Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin Hartog » 23 aug 2014, 12:33

Helaas komt er geen deel 4. :P

Sin City lijkt me echt niks om eerlijk te zijn, die skip ik dus ook mooi. Komende weken wordt iets rustiger qua films, het najaar wordt wel weer mooi. :D

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 23 aug 2014, 12:56

Robin Hartog schreef:Helaas komt er geen deel 4. :P

Sin City lijkt me echt niks om eerlijk te zijn, die skip ik dus ook mooi. Komende weken wordt iets rustiger qua films, het najaar wordt wel weer mooi. :D

Wat ik hiervoor schreef (al die namen) heb ik hier niet vandaan:) Dus er is nog hoop?
http://expendables.wikia.com/wiki/The_Expendables_4" onclick="window.open(this.href);return false;

Justin Bieber ha.

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4855
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Tom V » 24 aug 2014, 15:36

Sin City lijkt me echt weer top, daar heb ik erg veel zin in.

Guardians Of The Galaxy was vermakelijk. Humor, leuke muziek, beetje een Star Wars vibe ook wel.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin Hartog » 24 aug 2014, 17:03

Robin schreef:
Robin Hartog schreef:Helaas komt er geen deel 4. :P

Sin City lijkt me echt niks om eerlijk te zijn, die skip ik dus ook mooi. Komende weken wordt iets rustiger qua films, het najaar wordt wel weer mooi. :D

Wat ik hiervoor schreef (al die namen) heb ik hier niet vandaan:) Dus er is nog hoop?
http://expendables.wikia.com/wiki/The_Expendables_4" onclick="window.open(this.href);return false;

Justin Bieber ha.
Hmm, apart, ik dacht dat ze bevestigd hadden dat er geen deel 4 zou komen. Ik juich het alleen maar toe, daar niet van. :D

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door dvh » 24 aug 2014, 19:58

Vanavond Godzilla (2014) :TV kijken:

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 25 aug 2014, 13:56

Tom V schreef:Sin City lijkt me echt weer top, daar heb ik erg veel zin in.

Guardians Of The Galaxy was vermakelijk. Humor, leuke muziek, beetje een Star Wars vibe ook wel.
+1
GOTG was 'groots' qua visueel en ander spektakel.

Leuke muziekjes en geinige stukjes. Iets meer humor mocht en hij duurde best lang. Komt 'n vervolg.
Zoe Saldana heeft altijd plamuur op de kop/body, maar uit de kleren gaat ze amper. Vandaar 'n 8 maar:)

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door dvh » 25 aug 2014, 14:05

dvh schreef:Vanavond Godzilla (2014) :TV kijken:
Bagger.. hehe.

GOTG lijkt me ook leuk. Sin City ook. Vorig deel vond ik top iig.
Planet of the Apes lijkt me ook top. Heb nog een hoop te kijken.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 06 sep 2014, 09:51

Chef (van en met Jon Favreau, prachtvent) had prima recensies dus daar gister naartoe geweest. Relaxed , 'real life 2014' verhaal, komt geen zwaar visueel drama of fysieke ellende aan te pas, dat maakt 't al uniekerig.
Wel mooie vertolkingen en het is alsof je zelf bij 't groepje koks/ horecalui 'hoort' imho.

Prachtig kookwerk/beelden, dat Dustin Hoffman er ook inzit is mooi meegenomen, Robert Downey jr had 'n te kleine rol.

Naast de prachtige beelden van de roadtrip en heerlijke etenswaar waren de twee grootste lekkernijen toch Scarlett Johansson en Sofia Vergara (naast Charlize Theron wel de hottest Hollywood babes als je 't mij vraagt) :)

MAAR er mocht wel 'n pittiger sausje overheen imho dus 'n 8, een hele milde real life komische(somewhat) film...

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door 350 Z » 06 sep 2014, 10:29

Afbeelding
Zoe Saldana zonder plamuur :hot:

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 06 sep 2014, 10:36

Verrek hoe kon ik háár vergeten. Een top 4 dus:)

1)Charlize Theron
2)Sofia Vergara
3)Scarlett Johansson
4)Zoe Saldana



Nog meer?

Runners up: Jennifer Lawrence sinds kort:) Jessica Biel..

Eruit geknikkerd: Kate Upton, de meest overrated figuur van Hollywood:)

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 06 sep 2014, 12:02

Vergeten te melden bij 'Chef' : Top soundtrack, met Cubaanse muziek, 'a capella' Sexual Healing van Marvin Gaye(RIP) etc en deze plaat kwam er ook in voor , één van m'n favo puberbands toendertijd, naast Madness, Bad Manners en The Selecter.



Ook reed the maincharacter Carl S Klasse type W 116 en kwam er eventjes 'n 2002(?) BMW in voor.
Afbeelding

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door InjectTheVenom » 14 sep 2014, 18:29

Gek is dat idd van Police Academy. Heb me altijd kapot gelachen om Michael Winslow helemaal in deel 4 (?) geloof ik toen hij met gebalde vuist een duikboot na deed :lol: Hot Shots 1 en 2 het zelfde, snap niet eens meer dat ik er destijds zo om hem kunnen lachen.
Robin schreef:Verrek, inderdaad:) Dat was Chuck Norris lol.

Misschien in '4'.

Dan mogen nog Jean CVlaude van Damme, Tom Cruise, Kurt Russell, en bijv Daniel Craig er ook wel tussen. En hij van Taken, Liam Neeson. Dan kan ook Jeremy Renner, Mark Wahlberg, Al Pacino(why not) en Robert de Niro lol. En hij van de eerste Bourne Identity, Matt Damon. Etc Etc.

Sly krijgt 't nog druk met z'n deel 4/5/6/7/8/9.

Maar ik zag ook dat Police Academy 7 vorige week op TV was. In m'n jonge jaren kapotgelachen. Nu minder:)

Maar dat er een 7e deel was? Te gek. Ik dacht 4 ofzo.

Guardians of the Gakaxy willen we ook naartoe en die Marvel zwartwit cult toestand met Eva Green en Bruce Willis. Sin City, kwam gisteren uit (USA?) :

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door InjectTheVenom » 14 sep 2014, 18:31

Er móét gewoon een deel 4 komen :beer:
Robin Hartog schreef:
Robin schreef:
Robin Hartog schreef:Helaas komt er geen deel 4. :P

Sin City lijkt me echt niks om eerlijk te zijn, die skip ik dus ook mooi. Komende weken wordt iets rustiger qua films, het najaar wordt wel weer mooi. :D

Wat ik hiervoor schreef (al die namen) heb ik hier niet vandaan:) Dus er is nog hoop?
http://expendables.wikia.com/wiki/The_Expendables_4" onclick="window.open(this.href);return false;

Justin Bieber ha.
Hmm, apart, ik dacht dat ze bevestigd hadden dat er geen deel 4 zou komen. Ik juich het alleen maar toe, daar niet van. :D

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door daNpy » 04 okt 2014, 09:30

Vorige week naar the equalizer geweest, gave film weer met Denzel Washington :thumbup:

Gisteren naar Gone Girl geweest. Dacht eerst dat het een wijvenfilm was, maar dat is het dus alles behalve.
Het verhaal is enorm goed in elkaar gezet, ook echt een gave film.

(En blote tieten natuurlijk :mrgreen: )

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 04 okt 2014, 10:50

Equalizer was inderdaad prima, ik dacht eerst: Weer zo een scenario van special agent loner die de boel in mafialand ofzo op stelten zet, maar het was toch weer net even een wat ander verhaal. Ook wel redelijk bloederig:)

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10770
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Joy » 04 okt 2014, 10:59

Jup leuke film. Tikkeltje overkill op den duur kwa onoverwinnelijkheid, maar verder prima. :D

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 04 okt 2014, 11:08

Nu je 't zegt:)

De film was in den beginne wat semi intellectueel 'traag' met wat dialogen, dat je denkt: hier komt geen kogel aan te pas...

Ik bekijk Gamma/Formido medewerkers opeens met ander ogen:)

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10770
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Joy » 04 okt 2014, 11:14

Pal naast Kinepolis Antwerpen zit een grote bouwmarkt. Daar zijn we na afloop van de film natuurlijk met een grote boog omheen gelopen. :D

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 04 okt 2014, 11:20

Soundtrack was ook ok, al moet ik even uitzoeken van wie 'n mooie song op een gegeven moment was.

Ik had als editor/regisseur wel iets met 'Stop Hammertime!' er in gelaten:)

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5272
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Kasteel » 15 okt 2014, 09:30

Afgelopen maand Maze Runner gezien, best oke; maar gisteravond The Equalizer gezien, imho echt een topfilm :), aanradertje.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 26 nov 2014, 08:23

Dumb & Dumber To, ik heb me kapot gelachen(weer) had ik niet verwacht met al de overkill aan films en André van Duin is ook al 30 jaar niet meer leuk:) Maar 't moet wel je genre film zijn. 8.

Hungergames Mockingjay Part 1. Zaterdagavond zouden we. Enorme rijen voor de kassa. Dus bovenste gekeken.

Gisteravond dus Jennifer Lawrence in d'r allerillekste kloffie en looks (volgens mij ziet ze d'r niet uit 's ochtends in bed...) een kleine 2 uur mogen aanschouwen.
Het viel mij tegen. Teveel semisentimenteel/emotioneel gelul, traagheid. Bepaalde scenes waren mooi gefilmd/shopped, maar anno 2014 zijn 'we' verwend met special fx. Ook geen spannend moment voorbij zien komen. Laatste deel dan maar volgend jaar.

Een 6.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 26 nov 2014, 08:26

Oh ja FURY een maand geleden ofzo gekeken: Mijn beste film van 2014. No doubt. 9.5
Die zet je even tot 'n denken en ook de volgende dag nog....

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin Hartog » 26 nov 2014, 08:29

Robin schreef:Dumb & Dumber To, ik heb me kapot gelachen(weer) had ik niet verwacht met al de overkill aan films en André van Duin is ook al 30 jaar niet meer leuk:) Maar 't moet wel je genre film zijn. 8.

Hungergames Mockingjay Part 1. Zaterdagavond zouden we. Enorme rijen voor de kassa. Dus bovenste gekeken.

Gisteravond dus Jennifer Lawrence in d'r allerillekste kloffie en looks (volgens mij ziet ze d'r niet uit 's ochtends in bed...) een kleine 2 uur mogen aanschouwen.
Het viel mij tegen. Teveel semisentimenteel/emotioneel gelul, traagheid. Bepaalde scenes waren mooi gefilmd/shopped, maar anno 2014 zijn 'we' verwend met special fx. Ook geen spannend moment voorbij zien komen. Laatste deel dan maar volgend jaar.

Een 6.
Al die recensies over Mockingjay Part I sporen mij nou niet bepaald aan om hem nu al te gaan bekijken, jammer.

Fury is inderdaad een topfilm! Interstellar ook, wow. Heel gaaf. Dumb & Dumber To viel mij beetje tegen, wel heel erg flauw allemaal.

Morgen naar Horrible Bosses 2, belooft ook wat. :D

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 01 dec 2014, 10:35

Horrible Bosses 2: Aardig goed bij vlagen prima. Had van dit net iets meer verwacht, maar misschien is dit genre(beetje begonnen met The Hangover) al teveel uitgemolken. Is wel mijn type film, en dus daarom maar 'n 7.

Doodgegooid met dit als voorstukje/trailer zullen we er voor de kerst ook aan moeten geloven:)



en neen 't origineel is niet van JayZ.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin Hartog » 01 dec 2014, 10:50

Ik vond hem helemaal geweldig. Minstens even goed als nummer 1. Was wel even bang dat de sequel flink zou zuigen, maar gelukkig niet. :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartje325i, beske, Hans44, Kadett, MarcF, MParallel, RS-Ron, sitechris, Will F. en 174 gasten