Afijn, ik heb een vraagje, niet qua auto maar auto gereedschap dit keer, dus ik schop af, wie het weet mag het zeggen

Ik heb een tijdje geleden zo'n mannesman Auto-slagschroevendraaier 12 V gekocht, mooi digitaal en een paar keer geprobeerd, niet voor velgen maar voor andere bouten die bv knoepersvast zitten e.d. gebruik het dus heel weinig, maar als je het wilt gebruiken zou het wel prettig zijn als je een goed stopcontact/omvormer systeem erbij hebt.
Afijn, der zit dan zo'n sigaretten aansteker ding bij, maar als je het ff gebruikt gaat je accu al snel leeg, dat lees je ook wel bij de reacties en wist ik voor aanschaf, en klopt ook kan ik je zeggen

Dus ik dacht, ach flans wel wat in elkaar zodat ik een adapter achtig iets in het stopcontact kan doen en dan die plug eraan verbinden...
Ik had nog wel wat laders dus hup...eerst een 12v 300ma oid? maar ding draaide toen heel langzaam...
vond ook nog een 500ma dus die eraan maar schoot ook niet op, veels te traag dus te weinig stroom.
Afijn, moest de veerpoten loshalen en die bouten onder zitten origineel met een soort loctite vast, dus vast...
had al een krachtdop er op en een ratel-stang met wat verlengstuk en 2 gingen los en andere 2 durfde ik niet zo want kon ik niet zo mooi bij en wilde niet uitschieten of erger.
Dus dacht, probeer dat ding eens of die dat los kan krijgen (echt goed vast) hup in de sigarettenplug in de auto en verrek dat ging vrij makkelijk los

Nu wilde ik net ff de deur uit even het nwe onderstel laten settelen en dan weer opmeten...en meteen ff naar de Mac waar ik al jaren niet geweest ben volgens mij...zit er bijna geen stroom meer in de accu

Was ook 1 dag dat ik de sleutel de hele dag op 1ste contact had staan zodat ik de wielen/stuur kon draaien e.d. magoed en de 2de dag ook mee bezig geweest maar toen hoefde hij niet op het eerste contact.
Maar nu dus (jaja ) de vraag...
Hoeveel Ampere? komt er uit de sigaretten aansteker van een M coupe...dat is heel wat meer dan bv 500ma

dit staat er bij en der zit een zekering in van 15 A
en dacht ergens te lezen dat die van de auto ook iets van 15 A moet zijn afgezekerd oid?
als ik nou zoiets als onderstaande wil kopen voor die slagmoersleutel met veel kracht, hoeveel uitgaande stroom kan ik dan het beste kopen?Stroomverbruik 8 A
Max. draaimoment 340 Nm
Rechts-/linksdraaiend.
ik zag al 1 van 5A en 1 van 6 A maar is dat voldoende??
kijk bv zoiets
http://www.allekabels.nl/sigarettenaans ... r-12v.html" onclick="window.open(this.href);return false;
of>
http://www.allekabels.nl/sigarettenaans ... r-12v.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb geen/weinig verstand van stroom...wil niet weer wat verkeerds kopen

dus welke met wat voor output e.d. kan ik het beste kopen (gewoon goedkoop ding)