1M op streettyres is een dwarrel en behoorlijk te onderstuurd en teveel overstuurd, alhoewel je 'n heel grote sliphoek kunt creeren en 'm nog in 't gareel houden kunt, net als bij de E30 S54 M3 en de straat E92 M3.
Met Streets is 't een beetje Papenurg winterbanden.
Sound en trekkracht van de motor zijn naar mijn idee gewoon in orde, max speed thru gears klopt op de kmh. Vind 'm lekkerder klinken dan de E30 S54(?) Beetje wollig woosh:)
De lompheid(want straatauto) is er, maar opvangen ook. Ik had 1:29 2 in de Special Event met de E92 M3 streettyres vorige week op Magione, alles onder de 1:30 is 'Gold'. Dus klaar daarmee.
Ik deed hetzelfde met Streets op de 1M(geen setupveranderingen) en haalde met 'strak' en dan ook strak als in geen showboating rijden(wat in sommige korte bochten rssulteert in rollen wachten geen gas rollen wachten wachten , nog even wachten half gas nee kwartgas nu vol als ie recht staat lol) in 'n eerste lap van 1:28 3 nogwat.
Kortom net als irl is de 1M in 't korte bochtenverhaal vaak net wat sneller dan de M3.
Anyway. Met semis eronder wordt de auto veel meer zoals hij met de PS2 is imo: strakker, maar ook wat linker:)
Zojuist geprobeerd in de E30 Mugello race met opponents op medium en 94% strength 2e te worden, ramt nr 3 in de laatste lap me eraf gvd
Op 't AC forum wordt al druk gediscussieerd over die off track penalty in race wat natuurlijk ktu is. De AI ramt JOU eraf. De AI is ook zo muurvast en strak als 'n deur.
Hier info wat ik met mijn nooby computerkennis zelf niet aandurf:)
http://www.assettocorsa.net/forum/index ... post-59740" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat MP meer relaxedheid geeft.
Verder wel seat-of-the pants. Kicke.
Maar de AI moet z'n lijn niet voor achter links rechts verdedigen als ik daar al veel eerder zit lol.