Horloge / Horloges topic
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Horloge / Horloges topic
8550 -/- btw(?) = 7066 of 7 mille rond denk ik bij Gassan daar?
-
Zag gisteren bij Leeser/Gassan Damsquare ook weinig interessants, ja 'n Deepsea en wat klassieke Vacherons,(wel impressive hoor en zelfs de Overseas is irl toch niet onaardig) 2 leuke Breguet XXI/XXII op staal, IWC weinig speciaals, JLC en Panerai idem, en nog 'n leuke FF Blancpain, maar diezelfde staat daar al maanden lijkt 't?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik meen €7.050Tom schreef:Prijs?
- Max V
Over gepakt worden voor bellen in de auto...
- tomgtr
Bram schreef:Ik meen €7.050Tom schreef:Prijs?
Group buy?

-
I'm intomgtr schreef:Bram schreef:Ik meen €7.050Tom schreef:Prijs?
Group buy?

romo doet ook mee, zijn er al drie.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zeker
Hier wordt prima geanticipeerd merk ik wel
Daytona als toetje erbij...........

Hier wordt prima geanticipeerd merk ik wel

Daytona als toetje erbij...........
-
Punt is dat dat de prijs is 'taxfree' als je Schiphol VERLAAT, in de taxfreeshoppingzone. Via de boardingpass.
Bij terugkomst in de hal , Schiphol, NL werkt dat dus niet.
Verder liggen daar niet meteen 5 van die dingen. Eens 'n keertje 1 Sub, dan 'n Daytona die vaak het eerste uur al weg is dus qua 'groupbuy' wordt dat wat moeilijk:)
Punt 2 is dat je ook niet exact weet wat Gassan daar te liggen heeft. Zrg nou zelf hoe vaak komt 'men'' daar in die vertrekzone per jaar. 1-5 keer?Waarbij die laatste al 'n veelreiziger kan worden genoemd:) Dan moet je dus nog mazzel hebben dat de klok van jouw gading daar ligt. De pecuna ook niet vergeten:)
Je kunt(kon?) dus 'n easy-jetje naar bij dichtbij (Londen) boeken, de klok kopen, heen en weer in 'n dag en je hebt de 'btw' eruit als korting. Ex de kosten van de vlucht heen en weer natuurlijk he. En 'n (mid)dagje 'tijdverlies'.
Bij terugkomst in de hal , Schiphol, NL werkt dat dus niet.
Verder liggen daar niet meteen 5 van die dingen. Eens 'n keertje 1 Sub, dan 'n Daytona die vaak het eerste uur al weg is dus qua 'groupbuy' wordt dat wat moeilijk:)
Punt 2 is dat je ook niet exact weet wat Gassan daar te liggen heeft. Zrg nou zelf hoe vaak komt 'men'' daar in die vertrekzone per jaar. 1-5 keer?Waarbij die laatste al 'n veelreiziger kan worden genoemd:) Dan moet je dus nog mazzel hebben dat de klok van jouw gading daar ligt. De pecuna ook niet vergeten:)
Je kunt(kon?) dus 'n easy-jetje naar bij dichtbij (Londen) boeken, de klok kopen, heen en weer in 'n dag en je hebt de 'btw' eruit als korting. Ex de kosten van de vlucht heen en weer natuurlijk he. En 'n (mid)dagje 'tijdverlies'.
- tomgtr
Robert en Tom, ik kan zeker iets regelen bij Gassan, al is het niet op Schiphol. We hebben het er nog wel een keer over.
-
Je kunt de klok 'op de zaak' gooien. 1500 euro korting op 'n nieuw model stalen sportrolex is wel aardig wat.tomgtr schreef:Robert en Tom, ik kan zeker iets regelen bij Gassan, al is het niet op Schiphol. We hebben het er nog wel een keer over.
De voordeligsten worldwide zijn 7k/7100 (Azie) zit je met invoer, geen NL LC 137 of LC 100 liefst of EU papieren(doet niks af aan de kwaliteit van de klok wel aan wederverkoop in 'het rolexwereldje')
Voordeligste is 7300 ofzo in Spanje/Italië.
Bij mijn weten komt daar officieel fwiw (invoer van EU land naar EU land) ook nog wél de BTW(21%) overheen toch?
Ik denk dat 10% de max korting kan zijn in 't grote schema bij 'n NL verhaal, maar ga eerder uit van 5 ofzo?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
tomgtr schreef:Robert en Tom, ik kan zeker iets regelen bij Gassan, al is het niet op Schiphol. We hebben het er nog wel een keer over.
Laat maar horen/weten
Ook een offerte Daytona, witte wijzerplaat, evt beide

- tomgtr
Robin schreef:Je kunt de klok 'op de zaak' gooien. 1500 euro korting op 'n nieuw model stalen sportrolex is wel aardig wat.tomgtr schreef:Robert en Tom, ik kan zeker iets regelen bij Gassan, al is het niet op Schiphol. We hebben het er nog wel een keer over.
De voordeligsten worldwide zijn 7k/7100 (Azie) zit je met invoer, geen NL LC 137 of LC 100 liefst of EU papieren(doet niks af aan de kwaliteit van de klok wel aan wederverkoop in 'het rolexwereldje')
Bij mijn weten komt daar officieel fwiw (invoer van EU land naar EU land) ook nog wél de BTW(21%) overheen toch?
Ik denk dat 10% de max korting kan zijn in 't grote schema bij 'n NL verhaal, maar ga eerder uit van 5 ofzo?
Als je in Spanje of Italie koopt heb je al BTW betaald. Dus dan hoef je hier niet nogmaals te betalen.
Korting van 20/30 pct is mogelijk maar is vriendjesprijs.
-
Inderdaad, ik was in de war met mijn inkopen waar geen BTW inzit(ex dus) uit bijv Duitsland waar ik zelf de 21% denkbeeldig bij doe(en voor de aangifte)tomgtr schreef:Robin schreef:Je kunt de klok 'op de zaak' gooien. 1500 euro korting op 'n nieuw model stalen sportrolex is wel aardig wat.tomgtr schreef:Robert en Tom, ik kan zeker iets regelen bij Gassan, al is het niet op Schiphol. We hebben het er nog wel een keer over.
Als je in Spanje of Italie koopt heb je al BTW betaald. Dus dan hoef je hier niet nogmaals te betalen.
Korting van 20/30 pct is mogelijk maar is vriendjesprijs.
dit is particulieren.
20/30% op 'n SD 116600 hier in Nederland bij 'n off dealer als particulier zijnde?
Nu doen. Kans komt nooit meer. Als het zo is.
- romo
Bij zo`n korting neem ik beide idd !
Kom maar met een PB...............
Kom maar met een PB...............
-
Laat maar weten inderdaad. Klinkt interessant.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Geldt die korting ook op een Yachtmaster II (witgoud) ?
-
Dan is het al een order van om en nabij de halve ton 

- tomgtr
Haha, vast wel Ben.
- Downforce Hans
Je mag de mijne wel lenen.........Booooh schreef:Geldt die korting ook op een Yachtmaster II (witgoud) ?
O, dat is geen twee..............................sorry

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Maakt niet uit, scheelt behoorlijk wat knaken, YM I is ook mooi
...

-
- Auto: Etron GT
Doe ook graag mee aan de Rolex inkoopactie, mocht het lukken:
1 Sea Dweller
1 Datejust Lady 31 (jubilee, black with diamonds)
Aanbod per PM mag ook, evt 2de hands
1 Sea Dweller
1 Datejust Lady 31 (jubilee, black with diamonds)
Aanbod per PM mag ook, evt 2de hands
- WJ
Mooi verhaal, op de meeste auto forums heb je groupbuys voor uitlaatjes/schroefsets/etc. Hier voor Rolex klokken. 

- dvh
Tom, ik ben wellicht ook geïnteresseerd voor een (nieuwe)Rolex Submariner nodate.
( Of een Explorer II met witte bezel , mocht dat beter uitkomen/op voorraad zijn ect. )
Maar wil dan graag even weten wat het voordeel is. Dus ook ik sta open voor een pm
( Of een Explorer II met witte bezel , mocht dat beter uitkomen/op voorraad zijn ect. )
Maar wil dan graag even weten wat het voordeel is. Dus ook ik sta open voor een pm

- Aerschtuner
Als we hier over korting praten op nieuwe Rolexen: Ik ben geïnteresseerd in een Sub nodate. Daytona is nog niet in de prijs range en komt volgend jaar.
- Luco
gefixtWJ schreef:Mooi verhaal, op de meeste auto forums heb je groupbuys voor uitlaatjes/schroefsets/etc. Hier voor Kermis klokken.