Kan me zo voorstellen dat hij hier gewoon de hoofdprijs voor wil hebben. Ik vind het een dikke kar om te zien maar volgens mij rijdt het niet zo heel bijzonder. Als je alleen al kijkt hoe ver die wielen naar achteren staan, typische "nose-heavy" Audi lay-out.Robin Hartog schreef:Als je gaspedaal.nl checkt zou je dat wel denken idd. Kan nog wel eens wat meer zijn gezien alle mods..Arthur schreef:Wat zou zoiets nog op moeten brengen eigenlijk?
35k-40k?
Vind hem op die andere foto's persoonlijk te laag hangen. Origineel is al dik genoeg.
De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
- Petrolhead Tom
Re: De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zak
- Niels
- Auto: Prius+
Het is maar net wat je in een auto zoekt natuurlijk. Voor velen is het te klinisch en onderstuurd maar voor anderen is het een lekker aangeklede dikke kar met een geweldige V8. Qua design vind ik em geweldig maar het is geen geheim dat de V8 de fabriek specs niet haalt standaard. Btw, altijd liever de avant!
- Petrolhead Tom
Ik vind het een schitterend ding om te zien. Voor de Audi adept is dit denk ik het summum. Het is natuurlijk een auto die alles kan.
Toch altijd een C63 of een M3 voor mij.
Toch altijd een C63 of een M3 voor mij.
- Arthur
- Auto: Nr.51
C63AMG lijkt me ook een fijn apparaat. M3 ook vast wel maar als ik mocht kiezen... 

- Martin van der Zwaard
M3 is zo gaaf maar ik zou echt voor de C63AMG gaan. Die motor is zo bruut en dat geluid....
- Tristan
Had hier pas een Noorse zakenrelatie over op kantoor. Hij rijdt ook in ee C63 AMG, zijn maat in een E92 M3. Samen op de Ring kon hij ondanks meer vermogen de M3 niet bijhouden. Om zeker te zijn dat het niet aan hem lag zijn ze in elkaars auto gestapt en ondanks dat hij nooit in de M3 gereden had, kon zijn maat hem in de C63 hem niet bijhouden. Hij vertelde dat de C63 een geweldig apparaat is, zeker qua geluid maar dat de balans niet in orde is omdat hij nogal 'nose-heavy' is. C63 blok in een M3 chassis zou perfect zijn volgens hem.
- Petrolhead Tom
Fucking hell wat een helden. Een C63 en een M3 rijden in Noorwegen. Respect!Tristan schreef:Had hier pas een Noorse zakenrelatie over op kantoor. Hij rijdt ook in ee C63 AMG, zijn maat in een E92 M3. Samen op de Ring kon hij ondanks meer vermogen de M3 niet bijhouden. Om zeker te zijn dat het niet aan hem lag zijn ze in elkaars auto gestapt en ondanks dat hij nooit in de M3 gereden had, kon zijn maat hem in de C63 hem niet bijhouden. Hij vertelde dat de C63 een geweldig apparaat is, zeker qua geluid maar dat de balans niet in orde is omdat hij nogal 'nose-heavy' is. C63 blok in een M3 chassis zou perfect zijn volgens hem.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Gelukkig kan ik niet circuitrijden 

- GTRene
c63 lijkt me idd ook niet echt voor het circuit
ook al zal de M3 op slingerwegen sneller zijn of wat ook, feit blijft dat zo'n c63 amg een dikke bak is en een beter all rounder lijkt me.
denk op het circuit de black series c63 wat beter uit zal komen, alhoewel het nog steeds een vrij zware kar is natuurlijk, maar ook erg bruut

ook al zal de M3 op slingerwegen sneller zijn of wat ook, feit blijft dat zo'n c63 amg een dikke bak is en een beter all rounder lijkt me.
denk op het circuit de black series c63 wat beter uit zal komen, alhoewel het nog steeds een vrij zware kar is natuurlijk, maar ook erg bruut

- martll
Goed gebruik, maar daar is de prijs ook naar:
http://link.marktplaats.nl/m780893263" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie haalt hem op?
http://link.marktplaats.nl/m780893263" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie haalt hem op?
- D20VT
Persoonlijk zou ik ook voor een C63 gaan, wat een gruwelijk apparaat is dat zeg.
Maar Gaston is hier in de straat nog niet langgeweest dus blijf ik nog ff sparen
Maar Gaston is hier in de straat nog niet langgeweest dus blijf ik nog ff sparen
- GTRene
zag er gister vanuit m'n luie PC stoel nog 1 rijden een 'zwarte'
aan de overkant van het plantsoen...
ben toen toch opgestaan en hem zover mogelijk na gekeken
en dacht weer, damn wat een lekkere dikke bak en mooie vorm achterlichten enz en mooier dan een M3 in die klasse/grootte.
@martll, das idd een koopje, althans zo lijkt het, ook al is die 'goed' gebruikt.

ben toen toch opgestaan en hem zover mogelijk na gekeken

en dacht weer, damn wat een lekkere dikke bak en mooie vorm achterlichten enz en mooier dan een M3 in die klasse/grootte.

@martll, das idd een koopje, althans zo lijkt het, ook al is die 'goed' gebruikt.
- ///Joost
Al opgehaald?martll schreef:Goed gebruik, maar daar is de prijs ook naar:
Wie haalt hem op?

- Kasteel
http://occasions.porschecentrumgelderla ... ag=p000109" onclick="window.open(this.href);return false;
Weinig km's/handbak/leer dash/topkleur
- GTRene
je krijgt sowieso nog eens 12 maanden fabrieksgarantie, maar wat zal dat wel niet kosten om het tot 9 jaar of 200.000km te laten verlengenDe voordelen van het Porsche Approved Occasion programma:
Controle aan de hand van 111 punten checklist
Aflevering volgens Porsche kwaliteitsstandaard
Auto- en onderhoudshistorie bekend
Nationale Auto Pas
Gebruik van originele Porsche onderdelen
12 maanden fabrieksgarantie
Garantie verlenging mogelijk tot 9 jaar oud/200.000 km
12 maanden Porsche Assistance mobiliteitsservice

opzich best handig zoiets, vooral als zo'n dealer in de buurt zou zitten

- dvh
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Ziet er inderdaad erg gaaf uit! jammer van het 2.2i blok, die zou voor het mooie wel gewisseld mogen worden 

- Peric
Dat 2.2i-blok voldoet prima in een Roadster. Racen doe je met zo'n auto toch niet..
Mooie auto.
Mooie auto.
- Paskal
- Auto: meerdere
Gaaf ding, maar bij dat bedrijf zou ik nog geen Starlet uit de jaren 80 kopen. Google er maar eens op 

- dvh
Ja, zag alleen Apeldoorn staan en vreesde het ergste 

-
GTRene schreef:................je krijgt sowieso nog eens 12 maanden fabrieksgarantie, maar wat zal dat wel niet kosten om het tot 9 jaar of 200.000km te laten verlengen![]()
Wel goed lezen Rene!!!

Bij auto's tot 9 jaar oud of 200.000 km is er een mogelijkheid om een extra verlengde garantie bij te kopen.
We hebben het dan over een extra verlenging van 3, 6, of 12 maanden op de standaard garantie.
Alleen op een KIA krijg je 7 jaar (KIA

http://www.kia.com/nl/kia-rijders/home/kia-garantie/" onclick="window.open(this.href);return false;
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen dat Aerodynamica pakket (géén M-pakket) zo mooi vinden. Naar mijn mening verandert een stijlvolle sportwagen dan in een asociale wagen. Zet er dan nog eens een set velgen van een aantal maten te groot onder en je hebt een ontzettend foute wagen.
Maar goed, dan zal mijn kijk dan wel zijn.
- Peric
Omdat smaken verschillen??
- GTRene
ooh duh, nu ik het anders/beter lees iddhanske schreef:GTRene schreef:................je krijgt sowieso nog eens 12 maanden fabrieksgarantie, maar wat zal dat wel niet kosten om het tot 9 jaar of 200.000km te laten verlengen![]()
Wel goed lezen Rene!!!![]()
Bij auto's tot 9 jaar oud of 200.000 km is er een mogelijkheid om een extra verlengde garantie bij te kopen.
We hebben het dan over een extra verlenging van 3, 6, of 12 maanden op de standaard garantie.
Alleen op een KIA krijg je 7 jaar (KIA)garantie.
http://www.kia.com/nl/kia-rijders/home/kia-garantie/" onclick="window.open(this.href);return false;

- FreudeamFahren
Maar geen sperretje en op dit moment een 997 kopen is het spreekwoordelijke vallende mes proberen te vangen, zeker bij dit soort dealerprijzen. Het aanbod 997s is giga & groeiende, nu de 991 massaal geleverd wordt. Als 997, dan GT3: die beginnen ex BPM al sub 60 en dan heb je ook nog een Mezger in de staart ook!Kasteel schreef:http://occasions.porschecentrumgelderla ... ag=p000109
Euh, IMHO that is