Nu nog kiezen tussen de 'gele' en de grijze... Denk dat ik de grijze het mooist vind

Ooh zeker, vandaag nog heel de dag gedragen zelfs.Xave30 schreef:Special occasions Menrik, special occasions.Gefeliciteerd met je eerste paar! Heb je ze nog? Post ff een plaatje.
JoostSchouten schreef:Ik loop al drie winters tevreden rond met booties van Blackstone. Lekkere voering van schapenvacht, zitten als gegoten en goede kwaliteit leer!
Beetje dit idee: http://debijenkorf.nl/blackstone-veterb ... 9049090008#" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt ook kijken naar Floris booties:
http://www.mooieschoenen.nl/floris-van- ... rs-p545809" onclick="window.open(this.href);return false;
Joop schreef:Knap dure schoenen geweest dan die bootschoen van Timberland Romo...
...ik zweer voor de bootschoenen bij de Van Bommels, die dingen zijn echt onverslijtbaar. Is meestal dat de zool uitdroogt en daardoor soms wat glad wordt en het daarom tijd wordt voor een ander paar, maar dan heb je ze al enkele jaren door en weer en wind aan gehad.
Kwaliteit is prima. Gaan jaren mee alleen het 'suède' kan kaal en smerig worden. Ik vind ze lekker lopen, zijn al jaren mijn winterschoenen.Ga er eigenlijk wel vanuit dat dit schoenen zijn van kwaliteit die een tijdje meegaan. Lopen ze ook lekker?!
Je hebt smaak Rob!romo schreef:Joop schreef:Knap dure schoenen geweest dan die bootschoen van Timberland Romo...
...ik zweer voor de bootschoenen bij de Van Bommels, die dingen zijn echt onverslijtbaar. Is meestal dat de zool uitdroogt en daardoor soms wat glad wordt en het daarom tijd wordt voor een ander paar, maar dan heb je ze al enkele jaren door en weer en wind aan gehad.
Dat klopt, het merk was nauwelijks bekend en werd hier toentertijd net geïntroduceerd, echt duur.
van Bommel en Greve voor mij idd
Ik kan daar gemakkelijk drie kwartier rondlopen om alleen al naar al die schoenen te kijken..JoostSchouten schreef:Vorig jaar in Duitsland op de kerstmarkt viel het mij op dat ongeveer 1/3e van de tieners op Timberlands rond liep, dus daar in ieder geval aardig in de mode.![]()
Vorige week bij van Bommel Schoenen in Breda geweest, wat een feest ook zo'n winkel. Kan daar zonder moeite met 5 paar naar buiten lopen.![]()
Uiteindelijk wel een paar schoenen gekocht, voor onder m'n trouwpak wel te verstaan, post ze na het trouwen hier nog wel.
Zag deze boots ook nog staan, ook vet:
http://www.vanbommelschoenen.nl/herensc ... AlmYfl_sqk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foto.vanbommelschoenen.nl/schoen ... /img01.jpg
Menrik schreef:Ooh zeker, vandaag nog heel de dag gedragen zelfs.Xave30 schreef:Special occasions Menrik, special occasions.Gefeliciteerd met je eerste paar! Heb je ze nog? Post ff een plaatje.
Foto doe ik begin van de week!
Duitsland en mode...JoostSchouten schreef:Vorig jaar in Duitsland op de kerstmarkt viel het mij op dat ongeveer 1/3e van de tieners op Timberlands rond liep, dus daar in ieder geval aardig in de mode.![]()
[/img]
dvh schreef:Duitsland en mode...JoostSchouten schreef:Vorig jaar in Duitsland op de kerstmarkt viel het mij op dat ongeveer 1/3e van de tieners op Timberlands rond liep, dus daar in ieder geval aardig in de mode.![]()
[/img]![]()
Auto's :ervaring checktomgtr schreef:Je hebt smaak Rob!romo schreef:Joop schreef:Knap dure schoenen geweest dan die bootschoen van Timberland Romo...
Dat klopt, het merk was nauwelijks bekend en werd hier toentertijd net geïntroduceerd, echt duur.
van Bommel en Greve voor mij idd
Auto's : check
Horloges : check!
Schoenen : check
Oh ja, vrouwen : check!
Begin van het weekend was het toch?Xave30 schreef:Menrik schreef:Ooh zeker, vandaag nog heel de dag gedragen zelfs.Xave30 schreef:Special occasions Menrik, special occasions.Gefeliciteerd met je eerste paar! Heb je ze nog? Post ff een plaatje.
Foto doe ik begin van de week!Can't wait.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 24 gasten