Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Walter
Berichten: 2315
Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Walter » 12 jan 2014, 13:54

.
Laatst gewijzigd door Walter op 25 jan 2017, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door dvh » 20 jan 2014, 22:10

WJ schreef:The Wolf of Wallstreet!

Wat een super film, sex drugs & rockNroll! Ik verwachte een of andere serieuze beurs blabla verduister centen film. Nou, dat was het dus niet. :mrgreen:
Geniale film!

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door daNpy » 20 jan 2014, 22:17

Walter schreef:
Barend schreef:Ik zag dat het een remake was ja, maar volgens mij is het een ander verhaal toch? Vond de IMDB omschrijving bij het origineel (?) uit 1947 niet echt passen bij de huidige remake.
De trailers zijn inderdaad heel anders, maar het verhaal is wel hetzelfde, het gaat om een sul die de hele tijd dagdroomt en in zijn dromen de grote held is. Dat zie je ook terugkomen in de nieuwe trailer (je ziet dat hij een paar keer wegdroomt en opeens een besneeuwd iemand ziet of een foto ziet bewegen en ze zeggen ook tegen hem dat hij 'dat soort momentjes' heeft). Maar de film zal wel heel anders zijn dan die uit 1947. In ieder geval dus mooie(re) beelden en muziek. Ik ben wel benieuwd eigenlijk, zeker aangezien ik in IJsland ben geweest.
Leuke film wel vind ik!
Ook een onverwacht einde :)

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Joy » 20 jan 2014, 23:22

Vanavond een oudje opgeduikeld, The Machinist (2004).

Damn dat is een diepgaande film zeg. Makes the mind spin. Aanrader.

http://www.imdb.com/title/tt0361862/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door dvh » 20 jan 2014, 23:45

dvh schreef:
WJ schreef:The Wolf of Wallstreet!

Wat een super film, sex drugs & rockNroll! Ik verwachte een of andere serieuze beurs blabla verduister centen film. Nou, dat was het dus niet. :mrgreen:
Geniale film!
Correctie.
Deze film is epic!

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door romo » 02 mar 2014, 21:35

Mee eens met bovenstaande;

Gisteravond Di Caprio zien schitteren in TWOW..............GDV...........een grote rollercoaster, een groot bacchanaal van sex, lust, geld, luxe, drank, drugs en Rock and Roll, op een onwaarschijnlijke manier neergezet in beeld, meesterlijke regie en acteer prestaties.............last but(t) not least wat een prachtige vrouwen............

De werkelijkheid op Wallstreet zal waarachtig nog verderfelijker zijn, maar dit geeft in kijkje in de keuken als nooit te voren............Douglas "Gorden-Greed is Good-Gekko" is hier maar een slap aftreksel bij........

3 uur lang, in een zucht voorbij, ik heb met volle teugen genoten................

Geniaal, Epic, en nog wat superlatieven , een ding is duidelijk; deze film zet IMO een nieuwe standaard..........

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door romo » 03 mar 2014, 07:34

Goed, het is weer duidelijk hoe het is gesteld in het puriteinse, preutse, wij neuken met de broek aan Amerika.......

Noppes nada Oscars voor TWOW, duidelijk een brug te ver voor de tere Amerikaanse ziel, 7 stuks voor een mierzoet, flinterdun niemendalletje als Gravity, want neuken in een ruimtepak is natuurlijk nog maar net veilig genoeg..............

Tjezus, wat een aanfluiting...........

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Petrolhead Tom » 03 mar 2014, 11:48

romo schreef:Goed, het is weer duidelijk hoe het is gesteld in het puriteinse, preutse, wij neuken met de broek aan Amerika.......

Noppes nada Oscars voor TWOW, duidelijk een brug te ver voor de tere Amerikaanse ziel, 7 stuks voor een mierzoet, flinterdun niemendalletje als Gravity, want neuken in een ruimtepak is natuurlijk nog maar net veilig genoeg..............

Tjezus, wat een aanfluiting...........
Hele dikke +1.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door daNpy » 05 apr 2014, 10:10

Gisteren naar 3 days to kill geweest, goed film!
Van o.a. Luc Besson :)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 04 jun 2014, 12:07

Schop.

Verschillende movies gekekeken waaronder Captain America(y)

Zondag naar A Million Ways To Die In The West geweest. Grof, geinig, lache, Monty Python achtige onzin:)
Veel cameos van beroemdheden en alles lekker dik aangezet.

En wat is Charlize Theron 'n ÜBERBABE, niet alleen 'n schoonheid, maar haar mimiek. Wereldwijf ook in al haar grof taalgebruik. Mijn actrice Nr1 van 't moment.



Hier 'n geintje. Misschien 'n SPOILER, maar niet te gek denk ik:)

---









SPOILER



---------












http://www.youtube.com/watch?v=LoZPqNnWHVc" onclick="window.open(this.href);return false;



:coffee:

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Hielke » 04 jun 2014, 12:40

daNpy schreef:Gisteren naar 3 days to kill geweest, goed film!
Van o.a. Luc Besson :)
Vond er weinig aan. Kostner is wel erg full of himself. En voor de rol die hij speelt is ie dan echt te oud.

Die scene met die Russiche exotic dancer in de stripclub is dan weer wat anders. Sodeknetters, wat een kunstenares.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 10 jun 2014, 08:02

22 Jump Street was lache.

Rik Mayal van de Young Ones en Bottom etc overleden. Man wat was ik gek op dat soort series:
http://www.nu.nl/entertainment/3797838/ ... leden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door InjectTheVenom » 16 jun 2014, 19:34

Wat eerst Gremlins 3 zou gaan heten wordt nu een remake van de eerste:

http://m.ign.com/articles/2014/04/06/ru ... arner-bros" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door daNpy » 16 jun 2014, 21:49

Robin schreef:22 Jump Street was lache.
Zaterdag gezien, heb zeker gelachen maar zou er niemand voor naar de bios sturen.
Nu vind ik die dikke ook nogal een loser eigenlijk en die grappen worden ook erg oud :bag:

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 30 jul 2014, 08:53

The Immigrant was top: 9/10
Zie je Renner ook eens als antiheld. Goed acteur.


Ook naar Hercules geweest. Recensie hier. Had 't niet beter kunnen verwoorden en Irina Shaik(fotomodel en vrouw van Cristiano Ronaldo) komt er zegge en schrijve maar 1 minuut max in voor, daar had ik liever wat meer van gezien.
http://www.nu.nl/recensies/3840515/film ... atner.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wil graag naar Lucy met bombshell Scarlett Johansson. Zit altijd in dubio wie ik nou beter(lees meer eyecandy) vind, zij of Charlize Theron.

En natuurlijk Expendables 3 met nu ook Wesley Snipes(leeft die nog?) , Banderas en good old Mel Gibson. Lache denk ik.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 12 aug 2014, 08:23

Robin Williams overleden. Goh............RIP :(

http://edition.cnn.com/2014/08/11/showb ... iams-dead/" onclick="window.open(this.href);return false;


Lucy gekeken, interessant verhaal, maar ging in zo'n sneltreinvaart, daar had meer mee gekund. 8,5

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door dvh » 12 aug 2014, 08:24

Z'n laatste film ging nog over hetzelfde onderwerp..
http://www.imdb.com/title/tt1294970/?ref_=nm_flmg_act_4" onclick="window.open(this.href);return false;

Rip :-(

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door romo » 12 aug 2014, 08:38

Las het vanochtend en had echt een WTF moment !

Zeer spijtig, kan niet anders zeggen.

Wellicht de tragiek achter de komiek......................

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin Hartog » 12 aug 2014, 11:00

"Cocaine is God's way of saying you have too much money." - Robin Williams

+ depressie is tragedie.

RIP Mr. Williams!

---

Afgelopen tijd naar Transformers, Lucy, Hercules en nog wat geweest. Allemaal vermakelijk. :)

Donderdag naar Guardians of the Galaxy. Ben zeer benieuwd!

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Peric » 12 aug 2014, 11:08

Een zeer groot komiek is van ons heengegaan. Ik was groot fan van 'm.
R.I.P. Robin..

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door InjectTheVenom » 20 aug 2014, 12:03

Afgelopen week naar The Expendables 3 geweest, in het begin relatief magertjes maar gaandeweg kwam hij toch op smaak, het was gewoon priceless om Ahnold door Banderas in het Spaans uitgekafferd te zien worden waarbij Ahnold hem met open mond aan stond te kijken. Helikopter slalom was gewoon vet en het stuurwiel van de zwarte Ford Raptor is een mooi puntje van movie trivia voor degenen die hun auto's kennen.

Kan niet anders zeggen als dat het ondanks de soms wat magere uitwerking van het verhaal tóch een aanrader is om te zien.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 23 aug 2014, 10:32

InjectTheVenom schreef:Afgelopen week naar The Expendables 3 geweest, in het begin relatief magertjes maar gaandeweg kwam hij toch op smaak, het was gewoon priceless om Ahnold door Banderas in het Spaans uitgekafferd te zien worden waarbij Ahnold hem met open mond aan stond te kijken. Helikopter slalom was gewoon vet en het stuurwiel van de zwarte Ford Raptor is een mooi puntje van movie trivia voor degenen die hun auto's kennen.

Kan niet anders zeggen als dat het ondanks de soms wat magere uitwerking van het verhaal tóch een aanrader is om te zien.
+1. Gewoon een lekkere knal en actiefilm zoals vanouds. De humor kwam echt van Banderas vond ik. Lache.
Ook Mel Gibson als bad guy dit keer, aardig acteerwerk in 't algemeen.

Wat voor klok Sly droeg? eerst 'n PAM daarna die met de rode band, al sla je me dood.

Het thema zoals de ouden zongen zo piepen de jongen deed wel mee aan de feel good factor.

Kijk naar Slys kop en vooral Arnolds kop. 'Oud', maar Sly ziet er nog lichamelijk prima uit. Ford vond ik er voor z'n 72 nog 't 'best' uitzien, terwijl m'n vrouw zei dat ie onder de botox/photoshop zat:)

Gibson is idool van m'n vrouw, maar vooral close up met de gerimpelde kop vond m'n vrouw het een teleurstelling. Gast is 58. Dus mag 'n rimpeltje dan aub? Lag aan alcoholgebruik aldus m'n vrouw:)

Snipes, fris en fruitig, niet slecht.

Maar zo'n Terry Crews, wat 'n lichaam h/armen heeft die gast.

Vorige keer(2?) speelden toch Dwayne Johnson (ook zo'n extreem lichaam) en Willis toch mee?
Laatst gewijzigd door Robin op 23 aug 2014, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Knot » 23 aug 2014, 10:35

Deel 2 vond ik niet zo'n topper, kon eigenlijk alleen echt lachen toen ie de deur uit de auto trok bij instappen...

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin Hartog » 23 aug 2014, 11:36

Dwayne 'the Rock' Johnson speelde niet mee in de Expendables, naamgenoot. Bruce Willis wel ja.

Ik vond hem weer heerlijk. Snipes en Banderas maakte echt de film ook trouwens, vooral Banderas, kapot gelachen om hem. :lollerdelol: 8.

Guardians of the Galaxy ook gezien; Top film! Een aanrader. 9.

Vandeweek ook Teenage Mutant Ninja Turtles gezien. Mwa. Aardig. Miste wel wat bij de film. 6je.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)

Bericht door Robin » 23 aug 2014, 11:58

Verrek, inderdaad:) Dat was Chuck Norris lol.

Misschien in '4'.

Dan mogen nog Jean CVlaude van Damme, Tom Cruise, Kurt Russell, en bijv Daniel Craig er ook wel tussen. En hij van Taken, Liam Neeson. Dan kan ook Jeremy Renner, Mark Wahlberg, Al Pacino(why not) en Robert de Niro lol. En hij van de eerste Bourne Identity, Matt Damon. Etc Etc.

Sly krijgt 't nog druk met z'n deel 4/5/6/7/8/9.

Maar ik zag ook dat Police Academy 7 vorige week op TV was. In m'n jonge jaren kapotgelachen. Nu minder:)

Maar dat er een 7e deel was? Te gek. Ik dacht 4 ofzo.

Guardians of the Gakaxy willen we ook naartoe en die Marvel zwartwit cult toestand met Eva Green en Bruce Willis. Sin City, kwam gisteren uit (USA?) :

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BMWDennis, Eric Z, Nivek, Paul76, Robbert92, Rogerb, tomgtr en 167 gasten