Nuttig tijdverdrijf

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Stéphane

Nuttig tijdverdrijf

Bericht door Stéphane » 25 mar 2006, 17:43

In het kader van nuttig tijdverdrijf. Hier een voorbeeld wat daaraan niet voldoet.

Vandaag met de Audi even de winterbanden opgehaald van mijn Brabus roadster. Die staat inmiddels weer op de zomerbanden.

Ik zag in mijn spiegel een politiebusje de hele tijd achter me aan rijden. Op een gegeven moment (natuurlijk) "Stop politie" in het schermpje voorop de auto. Kerel ook nog claxonneren omdat ik niet meteen stopte. Vond het zelf namelijk niet zo handig om op een 1-baans weg midden op de weg te gaan stoppen en daarmee het overige verkeer te blokkeren: "O ja, dat begrijpen we wel, meneer".

Alle papieren gegeven en die gasten lekker hun gang laten gaan: "Ja, de auto valt wel op....blabla...vaak geschorst....blabla...APK vaak ook niet in orde....blabla...we kunnen het nu even niet zelf controleren, dus even contact opnemen met de centrale....blabla...alles is in orde hoor, meneer."

Ja, natuurlijk, prutser. Ik zorg wel dat ik mijn zaakjes goed voor elkaar heb :P

Afbeelding

Die kerel ook nog vragen waarom ik een foto maakte. "Voor mijn collectie.", zei ik. Is inmiddels slechts de 3e keer dat ze me aanhouden in de Audi. En natuurlijk iedere keer alles in orde (verzekering, wegenbelasting, rijbewijs, APK) Mannetje en vrouwtje deden alles vast met de beste bedoelingen, maar het is zo kansloos als het iedere keer zo onnodig is. Maar vooruit, zij ook weer blij.
Laatst gewijzigd door Stéphane op 28 okt 2008, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Joy

Bericht door Joy » 25 mar 2006, 17:59

Wat zei je, extra interieurruimte voor een grote kraak die ik ga zetten ?

Nog steeds niemand interesse in de Audi ?

Knot

Bericht door Knot » 25 mar 2006, 18:58

Beter geen geintjes maken over kraken etc met zo'n auto. Ik ken het gevoel Stephane, had ik met de Xr4i ook last van met die achterlijke kleuren en ford logo op de kap, kooi erin en dat debiele geluid.

Dickh.
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500

Bericht door Dickh. » 25 mar 2006, 20:13

Toen ik vorig jaar een keer met Jos richting de Ring reed hadden we ook zo'n politie moment. Reden op de parkeerplaats heel langzaam voorbij en lieten ons eerst de snelweg op rijden. Vervolgens een poosje achter mij gereden om vervolgens zwaaiend en duim opstekend voorbij te knallen. Het kan dus ook anders.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 25 mar 2006, 22:09

Het viel verder ook allemaal wel mee. De agent (man) vertelde dat hij de Ring kende van video's. Notabene van de Ghostrider-video :roll:

Ook wel een goed voorbeeld natuurlijk.

@Joy: Interesse volgens mij wel, maar nog niemand die én interesse én geld ervoor (over) heeft. Dus nog geen concrete interesse gevonden.

Plaats reactie