Gebruikte M5?

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Daniel

Bericht door Daniel » 11 mei 2007, 10:17

Maurice Hoekstra schreef: Het ///M logo ontbreekt ook al! Het zullen toch geen replica's zijn? :wink:
Verrek ja, da's leip. Er zit wel een kuiltje waar de sticker met het logo hoort te zitten. Ik heb net even bij mijn M6 wielen gechecked en ik kan me niet voorstellen dat dat er zomaar af zou kunnen vallen, die sticker zit donders goed vast en ligt er diep. 'k heb helaas geen duidelijke foto's van de andere wielen waaruit ik kan bepalen of gewoon die stucker eraf is gedonderd, of dat de wielen nep zijn.

Los daarvan vind ik de huidige prijs nogal hoog, volgens mij staat ie er echt al een tijdje. Hij is eergisteren pas weer op kenteken gezet.

leonard

Bericht door leonard » 11 mei 2007, 10:39

Daniel schreef:
Maurice Hoekstra schreef: Het ///M logo ontbreekt ook al! Het zullen toch geen replica's zijn? :wink:
Verrek ja, da's leip. Er zit wel een kuiltje waar de sticker met het logo hoort te zitten. Ik heb net even bij mijn M6 wielen gechecked en ik kan me niet voorstellen dat dat er zomaar af zou kunnen vallen, die sticker zit donders goed vast en ligt er diep. 'k heb helaas geen duidelijke foto's van de andere wielen waaruit ik kan bepalen of gewoon die stucker eraf is gedonderd, of dat de wielen nep zijn.

Los daarvan vind ik de huidige prijs nogal hoog, volgens mij staat ie er echt al een tijdje. Hij is eergisteren pas weer op kenteken gezet.

De auto staat zeker al 3 maanden te koop.Toen ik nog aan het zoeken was ben ik deze auto ook wezen bekijken. Het belangrijkste nadeel vond ik de hoge KM.stand

Daniel

Bericht door Daniel » 11 mei 2007, 10:53

Hmmja, dat vind ik ook niet echt een voordeel. 't zal toch best flink slijten met al dat vermogen. En voor de leeftijd en kilometerstand is de prijs hoog, daar moet echt flink wat vanaf voordat ik concrete interesse krijg.

Bij Kera in Kerkrade staat bijv. een vrijwel gelijke die een week of wat ouder is, met 56k gereden voor 87 mille, en Bert Story in Den Bosch heeft een zilveren van dezelfde leeftijd met maar 26.000 km gereden, voor 96k. Met een beetje handelen krijg je dat ook nog wel wat omlaag en in zilver vind ik hem nog mooier ook.
Die van De Beier is 1000 euro goedkoper, heeft 32k gereden maar god wat een lelijke interieurcombinatie.

RVV

Bericht door RVV » 11 mei 2007, 10:54

hmm vind ik juist weer erg gaaf in die auto bij de beier !

Daniel

Bericht door Daniel » 14 mei 2007, 15:05

Nou, ik heb er het weekend nog over nagedacht en het gaat hem vrijwel zeker niet worden. Met wat pijn in het hart weliswaar, maar ik kan het voor mezelf niet verantwoorden. We wonen gewoon in het verkeerde land voor zo'n soort auto. Zie het filmpje van Habib, in Duitsland heeft een M5 echt meerwaarde maar hier zou ik continue idiote snelheidsovertredingen moeten begaan om het potentieel te benutten. Nu heb ik er geen moeite mee af en toe het gas flink in te trappen maar ik ga echt niet op dagelijkse basis mijn rijbewijs op het spel zetten. 500+ pk is erg verleidelijk maar ik zou me alleen maar frusteren vanwege het feit dat ik met al die power rij, maar het zelden of nooit kan gebruiken. En dan is er natuurlijk nog het feit dat ik 30 mille bij zou moeten lappen, het excessieve brandstofverbruik en nog zo een paar praktische nadeeltjes. Dan liever 10k bijleggen het inruilen van de Cooper voor een Cooper S, levert net zo veel lol op denk ik.

Hugo Bos

Bericht door Hugo Bos » 14 mei 2007, 16:51

Gaat dit nu dan nog niet op in je 645? Er zit natuurlijk wel verschil tussen een M5 en je 6, maar daarmee kun je net zo goed elke seconde dat je rijdt je rijbewijs op het spel zetten, toch?

Daniel

Bericht door Daniel » 14 mei 2007, 18:08

Dat klopt op zich wel, maar wat heeft het dan voor zin om nog meer power aan te schaffen? :)

Shakes

Bericht door Shakes » 14 mei 2007, 18:16

Geen, dat is helaas overduidelijk.

N.

Joop

Bericht door Joop » 14 mei 2007, 19:23

Daniel schreef:Dat klopt op zich wel, maar wat heeft het dan voor zin om nog meer power aan te schaffen? :)
Hier in NL geen enkele reden... :x

Tom

Bericht door Tom » 14 mei 2007, 19:32

Alleen is dan geen enkele auto boven de 200pk goed te praten.....

Joop

Bericht door Joop » 14 mei 2007, 19:45

Tom schreef:Alleen is dan geen enkele auto boven de 200pk goed te praten.....
Alleen als je het stiekem doet... :wink:

Daniel

Bericht door Daniel » 14 mei 2007, 19:51

Tom schreef:Alleen is dan geen enkele auto boven de 200pk goed te praten.....
Met 20 pk haal je in de bebouwde kom de 100 ook nog wel..ben je ook je rijbewijs kwijt :P

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 14 mei 2007, 22:50

Daniel,

ben je wel een M-liefhebber ?...

Daniel

Bericht door Daniel » 15 mei 2007, 08:20

Fasteddie schreef:Daniel,

ben je wel een M-liefhebber ?...
Geen idee. Ik heb er nooit eentje gehad als je dat bedoeld. Het concept spreekt me wel aan: hoogtoerige motoren met een hoog specifiek vermogen in een dagelijks vrij aardig bruikbare auto.
Als het ding 20 mille goedkoper was zou ik het zo doen. Maar in dit geval is het me de meerprijs niet waard.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 mei 2007, 09:18

Man het wordt hier zo langzaam een oude wijven club.....................

Als het om snelheid drukte, controles gaat dan is er idd maar 1 oplossing; gewoon met fietse of de benenwagen.
Gewoon niets meer te zeiken, geen staatsterrorisme........................helemaal niets meer.
Als iedereen dat nu doet heb ik er wel vrede mee, dan wordt het weer rustig op straat..............................................dan heb ik eindelijk meer ruimte.......................................... :wink:

Plaats reactie