Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 23 dec 2013, 20:16

Nou wordt hier binnenkort ook weer een feest.

We hebben isdn/adsl/xxl van kpn
Sneller kon niet blablabla, dus is dit de beste vorm, blablabla
Dus 4 nummers en internet via de telefoonlijn, kost een vermogen, maar dan heb je ook wat *kuchkuch*

Maar kpn gaat hiermee stoppen, want er is geen animo voor, lekker is dat.
Belt er een of ander vaag bedrijf namens de kpn, blablabla, maar ik had die brief nog niet gehad, nu inmiddels wel.
Maar afijn, krijg je zon muts aan de telefoon dat ik een ander abbo moet nemen, maar dat het allemaal beter en sneller kan.
Dus ik vraag hoe kan dat dan want het abbo wat ik nu heb is volgens kpn het snelste abbo?
Ja maar meneer de techniek staat niet stil.
Ik zeg, dat snap ik maar hoe wilt u het sneller maken over dezelfde telefoonlijn die er nu ligt als het volgens de kpn niet sneller kan??

Ja van de technische kant heb ik geen verstand.

Nou ze gaan morgen terugbellen, ik voorspel nu al een gebed zonder end en een hoop gezeik, want we hebben een centrale en ben benieuwd of die behouden kan blijven.
Alle kosten waren voor de kpn werd gezegd, jaja eerst zien, dan geloven.

Verder is hier een coop opgericht om glasvezel te leggen in het buitengebied
kosten 36 euro per maand voor onderhoud en dan moet je nog een abbo van 39 eur per maand afsluiten en dat is de goedkoopste vorm, dus ook al minimaal 75 euro per maand, morgen maar eens langsgaan voor meer info.
Je moet lid worden anders krijg je geen glasvezel, als ze al genoeg mensen vinden.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31034
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 30 dec 2013, 18:25

Jaaaa......donderdag as. eindelijk aansluiting op de glasvezel na 3 weken wachten....!!
Oh nee.........KPN belt dat er weer wat fout is gegaan. Ze moeten eerst wat repareren in de buurt (weet niet wat) en dan als dat klaar is kan het nog 10dagen duren voordat de monteur de knop komt aanzetten.
Let wel.....de vorige huiseigenaar had ook al werkend glasvezel dus de aansluiting en nieuwe kastjes zijn er al. Dus dan maar wat blijven dongelen en elke week opnieuw MB's bij blijven kopen....... :bag:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 30 dec 2013, 19:26

heel fijn dus...

met deze dagen zijn er veel vrij denk ik...

wacht ook al behoorlijk lang op onderdelen en wat gereedschap wat ik online bij heb besteld, best lastig rond deze dagen :D magoed als het maar komt dan ben ik het weer snel vergeten :)

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door InjectTheVenom » 19 jan 2014, 18:34

We hadden hier daarnet binnen en buiten een gratis disco show dus ze zullen wel weer ergens de kabels aan het verkloten zijn :hmmm:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31034
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 19 jan 2014, 19:26

Wij hebben sinds een week eindelijk alles werkende. Al blijkt dat KPN toch serieus problemen heeft met communiceren. We kregen op 12 Januari een bevestigingsbrief dat er een monteur komt op 9 Januari..... :lol:
Op 17 Januari jl. kregen we per post de inloggegevens en pincode die de monteur op de 9e nodig had.

Het is vreemd dat bij elke brief van KPN er tussen de dagtekening op de brief en de bezorging minimaal een week zit, en het is niet zo dat we in the middle of nowhere wonen, want al onze andere post die wij krijgen is wel op tijd.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 19 jan 2014, 19:41

KPN, breek me de bek niet open.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31034
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 22 jan 2014, 15:29

Ja, echt heerlijk dat KPN.

Omdat onze oversluiting niet was gelukt, werd ons (gratis!) Digitenne aangeboden, en mochten we internetten met een dongel. Daarna zijn nog tig dingen fout gegaan. Alles stond in het systeem, en zou verrekend worden. Nou zijn we dus niet verbaasd dat we gewoon van alles even fijn de rekening gepresenteerd krijgen en we die asap maar even willen betalen. Daarna kijken ze pas wat we terug krijgen..... :lollerdelol:

Krijgen we ook nog even een rekening van januari, van het oude adres....maar daar wonen we al niet meer van half december. Hebben ze die niet afgesloten..... :shithappens:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 22 jan 2014, 15:30

prutsers zijn het :kotsen:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31034
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 22 jan 2014, 15:37

Het is ook (voor hun blijkbaar) ingewikkeld....... :lol: We hadden adsl, en hebben nu glasvezel. Dus de een stuurt je naar de andere afdeling. Afdeling glasvezel had ons bij afdeling adsl moeten afmelden, maar ja.......prutsers hè..... :hammer:

Oh ja......de glasvezel is trager (en stoort vaker) dan de adsl......Toppie....... :thumbup:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 22 jan 2014, 16:02

hier gaat adsl xxl zakelijk eruit, maar we hebben geen glasvezel.

Dus ik vraag, hoe gaan jullie het oplossen want ik heb een centrale en wil niet over voip bellen, want dan moet ik nieuwe toestellen aanschaffen en deze zijn net nieuw, of krijg ik er gratis toestellen bij?

Nee dat niet, dus ik wil geen voip, bied me maar iets aan, is nu drie weken gelden, nog niks aangeboden, ook niet door hun partner die alles moeten regelen, Comtech, ze verschuilen zich achter elkaar, maar volgens mij staat er toch echt KPN op de factuur :lol:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31034
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 11 feb 2014, 12:06

The KPN-saga continues.........

Werd gewoon nog een rekening (abo Januari) afgeschreven van het oude adres waar we van 31 december weg zijn........Hetzelfde met de 'gratis' aangeboden digitenne........werd gewoon afgeschreven.
Reactie KPN, gewoon betalen en het zal wel ooit verrekend worden........jaja....... :tong uitsteken:
Nu hebben we de rekening geblokkeerd voor KPN, om de huidige abo af te schrijven. Dat ze eerst maar alles verrekenen. Dat kunnen ze niet, dus dreigen ze met afsluiting........ :roflol: Misschien kunnen we dan eens een firma zoeken die wel fatsoenlijk met de mensen om gaat. Inmiddels ook al consumentenbond ingeschakeld.

Steven N.
Berichten: 6324
Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Locatie: Friesland

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Steven N. » 11 feb 2014, 12:29

@ Luco, wellicht kan ik helpen een oplossing te zoeken. Ben ook partner van KPN. Met name zakelijk mobiel, maar ook vast kan ik wel wat mee. PM maar als je hulp nodig hebt. Je bent niet verplicht met een bepaalde partner te werken, dus kan ook via mij/ons.

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door InjectTheVenom » 11 feb 2014, 14:49

Zo dan dat word bij mijn volgende mobiele toestelkeuze mooi van KPN af stappen naar een ander toe. Duurt nog wel even maar gezien mijn eigen ervaring met het geregeld proberen te krijgen van een vervangend toestel gaat KPN hem dus niet meer worden.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31034
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 21 jun 2014, 17:53

Inmiddels is het medio juni en nog steeds hangen we wekelijks met KPN (telefonisch) in de haren.

In december en januari zouden we uit coulance gratis een mobiel internetabo krijgen (dongel)Dat bleek achteraf helemaal niet gratis te zijn, we moesten die 2 maanden maar betalen. OK, doen we, zijn we van de zeik af. Toen hebben wij destijds dat abonnement online opgezegd, maar natuurlijk hebben ze die opzegging niet binnen gekregen. Nu krijgen we weer rekeningen en aanmaningen van maart tot nu. Elke week een nieuwe brief, elke keer weer bellen, echter vertelt elke medewerker iets anders. Casemanagers die niet meer reageren, callcentermedewerkers die de haak erop gooien, want "U bent wanbetaler!".......... :hammer:

Vorige week weer gebeld na de volgende aanmaning, en toen zouden er geen rekeningen meer open staan. De bevestiging van de opzeggingen hadden ze van ons nogmaals gekregen en het zou afgehandeld zijn.......tot ej vandaag een brief krijgt dat je opeens als wanbetaler geregistreerd bent bij Preventel..... :tong uitsteken:

Fijn als je al vanaf half november bezig bent met een verhuizing door te geven......... :crazy:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door GTRene » 21 jun 2014, 19:21

gaat lekker dan (not)

ook best lastig tegenwoordig, telkens als je naar zoiets belt of mailt krijg je een ander aan de lijn of in de mail, dus stel je hebt net wat uitgelegd aan A die bv terug reageerde, dan antwoordt je weer met de veronderstelling dezelfe immers reply, maar krijgt dan weer van een ander wat terug, zo ook met bellen naar bepaalde instanties, niet dat ik dat snel doe maar valt me telkens weer op.

vroegah wisten ze nog wie je was/bent, nu ben je een? who knows what.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 21 jun 2014, 19:44

Steven N. schreef:@ Luco, wellicht kan ik helpen een oplossing te zoeken. Ben ook partner van KPN. Met name zakelijk mobiel, maar ook vast kan ik wel wat mee. PM maar als je hulp nodig hebt. Je bent niet verplicht met een bepaalde partner te werken, dus kan ook via mij/ons.
Lees het nu pas :?
Maar loopt nog steeds, kpn heeft besloten om een ouderwetse lijn te houden met adsl ernaast, nu kan ik mijn oude toestellen houden, alleen moet dat in twee stappen, heb nu dus inmiddels na stap 1 twee draadloze netwerken :lollerdelol:
stap 2 nog niks van gehoord.

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Peric » 22 jun 2014, 09:34

@JP, dat is mij dus ook ooit overkomen, sta je ineens op een lijst van Preventel. Best veel bedrijven maken daar gebruik van. En je staat dus gewoon te boek als wanbetaler..
Dus iemand of iets doet iets fout in hun ogen en ze worden zonder pardon op een lijst gemikt.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31034
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 22 jun 2014, 09:50

Er is nu werkelijk geen enkele instantie die hun werk wél fatsoenlijk doet. Of het nu KPN is, of de belastingdienst, de BSgW (gemeentelijke belastingen) alhier.....
Overal is het hetzelfde. Elke medewerker hangt je een ander lulverhaal op, en je komt geen stap verder.
Nu maar weer klachtenkompas inschakelen.......

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Erik K. » 22 jun 2014, 11:19

Met Ziggo nooit problemen, internet snelheid is super :)

Vodafone daarentegen gaat zsm de deur uit.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Robin » 05 jul 2014, 10:24

Ik heb op openingstijden.com (places.nl) me gratis geregistreerd en m'n openingstijden vermeld. Prima.

De laatste weken word ik door een handvol (veelal 60plus) klanten gebeld doordeweeks of we wel open zijn, want ze zien op www.openingstijden-24.nl(andere site dus!) dat we 7 dagen p.w. gesloten zijn(dit zie ik ook bij collega's hier in de plaats)
Ik dacht me te kunnen registreren of iig dit soort onzin iig teniet te doen, want ergerniswekkend natuurlijk.

Registreren werkt dus blijkbaar niet. Site is klungelig Nederlands, blijkt 'n Poolse site te zijn. Dus word je niet fysiek/mentaal in de winkel door OostEuropees lowlife volk 'n oor aangenaaid dan wel via 't internet.

Waarom is de Muur eigenlijk afgebroken vraag ik me vaak af bij dit soort praktijken.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Riceaux » 05 jul 2014, 10:48

Gewoon duidelijk je openingstijden op je eigen website zetten en zorgen dat deze bij de gebruikte zoektermen bovenaan komt te staan @ Google. :)

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 05 jul 2014, 11:15

Luco schreef:
Steven N. schreef:@ Luco, wellicht kan ik helpen een oplossing te zoeken. Ben ook partner van KPN. Met name zakelijk mobiel, maar ook vast kan ik wel wat mee. PM maar als je hulp nodig hebt. Je bent niet verplicht met een bepaalde partner te werken, dus kan ook via mij/ons.
Lees het nu pas :?
Maar loopt nog steeds, kpn heeft besloten om een ouderwetse lijn te houden met adsl ernaast, nu kan ik mijn oude toestellen houden, alleen moet dat in twee stappen, heb nu dus inmiddels na stap 1 twee draadloze netwerken :lollerdelol:
stap 2 nog niks van gehoord.

Nou stap twee was dat de kpn iets om moest schakelen
Staan er ineens drie monteurs voor de deur (zonder afspraak) die hadden de instructie om een nieuwe lijn naar binnen te trekken en er was vanuit kantoor gezegd, als de mensen niet thuis zijn gewoon beginnen.

Waar halen ze het lef vandaan.

Gelukkig was Jolanda thuis en ging het hele verhaal dus niet door.

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3434
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Joël D. » 18 jul 2014, 21:38

Grrr...... Vaste telefoon doet het niet (KPN). Even kijken op internet of er een storing is, nee, dus dan maar even bellen. Nummer opgezocht. Menu doorgeworsteld, verkeerde nummer. :evil: Ander nummer gebeld. Weer een heel menu door, 10 minuten in de wacht (met zo'n kutmuziekje.....) krijg je iemand aan de lijn (wel een vriendelijke overigens, is ook wel eens anders geweest). "Ja, er is een landelijke storing", "maar waarom staat het dan niet op internet?" ".....".

Had mij ruim 20 minuten gescheeld...............

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27809
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 18 jul 2014, 22:11

Ach hier is het ook nog steeds niet geregeld, zouden vandaag dingen omzetten in de centrale en dan komt er volgende week een monteur van comtech.
Staat er ineens vandaag een vent voor de deur, met wit autotje, zonder reclame ofzo erop.
Ja ik ben van de kpn ik moet de lijnen doormeten.

Jolanda: heeft u een afspraak?
man: nee
Jolanda: Kunt u zich legitimeren?
man: nee ik heb me verslapen en ben mijn id van de kpn vergeten
Jolanda: Nou dan maakt u maar een nieuwe afspraak
:lollerdelol:
ja we laten elke vreemde snuiter zomaar binnen
rot op stelletje amateurs :tooth:

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door InjectTheVenom » 27 jul 2014, 11:31

Constant verbindingsproblemen met Ziggo in Limburg op het moment, er zullen wel weer ergens werkzaamheden zijn ofzo.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Erik dB, Geertmans, MParallel, Wimo, Wout309t, Zed240 en 166 gasten