Velg vs. E46 M3 remschijf

695 kg, echte lightweight. Met airco

Klopt. Goede tip van die olie, had thuis gepeild en stond net boven minimum. Ze zal er weinig van geleerd hebben maar denk dat dit ook meteen het volgende verklaard: de dame waar ik de auto van kocht had facturen erbij van het vervangen van de motor...(zit er nu één in met 71k km erop). Ze hebben toen (jaar terug) ook meteen de distributie, koppeling, airco service, alle vloeistoffen en filters, en een nieuwe uitlaat meegenomen. Kosten waren ruim het dubbele van wat ik nu voor het karretje heb betaaldMartin van der Zwaard schreef: ↑20 nov 2017, 09:33 Prima karretje. Dikke 3-pitter erin zeker?
Let wel op je olie. Die willen ze nog wel een beetje verbruiken.
Heb twee klanten met zo'n apparaat maar daar moet nog wel eens een litertje bij.
Ja, gaat 2,3 liter in
Zo begon het gister toch even te kriebelen toen ik op MP één van de eerste RSV Mille's te koop zag staan voor 1700 euro ofzo. In de uberfoute oerkleuren (blauwpaarsig en oranje) met bijna 80k op de teller. Die kun je tenminste voor het huis neerzetten, als ie gejat wordt, jammer maar geen ramp. Krasje hier en daar, ook niet erg. Heb er al eens eentje gehad maar dat was eentje met lage km-stand uit 2004, en dan doe je er eigenlijk gewoon te voorzichtig mee..Martin van der Zwaard schreef: ↑20 nov 2017, 14:39 Dat is zeker waar.
De E38 was niet echt een knakenbak maar ik maakte me geen zorgen als er wat aan zat.
Met de 330i heb ik dat zeker wel en ook met de E90 van mdv.
Misschien toch maar weer een oud ding gaan rijden en lekker een mooie caferacer ernaast zetten![]()
True, maar soms zou het in de zomer wel praktisch zijn als je je motor gewoon voor het huis neer kunt of durft te zetten in plaats van in een garagebox 5km verderop. In m'n motorpak (als ik er ondertussen überhaupt nog in pas) kan ik ook niet autorijden dus dan sta je je ook nog om te kleden in die garage. Gewoon naar buiten lopen starten en weg, dan lijkt een motor me wel weer eens wat
Denk dat er niet zoveel op dit forum zitten die een auto alleen als vervoer zien. Daarom?
Gebruikers op dit forum: Will F. en 15 gasten