Before:
After:
Daar heb je een punt en ben er ook wel klaar mee zo onderhand. Voor de grotere reparaties is het inderdaad niet echt meer economisch te verantwoorden voor mezelf.Martin van der Zwaard schreef: 07 jan 2019, 16:22 Let wel dat de auto ingeleerd moet worden qua rijhoogte nadat je een en ander vervangen hebt.
En je moet helemaal niet meer bij de dealer komen natuurlijk![]()
![]()
Volgens mij kom jij toch ook uit de regio Rotterdam? Ik ga al jaren naar Tijmons in Capelle aan den IJssel ('s-Gravenland), eerlijke garage en een echte vakman ...Henk Jan schreef: 07 jan 2019, 16:30Daar heb je een punt en ben er ook wel klaar mee zo onderhand. Voor de grotere reparaties is het inderdaad niet echt meer economisch te verantwoorden voor mezelf.Martin van der Zwaard schreef: 07 jan 2019, 16:22 Let wel dat de auto ingeleerd moet worden qua rijhoogte nadat je een en ander vervangen hebt.
En je moet helemaal niet meer bij de dealer komen natuurlijk![]()
![]()
Wellicht mooi klusje voor Autocrew denk je?![]()
Dat zeker!
Hé....ga je nou aan m’n brood zitten rommelenBooooh schreef: 07 jan 2019, 18:12 Volgens mij kom jij toch ook uit de regio Rotterdam? Ik ga al jaren naar Tijmons in Capelle aan den IJssel ('s-Gravenland), eerlijke garage en een echte vakman ...
Koffie staat klaar hoorHenk Jan schreef: 08 jan 2019, 09:42 Ik zal allereerst mijn licht eens bij Martin opsteken, van wie ik er helemaal van uit ga dat ze dit bij hem op de zaak prima kunnen oplossen.
De storing lijkt te zijn verholpen.Omdat ik wel klaar ben met de gepeperde rekeningen van de dealer (overigens wel altijd topservice, maar dat terzijde), logeert ze op dit moment bij Martin en, na uitvoerig testen en uitsluiten, lijkt de LMM een eigen leventje te zijn gaan leiden.
Over topservice gesproken, kon meteen terecht en bij Martin houden ze duidelijk niet van half werk, echter dan wel tegen wat vriendelijker tarieven.![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 1 gast