je zou er ook leuk een combi street/track van kunnen maken.
zijn leuke auto's en rijden goed en voelt ook premium aan.
Niet veel geld voor een E21, echter staan er veel nettere te koop. Deze vertoont flinke roestvorming rondom de voorruit en als ik het goed zie is er flink kleurverschil achter het linker voorwiel, ook een bekende roestplek van die dingen.
mooi prijsje...en ja wel wat plekjes her en der maar over het algemeen niet verkeerd, als je het een binnenslaper maakt en wat opknapt zeker het geld waard. (wel ff de LPG er af)
Kun je beter die van Opa hier op het forum overnemen volgens mij:Dubbelendwars schreef:Leuk speelgoed ook, hoop DF en mooie startbasis voor een tracktool.
RS CUP
http://link.marktplaats.nl/757819775
Idd, 10K...... altijd liever een E46 dan imho.Tim N schreef:Geen koopje maar deze was/ is toch van Ad hier op het forum?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Die viel mij ook al op. Mag de S2000 gisteren voor weg!EvdP schreef:Zo op het oog een mooie Z3 coupe
Niels v D schreef:Ik ben op zoek naar een speeltje, en zit met een schuin oog hier naar te kijken.
Geweldige auto's!![]()
Waar op te letten, en eventueel ander advies?
Bij mij was de aanhechting van de voorste stabilisatorstang/anti-rollbar verrot en de voorste draagarmen en ophangingsrubbers rondom staan bekend als aandachtspunt.
Dat kost geen vermogen om te fixen, maar om er echt een speeltje van te maken moet je toch aan een nieuw setje dempers en wat bredere en lagere banden/velgen en om hem helemaal af te maken, een:
Heeft zo'n Ti een sper, trouwens?
Nee. Dat dus. Compact heeft de E30 achteras en ophanging, daar is genoeg leuks voor te krijgen maar kost je minimaal 500 eur voor een gebruikt Marktplaats 25 procent sperretje en tot 1500 voor een mooie gereviseerde 45 tot 60 procent two-way sper bij Bas Roos/Paul Vlasblom/Hardeman Motorsport etc.
Dan krijg je wel een écht speeltje hoor.
En de Compact is de lichtste E36 met 1230kg. Fun cars indeed.
Okay,thanks! Dat zijn wel flinke bedragen voor een sper..tuurgtt schreef:Niels v D schreef:Ik ben op zoek naar een speeltje, en zit met een schuin oog hier naar te kijken.
Geweldige auto's!![]()
Waar op te letten, en eventueel ander advies?
Bij mij was de aanhechting van de voorste stabilisatorstang/anti-rollbar verrot en de voorste draagarmen en ophangingsrubbers rondom staan bekend als aandachtspunt.
Dat kost geen vermogen om te fixen, maar om er echt een speeltje van te maken moet je toch aan een nieuw setje dempers en wat bredere en lagere banden/velgen en om hem helemaal af te maken, een:
Heeft zo'n Ti een sper, trouwens?
Nee. Dat dus. Compact heeft de E30 achteras en ophanging, daar is genoeg leuks voor te krijgen maar kost je minimaal 500 eur voor een gebruikt Marktplaats 25 procent sperretje en tot 1500 voor een mooie gereviseerde 45 tot 60 procent two-way sper bij Bas Roos/Paul Vlasblom/Hardeman Motorsport etc.
Dan krijg je wel een écht speeltje hoor.
En de Compact is de lichtste E36 met 1230kg. Fun cars indeed.
4K voor een 318? No way. Er staan de laatste tijd 323ti's met twee ton of minder op de teller te koop voor onder de 3000 eur.Niels v D schreef: Zoveel keus aan 318ti's is er hier helaas niet, en importeren zie ik niet zitten. Daarnaast trekt deze auto me wel aan vanwege de M-goodies die erop zitten. Toch blijft het bijna 4k€..
Maar vast niet in Denemarken... (zie locatie Niels v D)tuurgtt schreef:4K voor een 318? No way. Er staan de laatste tijd 323ti's met twee ton of minder op de teller te koop voor onder de 3000 eur.Niels v D schreef: Zoveel keus aan 318ti's is er hier helaas niet, en importeren zie ik niet zitten. Daarnaast trekt deze auto me wel aan vanwege de M-goodies die erop zitten. Toch blijft het bijna 4k€..
Nu net weer even niet, natuurlijk.
Maar dat lijkt me wel een heel wat betere deal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten