Kgroot.nl schreef:Ondergetekende neemt hoogstwaarschijnlijk een mistery guest mee 8)
Jolanda87 schreef:Kgroot.nl schreef:Ondergetekende neemt hoogstwaarschijnlijk een mistery guest mee 8)ik was eigenlijk de mistery guest...
Maar aangezien Patrick het niet tof vind als ik vanavond ga, omdat er nog bezoek voor ze verjaardag komt.. moet ik toch maar er vanaf zien..![]()
Had er echt super naar uit gekeken... en dat weet Kevin, maar kan helaas niks anders er van maken!!
Kevin zal jullie het verhaal vanavond nog wel meer toelichten denk ik![]()
![]()
In geur en kleur..Jolanda87 schreef:Kgroot.nl schreef:Ondergetekende neemt hoogstwaarschijnlijk een mistery guest mee 8)ik was eigenlijk de mistery guest...
Maar aangezien Patrick het niet tof vind als ik vanavond ga, omdat er nog bezoek voor ze verjaardag komt.. moet ik toch maar er vanaf zien..![]()
Had er echt super naar uit gekeken... en dat weet Kevin, maar kan helaas niks anders er van maken!!
Kevin zal jullie het verhaal vanavond nog wel meer toelichten denk ik![]()
![]()
Metchu schreef:het zou bijzonderderderder zijn als Xavier ooit op tijd komt![]()
![]()
Kom nou eens van de wc af, je zit daar nu al 3 kwartier!Metchu schreef:We gaan helemaal stuk hier!! Ludo is een held!!!
Tom V schreef:Kom nou eens van de wc af, je zit daar nu al 3 kwartier!Metchu schreef:We gaan helemaal stuk hier!! Ludo is een held!!!
Metchu schreef:Xavier, kom je nog???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast