op geworden eerlijk gezegd.
Omdat niemand op internet gaat zetten dat het goed gingMenrik schreef:Gewoon uitgevoerd zonder backup? Ik hoor/zie nog vaak voorbij komen dat het niet helemaal vlekkeloos gaat...k33z schreef:Dat OSX Yosemite.... Dat ziet er toch niet uit? Vind het er allemaal niet mooier op geworden eerlijk gezegd.