Had je die blonde stagaire naast je staan?Robin schreef:Mooi kut dat ik dat hier weer aanklik. LSFW!

Had je die blonde stagaire naast je staan?Robin schreef:Mooi kut dat ik dat hier weer aanklik. LSFW!
Die is nu vis halen bij de visboerRVV schreef:Had je die blonde stagaire naast je staan?Robin schreef:Mooi kut dat ik dat hier weer aanklik. LSFW!![]()
Het gaat over mutsen en vislucht. Dan kun je ook geen NSFW-linkje verwachten natuurlijk. Als je dat aanklikt, reken je gewoon op een site over luchtverfrissers of zo.RVV schreef:Had je die blonde stagaire naast je staan?Robin schreef:Mooi kut dat ik dat hier weer aanklik. LSFW!![]()
Knot schreef:Na laatste keer (ruit verrot, koplamp verrot, mistlamp verrot) ben ik wel een beetje klaar met die stenen.. zou ik mn 130i niet meteen in willen storten (ook al is het maar 20k euro) eigenlijk, maar de balans is idd perfect... al is de 328i ook niet verkeerd zo met AST en andere aanpassingen.
Christoph schreef:Volgens mij is de ex van Rico verkocht.. jammer.
Dan staat je oog wel erg schuin.....geloof er niks van.Shakes schreef:Zit ook met een heel schuin oog naar een 130i te kijken.
True, in duitsland zijn ze trouwens net zo duur, en daar waren ze toch een stuk goedkoper nieuw.Arthur schreef:130i betaalbaarder? Op een uitzondering na vind ik ze allemaal te duur. Als je ziet wat je geboden krijgt op die dingen, en da's alweer 2 jaar geleden, dan vind ik de huidige die te koop staan nog steeds te duur. Cup van 2006 moet gewoon permanent onder de 20k zitten, max er tegen aan. En dan een max van 100-125kkm. Nieuw was zo'n Cup 48k. Zijn al wel 5 jaar oud hoor.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten