Wie heeft ervaring met dating sites?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HSR
Berichten: 5259
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Bericht door HSR » 18 mei 2007, 23:21

Ik sta zelf ook met mijn smoel op Paiq. Verder niet echt met het idee een leuke meid tegen te komen. Zonder al te negatief te klinken, maar dames die op een datingsite zitten, zitten daar ook voor een reden. Dit was mijn bevinding met Paiq.

Dus nu gewoon 's middags naar de V&D :mrgreen:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Bericht door Niels » 18 mei 2007, 23:33

hugo schreef: Zonder al te negatief te klinken, maar dames die op een datingsite zitten, zitten daar ook voor een reden.
Datzelfde kun je van de heren denken natuurlijk....mijn zus is in de 30 en heeft haar vriend via internet ontmoet. Op een bepaald moment hang je niet meer zoveel in de kroeg natuurlijk en als er op het werk niets tussen loopt dan is internet een prima uitkomst lijkt me :wink:

Haar ex staat ook op een site....tjonge wat een wereld gozer zeg, zoveel humor, zo intelligent en ongelovelijk veel hobby's en interesses....dat het bestaat dat zo'n iemand vrijgezel is zeg :lol: Oftewel voordat je echt een leuk persoon treft ben je zeker een persoon/date of 8 verder.

HSR
Berichten: 5259
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Bericht door HSR » 19 mei 2007, 00:06

Niels schreef:
hugo schreef: Zonder al te negatief te klinken, maar dames die op een datingsite zitten, zitten daar ook voor een reden.
Datzelfde kun je van de heren denken natuurlijk....mijn zus is in de 30 en heeft haar vriend via internet ontmoet. Op een bepaald moment hang je niet meer zoveel in de kroeg natuurlijk en als er op het werk niets tussen loopt dan is internet een prima uitkomst lijkt me :wink:

Haar ex staat ook op een site....tjonge wat een wereld gozer zeg, zoveel humor, zo intelligent en ongelovelijk veel hobby's en interesses....dat het bestaat dat zo'n iemand vrijgezel is zeg :lol: Oftewel voordat je echt een leuk persoon treft ben je zeker een persoon/date of 8 verder.
Misschien moet ik het nuanceren. Over Paiq hoor ik nooit echt veel succesverhalen. Heb ook de indruk dat er meer studenten op zitten. Zo te lezen zijn andere (professionelere) datingsites wel succesvoller.

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 19 mei 2007, 00:27

Roman gewoon vrijgezel blijven joh, je weet niet waar je aan begint...

-urenlange discussies over de kleur van JOUW nieuwe auto
-diverse keren per maand als draagezel fungeren van haar nieuwe aankopen
-continu allert zijn of de melkboer niet net iets te vaak langs komt..


etc etc..
(vul maar aan)

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 19 mei 2007, 00:46

Rebel schreef:Roman gewoon vrijgezel blijven joh, je weet niet waar je aan begint...

-urenlange discussies over de kleur van JOUW nieuwe auto
-diverse keren per maand als draagezel fungeren van haar nieuwe aankopen
-continu allert zijn of de melkboer niet net iets te vaak langs komt..


etc etc..
(vul maar aan)
:shock:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 19 mei 2007, 00:49

Rebel schreef:Roman gewoon vrijgezel blijven joh, je weet niet waar je aan begint...

-urenlange discussies over de kleur van JOUW nieuwe auto
-diverse keren per maand als draagezel fungeren van haar nieuwe aankopen
-continu allert zijn of de melkboer niet net iets te vaak langs komt..


etc etc..
(vul maar aan)
Heej homo het is Romo :lol:

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Bericht door Wouter81 » 19 mei 2007, 01:01

Waar het hart vol van is... :)

sven deutschmann
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
Locatie: omg. sittard
Contacteer:

Bericht door sven deutschmann » 19 mei 2007, 02:02

ik sta ook op netlog en had afgelopen aaf een date via dat gebeuren! erg leuk en net meisje en via chat leuke klik maar vanaaf minder dus helaas maar wel leuke aaf gehad :wink: en weer een vriendschap erbij

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 19 mei 2007, 05:15

Rebel schreef: Kegel die pc in de vuilbak en ga op stap man !
Voor hetzelfde geld zit je wekenlang met 'n oude draak van 53 te chatten die haar teezakjes op het toetsenbord heeft hangen en jou maar gek maakt met foto's van een jonge kip van de wehkamp-site.
Opa spreekt :lol: kom op rebel niet zo ouderwets.
Spreek op paiq genoeg meiden en die gaan elk weekend op stap en zien er harstikke leuk uit...
hugo schreef:Ik sta zelf ook met mijn smoel op Paiq. Verder niet echt met het idee een leuke meid tegen te komen. Zonder al te negatief te klinken, maar dames die op een datingsite zitten, zitten daar ook voor een reden. Dit was mijn bevinding met Paiq.

Dus nu gewoon 's middags naar de V&D :mrgreen:
Ik vind dat juist bij paiq niet het geval.. zijn veelal gewoon leuke meiden... ik zie het ook meer als een chatsite.. ben er weinig wanhopige figuren tegengekomen (ook al heb je die altijd, so be it, die klik je snel genoeg weg toch..).
romo PM je mailadres dan stuur ik je een invite. Als je er geen relatie aan over houd kom je iig in contact met nieuw vrouwenvolk, en da's altijd positief ;)

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 19 mei 2007, 11:27

Tom schreef: Spreek op paiq genoeg meiden en die gaan elk weekend op stap en zien er harstikke leuk uit...

....... ik zie het ook meer als een chatsite..

Je kunt beter met ze meegaan stappen in plaats van met ze chatten :wink:

Gebruikersavatar
Sjoerd
Berichten: 1428
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05

Bericht door Sjoerd » 19 mei 2007, 11:51

Romo,

ik weet genoeg kroegen in de buurt, klapperende eierstokken in de gloria :wink:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 19 mei 2007, 12:20

Rebel schreef:
Tom schreef: Spreek op paiq genoeg meiden en die gaan elk weekend op stap en zien er harstikke leuk uit...

....... ik zie het ook meer als een chatsite..

Je kunt beter met ze meegaan stappen in plaats van met ze chatten :wink:
Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van, ben al 17 jaar samen met mijn deerntje en 12 jaar getrouwd. Maar kan het zo wezen dat er in die kroegen allemaal van die uitgeleefde en dichtgeplamuurde grotten rondlopen met zwaar overgetoupeerd blond haar en een scheur die vol staat van de bruingeblakerde tanden van het vele roken ?

Die elk weekend opnieuw worden uitgeleefd door de plaatselijke stud die stijf staat van de sportschool hormonen ?

meestal rijden die gasten ook nog een BMW M3 achtig iets :wink:

BBVW
Berichten: 527
Lid geworden op: 17 apr 2007, 19:11
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door BBVW » 19 mei 2007, 12:22

ik dacht dat jullie al getrouwd waren met jullie auto! :wink:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 19 mei 2007, 12:25

nee joh gelukkig huwelijk 2 prachtige kindjes,, pak alles maar af behalve dit dan zou ik gek worden.

BBVW
Berichten: 527
Lid geworden op: 17 apr 2007, 19:11
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door BBVW » 19 mei 2007, 12:26

toch eigenlijk maar bijzaak he zo'n auto!!

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 19 mei 2007, 12:33

Klopt eigenlijk geld dat voor al het materiële imho.

Kinderen zijn een keus, maar zo prachtig. simpele dingetjes ben je zo trots op als een pauw. De oudste is 3 jaar, en sinds 3 weken dag en nacht zindelijk, de jongste kruipt sinds een weekje.. pffff wat boeit iemand dat nou.. voor mij zijn dit soort mijlpaaltjes meer waard dan een dikke auto ofzo.

Alleen het een sluit het andere iet uit.

BBVW
Berichten: 527
Lid geworden op: 17 apr 2007, 19:11
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door BBVW » 19 mei 2007, 12:52

klopt, kinderen moet je echt voor kiezen en voor een relatie ook. Werkt imo het best al je elkaar op een normale manier leert kennen, omdat je dan iemand leert kennen doordat je elkaar op interesses valt. Vandaar dat ik dat internet gedoe een beetje kunstmatig vindt. Wordt toch een beetje een gedwongen relatie dan doordat je weet dat je allebei op zoek bent en zo graag een "relatie"wilt.

BBVW
Berichten: 527
Lid geworden op: 17 apr 2007, 19:11
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door BBVW » 19 mei 2007, 12:53

voor neukertjes vindt ik het echter WEL het medium. :lol:

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 19 mei 2007, 12:55

Rebel schreef: Je kunt beter met ze meegaan stappen in plaats van met ze chatten :wink:
Als het wat is gewoon afspreken he ;)
Rico v Velzen schreef:Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van, ben al 17 jaar samen met mijn deerntje en 12 jaar getrouwd. Maar kan het zo wezen dat er in die kroegen allemaal van die uitgeleefde en dichtgeplamuurde grotten rondlopen met zwaar overgetoupeerd blond haar en een scheur die vol staat van de bruingeblakerde tanden van het vele roken ?
Hehehe :D je stapt de verkeerde kroeg binnen Rico ;)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 19 mei 2007, 13:03

BBVW schreef:klopt, kinderen moet je echt voor kiezen en voor een relatie ook. Werkt imo het best al je elkaar op een normale manier leert kennen, omdat je dan iemand leert kennen doordat je elkaar op interesses valt. Vandaar dat ik dat internet gedoe een beetje kunstmatig vindt. Wordt toch een beetje een gedwongen relatie dan doordat je weet dat je allebei op zoek bent en zo graag een "relatie"wilt.
Inderdaad zo denk ik ook een beetje.. Mijn vrouw en ik hebben mekaar ook leren kennen in de "disco" maar toen waren we beide 18 jaar. Vrij jong, maar beide nog geen "relatiebagage". Is ook nooit geen "moeten" relatie geweest, gewoon lekker met de flow.. samen alles opgebouwd, huis, bedrijf kunnen heel goed samenwerken en daarin proffesioneel zijn. Daarnaast veel ellende meegemaakt op het gezondheidsvlak van mijn vrouw, en eerste kindje, dat sterkt je enorm.. steun en toeverlaat etc.

Ik benijd de gemiddelde 30'e 40'e niet die nog geen stabiele relatie heeft. Toch een moeilijke leeftijd waar je aardig wat noten op je zang hebt en je maar hoopt dat je iemand vind die op jou golflengte zit, maar die heeft weer netzo veel noten op haar zang. Lijkt me niet makkelijk.

BBVW
Berichten: 527
Lid geworden op: 17 apr 2007, 19:11
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door BBVW » 19 mei 2007, 13:07

tis maar waar je voor kiest
- of je ballen uit je broek neuken
- of een leuke vriendin waar je van alles en nog wat mee doet, en waar je ook nog eens wat van terugkrijgt.

- of een dikke auto en niks

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 19 mei 2007, 13:37

Rico v Velzen schreef:
BBVW schreef:klopt, kinderen moet je echt voor kiezen en voor een relatie ook. Werkt imo het best al je elkaar op een normale manier leert kennen, omdat je dan iemand leert kennen doordat je elkaar op interesses valt. Vandaar dat ik dat internet gedoe een beetje kunstmatig vindt. Wordt toch een beetje een gedwongen relatie dan doordat je weet dat je allebei op zoek bent en zo graag een "relatie"wilt.
Inderdaad zo denk ik ook een beetje.. Mijn vrouw en ik hebben mekaar ook leren kennen in de "disco" maar toen waren we beide 18 jaar. Vrij jong, maar beide nog geen "relatiebagage". Is ook nooit geen "moeten" relatie geweest, gewoon lekker met de flow.. samen alles opgebouwd, huis, bedrijf kunnen heel goed samenwerken en daarin proffesioneel zijn. Daarnaast veel ellende meegemaakt op het gezondheidsvlak van mijn vrouw, en eerste kindje, dat sterkt je enorm.. steun en toeverlaat etc.

Ik benijd de gemiddelde 30'e 40'e niet die nog geen stabiele relatie heeft. Toch een moeilijke leeftijd waar je aardig wat noten op je zang hebt en je maar hoopt dat je iemand vind die op jou golflengte zit, maar die heeft weer netzo veel noten op haar zang. Lijkt me niet makkelijk.
Kijk Rico, das wat ik bedoel, het wordt er niet makkelijker op. Ja een dikke auto is leuk, maar afgewogen tegen dat wat echt belangerijk is in het leven, zou ik er gisteren nog afstand van hebben gedaan.
Ik ben niet wanhopig, verre van, maar ik vind het toch wel onnatuurlijk om het leven in je eentje te leven.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 19 mei 2007, 13:38

BBVW schreef:tis maar waar je voor kiest
- of je ballen uit je broek neuken
- of een leuke vriendin waar je van alles en nog wat mee doet, en waar je ook nog eens wat van terugkrijgt.

- of een dikke auto en niks
Das te kort door de bocht, het overkomt je, heeft niets met kiezen te maken. Net als gezondheid.

BBVW
Berichten: 527
Lid geworden op: 17 apr 2007, 19:11
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door BBVW » 19 mei 2007, 13:56

precies het overkomt je. Zoeken ?? naar mijn idee is het leuker er tegenaan te lopen. oud ben je volgens mij niet dus tijd zat

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 19 mei 2007, 14:19

Via internet kun je er toch ook tegenaan lopen?
Hetzelfde met auto's en leuke meetings.. ik heb zat gave meetings meegemaakt omdat ik rondhang op twee autoforums... als ik die forums niet had opgezocht had ik er geen weet van gehad en nooit meegedaan aan een CBR, om maar iets te noemen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, MarcF, Sabberjoch, tomgtr en 151 gasten