Nederland gaat naar de haaien
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nederland gaat naar de haaien
Geen woord meer aan toe te voegen;
Als je zo door een partij genoot te kakken wordt gezet, dan moet het wel kloppen;
Domheid-en-arrogantie-hebben-de-Partij-van-de-Arbeid-genekt
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... nekt.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Was getekend; Arnold Heertje
Als je zo door een partij genoot te kakken wordt gezet, dan moet het wel kloppen;
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... nekt.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Was getekend; Arnold Heertje
- Hans
Maar nog lang niet genoeg.romo schreef:
- GTRene
denk dat er nog veel oude stemmers en of oude mensen zijn die altijd 'trouw' blijven aan waar ze vroeger al op stemden, alhoewel dat wel wat minder is geworden gelukkig.
en dan zijn er ook nog veel spook stemmers....
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... raad.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan zijn er ook nog veel spook stemmers....
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... raad.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
- PD power
Staat er toch gewoon Bram.Bram schreef:En je punt naar mij is?PD power schreef:http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... aafplaats/
Zouden hier ook kamer vragen over komen........gaat hier de media ook volledig een week achteraan.......
Daar wordt ik pas moe en verdrietig van Bram, mensen die zich druk maken over iemand die iets benoemd, handig of niet, maar als er voor de zoveelste keer weer een oudere berooft wordt, dan wordt ik pislink, en mag ik al die zgn "linkse correcte" hypocriete prietpraat niet meer horen, wake up.
- 350 Z
Diriki stemde nu SP. De eerste kandidaat van Turkse komaf van de lijst kreeg zijn stem'. Moet u als Nederlander eens met droge ogen tegen de krant zeggen: ik stem op een Nederlander omdat dat een Nederlander is. Een miljoenmiljard aangiften zullen u ten deel vallen. Terecht. Het is racisme in z'n puurste en meest zuivere vorm: iemand anders behandelen dan de rest (op hem stemmen) puur en alleen wegens zijn etniciteit. Braak.

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ja, ik zie een punt ja, maar het is mij niet duidelijk of je dit op mij betrekt, of dat het gewoon een punt van zorg en irritatie is wat je met ons deelt.PD power schreef:Staat er toch gewoon Bram.Bram schreef:En je punt naar mij is?PD power schreef:http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... aafplaats/
Zouden hier ook kamer vragen over komen........gaat hier de media ook volledig een week achteraan.......
Daar wordt ik pas moe en verdrietig van Bram, mensen die zich druk maken over iemand die iets benoemd, handig of niet, maar als er voor de zoveelste keer weer een oudere berooft wordt, dan wordt ik pislink, en mag ik al die zgn "linkse correcte" hypocriete prietpraat niet meer horen, wake up.
- Snipe
Nee, daar heb je geen gelijk in. Ik lul er niet omheen, ik gaf je een uitgebreide reactie. In simpele woorden:Luco schreef:En weer lul je eromheen en hoor je alleen wat je wilt horen en reageer je weer half, succes.
- ja, er is een probleem met criminele Marokkanen
- nee, dat geeft Wilders en zijn aanhangers niet het recht om alle Marokkanen over een kam te scheren
- ja, dat doet hij wel en dat maakt hem een racist
- nee, ik snap niet waarom je hem zo fel verdedigt.
- glnk
Ik stem gewoon niet meer. Gemeenteraadsverkiezingen ook niet gestemd. Er was sowieso maar zeer beperkte keuze in mijn gemeente. Hier geloof ik niet zo in. Vaak komen ze met 3 populaire standpunten en daarmee moet je het dan maar doen. Ongeveer 3 noemenswaardige partijen en de rest was hobbybobby. Ze zoeken het maar lekker uit. Voorheen stemde ik VVD maar daar heb ik spijt van.
- PD power
Je vergeet er 1 Perry en daar doelt Luco denk ik op.Snipe schreef:Nee, daar heb je geen gelijk in. Ik lul er niet omheen, ik gaf je een uitgebreide reactie. In simpele woorden:Luco schreef:En weer lul je eromheen en hoor je alleen wat je wilt horen en reageer je weer half, succes.
- nee, dat geeft Wilders en zijn aanhangers niet het recht om alle Marokkanen over een kam te scheren
- ik vind als tegenstander van Wilders het heerlijk om daarover door te zagen, stiekem weet ik ook dat Wilders alleen gevraagd heeft of de mensen in de zaal meer of minder Marokkanen willen, ( daar is niks racistisch aan, daarnaast geef ik aan dat er een probleem is met Marokkanen, maar daar wil ik het verder niet over hebben, want dat vind ik niet "correct "
-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL @ PD
http://www.nu.nl/buitenland/3736406/ira ... dwijd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mag Volkert daar nog tussen aub:)
Oh nee verrek, da's 'één van hunnie'
Jongens hou ff op met dat politiek correcte Wilders gebash en kijk naar de problematiek in de wereld.
We moeten verder.

http://www.nu.nl/buitenland/3736406/ira ... dwijd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mag Volkert daar nog tussen aub:)
Oh nee verrek, da's 'één van hunnie'

Jongens hou ff op met dat politiek correcte Wilders gebash en kijk naar de problematiek in de wereld.
We moeten verder.

- GTRene
kijk, dat schiet op 
(niet dat daar alles zo leuk gaat in zo'n land)

http://www.nujij.nl/algemeen/saoedi-ara ... 6857.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;Saoedi-Arabië heeft de afgelopen vijf maanden ruim 370.000 illegalen het land uitgezet en teruggestuurd naar hun vaderland. Dat meldden lokale media vandaag. Ongeveer 184.000 anderen zitten vast en wachten op hun uitzetting.
Door het op grote schaal oppakken en wegsturen van de buitenlanders zonder verblijfsvergunning hopen de autoriteiten meer ingezetenen aan het werk te krijgen.
- Riceaux
Maar illegalen in Nederland zijn net als wiet hier. Wel illegaal maar niet strafbaar. Want ja illegaal zijn strafbaar maken is zielig. En die mensen hier laten zitten zonder toekomst is volgens mij gewoon leedvermaak voor de beleidsmakers.GTRene schreef:kijk, dat schiet op
http://www.nujij.nl/algemeen/saoedi-ara ... 6857.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;Saoedi-Arabië heeft de afgelopen vijf maanden ruim 370.000 illegalen het land uitgezet en teruggestuurd naar hun vaderland. Dat meldden lokale media vandaag. Ongeveer 184.000 anderen zitten vast en wachten op hun uitzetting.
Door het op grote schaal oppakken en wegsturen van de buitenlanders zonder verblijfsvergunning hopen de autoriteiten meer ingezetenen aan het werk te krijgen.
-
Ander verhaal, internationale ophef over dit Bavaria filmpje ivm dode sterren. Ik zie Elvis, Kurt, Lennon, Hendrix(Tupac dus), Marilyn Monroe, Bruce Lee...(?)
Die mooie serveerster 'Jude' is een onbekende, of ook dood(?)(je zou door haar bijna necrofiel worden lol)
Die mooie serveerster 'Jude' is een onbekende, of ook dood(?)(je zou door haar bijna necrofiel worden lol)
- GTRene
wellicht van die Song, hey Jude..? beatles John lennon...
trouwens die was ook wel grappig
aplane a plane en de combo 'fantasy island' wat weer een hint zou kunnen zijn naar dat island met die dode sterren?

http://www.songteksten.nl/songteksten/4 ... y-jude.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Hey Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
trouwens die was ook wel grappig

-
Rene bedankt voor de tip, maar Jude icm Lennon was ik ook al achter doh.
Herve Vilechaize ofzo was dat manneke van Fantasy Island inderdaad, serie boeide me nooit. Keek liever Charlie's Angels, Magnum etc:)
Bonanza (wel aardig) herinner ik me nog vaag, Dallas natuurlijk(pa was er gek op ivm JR ) Kleine Huis op de Prairie(niks aan) de Waltons(idem) , Mash(ook geen fan van)., oh ja de Man van zes Miljoen( Six Million Dollar Man) DAT was gaaf, ik had zo'n pop met 'n oog /loep en dan drukte je op z'n rug en dan ging die bionische arm heen en weer en daar zaten ook wat printplaten en electronica toestanden in(nep)
Bionic Woman was nog leuker.

Herve Vilechaize ofzo was dat manneke van Fantasy Island inderdaad, serie boeide me nooit. Keek liever Charlie's Angels, Magnum etc:)
Bonanza (wel aardig) herinner ik me nog vaag, Dallas natuurlijk(pa was er gek op ivm JR ) Kleine Huis op de Prairie(niks aan) de Waltons(idem) , Mash(ook geen fan van)., oh ja de Man van zes Miljoen( Six Million Dollar Man) DAT was gaaf, ik had zo'n pop met 'n oog /loep en dan drukte je op z'n rug en dan ging die bionische arm heen en weer en daar zaten ook wat printplaten en electronica toestanden in(nep)
Bionic Woman was nog leuker.

- GTRene

bij ons in huis kwam alles langs aan series wat je opnoemt, ik vond sommige ook maar 'saai' maja met 4 zussen heb je niet altijd keus

en ach in die tijd had je toch niet veel keus, Ned1 en Ned2 en DLD 1, 2 en WDR of ADR? weet het niet zeker meer, en ow lang zwart wit nog

owja, soms kochten we wit/zwart

-
Ja zwart/wit tv . Herinner ik me ook nog. Kregen we later 'n KTV Grundig met tiptoets(dus geen remote dat was er nog bijna niet) bediening naast 't scherm. Nou tiptoets: Ik met m'n chips/colavingers eraan, na 'n week deed die tiptoets rotzooi 't niet meer, pa woest, jeses.GTRene schreef:![]()
bij ons in huis kwam alles langs aan series wat je opnoemt, ik vond sommige ook maar 'saai' maja met 4 zussen heb je niet altijd keus![]()
en ach in die tijd had je toch niet veel keus, Ned1 en Ned2 en DLD 1, 2 en WDR of ADR? weet het niet zeker meer, en ow lang zwart wit nogtoen was het nog simpel, zwart wit allemaal
owja, soms kochten we wit/zwart

We hadden toen wel met de buren ZDF WDR ARD inderdaad naast N1 en 2, dus ik altijd Duitse Tv erop(Mainzelmänchen, Dick und Doof), daar leerde ik als joch van 7(?) gauw Duits van....
Mensen zoals wij van de zwartwit TV generatie denken misschien ook wel meer zo politiek gezien:)
Pa vertelt dat ze als kind in begin 50s hun bek moesten houden als opa (1896)weer voor 't 'radiotoestel' zat, met politiek toespraken, voetbal etc.
-
En wie herinnert zich deze nog?
- Snipe
Ik wil het daar best over hebben. Sterker nog, ik heb nog een tijdje op een zwarte school gewerkt om het er niet alleen over te hebben aan de borreltafel maar om ook daadwerkelijk iets te doen. En nee, daar kwam geen enkele kop thee aan te pas.PD power schreef:Je vergeet er 1 Perry en daar doelt Luco denk ik op.Snipe schreef:Nee, daar heb je geen gelijk in. Ik lul er niet omheen, ik gaf je een uitgebreide reactie. In simpele woorden:Luco schreef:En weer lul je eromheen en hoor je alleen wat je wilt horen en reageer je weer half, succes.
- ik vind als tegenstander van Wilders het heerlijk om daarover door te zagen, stiekem weet ik ook dat Wilders alleen gevraagd heeft of de mensen in de zaal meer of minder Marokkanen willen, ( daar is niks racistisch aan, daarnaast geef ik aan dat er een probleem is met Marokkanen, maar daar wil ik het verder niet over hebben, want dat vind ik niet "correct "
Ik vind een discussie over criminele Marokkanen (of wat voor criminele jongeren dan ook) totaal wat anders dan het goedpraten van het racisme van Wilders, die een zaal "Minder, minder" laat scanderen. Wilders heeft gezegd dat hij minder Marokkanen in Nederland wil, een zaal vol Henk en Ingrids dat laten schreeuwen en daar ook nog eens luid en duidelijk aan toegevoegd dat hij er geen woord van terugneemt.
Hier wordt het feit dát er criminele Marokkanen bestaan gebruikt om de uitspraken van Wilders goed te praten. Ik vind dat slappe praatjes, net zoiets als die criminele Marokkanen een aai over hun bol geven en zeggen dat ze er ook niks aan kunnen doen omdat ze nou eenmaal een moeilijke jeugd hebben gehad. Naar mijn mening moet je het allebei keihard aanpakken.
-
MACHTIG. Deze intro zocht ik. Ik was 18 ofzo Gvd wat gaat de tijd snel. Elmar kijk je mee:)
- Snipe
^ Geen idee wat 'ie in dit topic moet maar tof is 'ie wel 

- martll
De Turken voelen zich nu aan de kant gezet nu het eens niet gaat over Turken en Marokkanen.
- GTRene
Hij heeft dat voor en na ook uitgelegd en dat vergeet je er telkens bij te pakken, dat staat zelfs in zijn programma.Snipe schreef: Ik vind een discussie over criminele Marokkanen (of wat voor criminele jongeren dan ook) totaal wat anders dan het goedpraten van het racisme van Wilders, die een zaal "Minder, minder" laat scanderen. Wilders heeft gezegd dat hij minder Marokkanen in Nederland wil, een zaal vol Henk en Ingrids dat laten schreeuwen en daar ook nog eens luid en duidelijk aan toegevoegd dat hij er geen woord van terugneemt.
dus vandaar dat ie geen woorden terug neemt, snappie?

@Robin, und der Sendung mit der Maus, und Pan Tau

-
kortom vroeger was alles beter:)
Alhoewel, een beetje vroeger dan vroeger, zeg zo'n pakweg 2000 jaar geleden kreeg je 'n ommekeer, en ongeveer 1400 jaar terug was er nog eentje 'waar we nu nog last van hebben'..

Alhoewel, een beetje vroeger dan vroeger, zeg zo'n pakweg 2000 jaar geleden kreeg je 'n ommekeer, en ongeveer 1400 jaar terug was er nog eentje 'waar we nu nog last van hebben'..

- alt
Waarom Robin, bij leuke videootjes altijd kl^te muziek gedraaid wordt.
Kijk en luister dit is beeld en geluid. Ennn je kan nog een Japans leren.
http://www.youtube.com/watch?v=Go3Fgd1wgic" onclick="window.open(this.href);return false;
P.s.
Je stem geven aan een politieke partij maakt je schuldig aan het gedrag van die politieke partij.
Ik geef mij stem niet meer aan deze politieke partijen in NL.
Kijk en luister dit is beeld en geluid. Ennn je kan nog een Japans leren.
http://www.youtube.com/watch?v=Go3Fgd1wgic" onclick="window.open(this.href);return false;
P.s.
Je stem geven aan een politieke partij maakt je schuldig aan het gedrag van die politieke partij.
Ik geef mij stem niet meer aan deze politieke partijen in NL.