Hoho, ik wist natuurlijk wel dat ik de rotondes om me oren zou krijgen
Maar dit schreef ik vorig jaar in mijn onwetendheid over de Mii. (dacht zelfs dat er een turbootje op zat

)
RVV schreef:RVV schreef:Over een Panda heb ik geen mening. Maar mijn laatste kleine auto was een Seat Arosa 16v. Ergens in 2001/2002.. denk niet veel kleiner/groter dan zo'n 107. MAar waarom was toen de weglliging van zo'n kleine auto WEL voor elkaar? En nu niet? Die Arosa vond ik op de ring zelfs een heerlijk stuurmansautootje..
Ik kom even op bovenstaande post terug. Vandaag heb ik namelijk een half uurtje gereden in een Seat MII ofzo, de Spaanse tegenhanger van de VW Up. Mijn zus heeft er namelijk net eentje gekocht. Dingetje met 60pk turboblokje. Ik moet eerlijk zeggen ik was positief verrast. Uiterlijk vind ik kittig en toch sportief. Beetje zoals de Arosa die ik 11 jaar geleden kocht. Ondanks de 60pk voelde hij lekker vlot aan. Zover mijn herinnering reikt, vergelijkbaar met de 100pk Arosa die ik toen had. In die kleine wagentjes zijn turbomotoren zeker op hun plek. Afwerking vind ik dik voor elkaar helemaal afgezet tegenover de prijs. Wegligging vind ik dik in orde. Veel en veel beter dan de auto in de openingspost. Vertrouwd, redelijk scherp sturend. En een goede vering en demping voor het gebruiksdoel. Al met al dik voor elkaar zo'n kleine Seat. Ik vind hem ook iets mooier dan een Up. Maar dat is een smaakkwestie.
@Jeroen05.
Opties voor die auto van 7900 ex BTW.
-14 inch sportvelgen
-Airco
-5 deurs
-mistlampen
-zo'n radio/mp3 entertainer systeem, met schermpje
-getint glas achter
-hoogte verstelbare bestuurdersstoel
-Ramen voor electrisch verstelbaar
-Spiegels electrisch verstelbaar
-Kleur wit
-lederen sportstuur en pook
Zal nog wel wat opzitten maar dit is wat ik zo snel even terug zag.
Betreft een nieuwe auto met 4 jaar garantie