BMW is zoooooooo goed

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
RVV

Re: BMW is zoooooooo goed

Bericht door RVV » 30 aug 2014, 15:29

Ik zie ook even niet wat Robin verkeerd doet!?

EvdP
Auto: Volg de Skoda rijder

Bericht door EvdP » 30 aug 2014, 15:43

DieselPower schreef: Als ik mij niet vergis is de huidige 335d F30 sneller dan de huidige 335i. 4.8 seconden versus 5.5 seconden op sprintje 0-100.
Klopt, de 335d Xdrive automaat is 0,7 seconden sneller dan de handgeschakelde achterwiel aangedreven 335i.

Ten opzichte van de 4 wiel aangedreven 335i automaat scheelt het 0,2 seconden. De 313 pk sterke 335d Xdrive automaat is dus op de sprint van 0-100 0,2 seconden sneller dan de 306 pk sterke 335i Xdrive automaat. De diesel is volgens specs 40 kilo zwaarder maar heeft 230 Nm meer koppel.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 30 aug 2014, 16:11

Als jij je ergert Luco, lees dan dit draadje of Robin zijn berichten niet.
Nu ben jij een vuurtje aan het opstoken, wat nergens voor nodig is.........

DieselPower

Bericht door DieselPower » 30 aug 2014, 16:28

Robin schreef: Ben ik me niet bewust van. Sorry. Waar dram ik?
Over wie zeg ik wat? Ik vergelijk auto's, meer niet.

Maar ok, het zal wel.
Jouw bericht was normaal. Niks mis mee. De reactie daarop was overtrokken.

dvh

Bericht door dvh » 30 aug 2014, 16:48

Gewoon een gezonde discussie lijkt me :)

PD power

Bericht door PD power » 30 aug 2014, 17:05

Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, waaronder Robin, daar doelt Luco denk ik op.

Het ging allang niet meer over Diesel versus Benzine, als je daar dan weer op terug komt, krijg je dit, maakt niet uit, aktie is reactie :tooth:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 aug 2014, 17:10

PD power schreef:Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, waaronder Robin, daar doelt Luco denk ik op.

Het ging allang niet meer over Diesel versus Benzine, als je daar dan weer op terug komt, krijg je dit, maakt niet uit, aktie is reactie :tooth:
Je bent aangaande mij totaal uit de koers in dit draadje PD...Ik voelde me helemaal niet aangevallen. Nul. Ben zelf zeker niet zó antidiesel, maar aangezien JIJ 'n diesel hebt, lees jij de (mijn)berichten met 'verborgen negatieve messages' die er in dit geval niet zijn. Kijk naar de verdere reacties. Duidelijke zaak. Ik ben en was me van geen kwaad bewust. Erewoord.

En het ging nog steeds over diesel vs benzine en niet op de man. Op de man begon toen jij 'n penismeter erbij haalde en Luco bijzondere dingen zei.:)

Tot zover.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 aug 2014, 17:14

Als er 2 standaardauto's tegen elkaar accelereren en er komt 'n winnaar uit de bus die ook nog eens meer pk's blijkt te hebben, hebben we toch al 'n kernpuntje?

Als één van de twee dan (zwaar) getuned wordt(wat allemaal prima is daar niet van) , wordt 't wel wat appels met peren, dan moet je de andere toch ook'(zwaar) tunen? Of zit ik er helemaal naast? Niet sarcastisch bedoeld, want ik snap 't allemaal even niet meer. :tooth:

PD power

Bericht door PD power » 30 aug 2014, 17:28

Robin schreef:
PD power schreef:Sommige mensen voelen zich snel aangevallen, waaronder Robin, daar doelt Luco denk ik op.

Je bent aangaande mij totaal uit de koers in dit draadje PD...Ik voelde me helemaal niet aangevallen. Nul. Ben zelf zeker niet zó antidiesel, maar aangezien JIJ 'n diesel hebt, lees jij de (mijn)berichten met 'verborgen negatieve messages' die er in dit geval niet zijn. Kijk naar de verdere reacties. Duidelijke zaak. Ik ben en was me van geen kwaad bewust. Erewoord.

En het ging nog steeds over diesel vs benzine en niet op de man. Op de man begon toen jij 'n penismeter erbij haalde en Luco bijzondere dingen zei.:)

Tot zover.
Haha Robin, die Penis meter had ik niet specifiek voor jou geplaatst,( vond het een beetje een wie heeft de snelste discussie worden) , was ook cynisch bedoelt. , ik heb diesels, maar ook benzine, vind de discussie daartussen ook zinloos, ik heb me pas in de discussie gemengd, toen "I.W.A.B." echt te veel ongefundeerde onzin uit begon te kramen, ik ben meer van het uitrekenen en de daarbij horende feiten, dus wat betreft verschillen we weinig van mening, trouwens is er ook niks mee om verschil van mening te hebben.
Zolang iedereen open staat voor andermans onderbouwde argumenten, kan het een interessante discussie zijn.

Dus voor de duidelijkheid, er is niks persoonlijks bedoelt in dit topic, behalve mijn reactie richting I.W.A.B., maar dat doe ik ook wel eens richting Hielke en Luco, maar daarna kan ik er dan ook wel weer lol om hebben, sommige mensen vragen om persoonlijke aandacht :mrgreen: :tooth:

Als we het altijd met elkaar eens waren, was dit forum ook zinloos.

Tom

Bericht door Tom » 30 aug 2014, 18:59

Als jullie mijn mening willen weten dan hoor ik het wel.

Luco

Bericht door Luco » 30 aug 2014, 19:42

Downforce Hans schreef:Als jij je ergert Luco, lees dan dit draadje of Robin zijn berichten niet.
Nu ben jij een vuurtje aan het opstoken, wat nergens voor nodig is.........
Ik erger me absoluut niet aan Robin, ik vond het alleen wat kleuterig worden, heeft niks met vuurtje opstoken te maken, daar zijn genoeg anderen beter in :tooth:

///Joost

Bericht door ///Joost » 30 aug 2014, 20:43

Tom schreef:Als jullie mijn mening willen weten dan hoor ik het wel.
:lollerdelol: Ik ben er ook al lang uitgestapt, maar lachwekkend is het zeker vanaf de zijlijn.

Tim N

Bericht door Tim N » 30 aug 2014, 22:30

Snap wel waarom jij die ouwe E36 verkocht hebt Joost geen koppel, werd al zoek gereden door een Fabia greenline :wink:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 31 aug 2014, 11:26

Tristan schreef:

Even uit losse pols, 17 sec van 0-200.
En de handrem erop, dus die 14 seconden zit er wel degelijk in hoor :tooth:

veejay
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Bericht door veejay » 31 aug 2014, 12:05

Ook niet snel een stock F30 328i doet het in 22,5 met 245pk. Met tuning en slechts 300pk 18,9 seconden.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 31 aug 2014, 13:02

PD power schreef:
Robin schreef:

Tot zover.
Haha Robin, die Penis meter had ik niet specifiek voor jou geplaatst,( vond het een beetje een wie heeft de snelste discussie worden) , was ook cynisch bedoelt. , ik heb diesels, maar ook benzine, vind de discussie daartussen ook zinloos, ik heb me pas in de discussie gemengd, toen "I.W.A.B." echt te veel ongefundeerde onzin uit begon te kramen, ik ben meer van het uitrekenen en de daarbij horende feiten, dus wat betreft verschillen we weinig van mening, trouwens is er ook niks mee om verschil van mening te hebben.
Zolang iedereen open staat voor andermans onderbouwde argumenten, kan het een interessante discussie zijn.

Dus voor de duidelijkheid, er is niks persoonlijks bedoelt in dit topic, behalve mijn reactie richting I.W.A.B., maar dat doe ik ook wel eens richting Hielke en Luco, maar daarna kan ik er dan ook wel weer lol om hebben, sommige mensen vragen om persoonlijke aandacht :mrgreen: :tooth:

Als we het altijd met elkaar eens waren, was dit forum ook zinloos.
Leuk voor je dat je pk's kunt uitrekenen, begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Ik heb een aantal keer een vraag gesteld (die vervolgens door iedereen afgedaan wordt met opmerkingen als: "je valt door de mand" en "je denkt alles beter te weten", geef daar dan ook antwoord op.) en een paar keer een aantal feiten beschreven. Als jij daar uit afleid dat ik alles beter weet dan kun je niet lezen.

Dingen uitleggen aan de hand van feiten getuigd inderdaad van een gebrek aan kennis wat betreft het uitrekenen van pk's koppel en bakverhoudingen (doe ik nooit, kan ik niet en heb ik ook geen zin in om te leren) maar feiten zijn feiten. Een 420pk RS4 slacht een 335d in een sprint als beide in een optimale versnelling zitten. Feit niet meer niet minder. Niet mijn mening, zegt niet dat ik iets beter weet, gewoon keiharde feiten.

Luco

Bericht door Luco » 31 aug 2014, 13:22

Ja PD leer nou eens begrijpend lezen, jij snapt er werkelijk helemaal niks van :hot: :lollerdelol: :shithappens:

PD power

Bericht door PD power » 31 aug 2014, 14:56

Haha Tom, wie zegt dat ik ontken dat de rs4 sneller kan zijn dan een 335d, ik heb over beide voertuigen niks gemeld.

Als ik uitdraaien en bakverhoudingen, gewichten, en CW-waarde en frontaal oppervlak heb wil ik het je wel uitleggen.

Maar wat wil je nu weten dan?

PD power

Bericht door PD power » 31 aug 2014, 15:00

Luco schreef:Ja PD leer nou eens begrijpend lezen, jij snapt er werkelijk helemaal niks van :hot: :lollerdelol: :shithappens:

Haha ja lol, valt wel op dat er in eens veel posters uit het "horloge" en "schoenen" topic ontsnappen hier naar toe :mrgreen: , misschien moet er ook een "handtasjes" topic komen, want dat is natuurlijk wel DF waardig, moet niet te technisch worden, want dat is te confronterend schijnbaar. :tooth:

Bram

Bericht door Bram » 31 aug 2014, 15:02

Wedden dat mijn Škoda jullie er allemaal vierkant uittrekt :tooth: Zeker die gare BMW 530D van die snor uit Lutjebroek :tong:

PD power

Bericht door PD power » 31 aug 2014, 15:03

Bram schreef:Wedden dat mijn Škoda jullie er allemaal vierkant uittrekt :tooth: Zeker die gare BMW 530D van die snor uit Lutjebroek :tong:

:thumbup: :lollerdelol:

JP

Bericht door JP » 31 aug 2014, 15:05

:tooth: :tooth:

Bram

Bericht door Bram » 31 aug 2014, 15:17

Ja ook die BMW van jou gaat om genade smeken JP :tooth:

JP